R@Z°R ßL@D€ L°V€...

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

...svaštara...
sat...


Nešto about me...
hi! zovem se laura,
i idem u 7.c razred....
Oči sam otvorila 5.10.1994,
po horoskopu sam Vaga....
e da, moje aktivnosti...
-sviram klavir
-idem na solfeggio
-idem u englesku školu
-idem na informatiku
-na dva zbora
mislim da prema ovome možete
zaključiti da sam ja poprilično busy cura...
naj slavne osobe su mi
-Miller,
-Tatum,
-Akon,
-Fergie,
-Rihhana
naj vrsta glazbe koju slušam je
-R`N`B,
-techno,
i sve ostalo osim klasike,metala,
narodnjaka i laganica....
obožavam Č-O-K-O-L-A-D-U!
a mrzim -G-LJ-I-V-E-!
jooj, zaboravila sam napisat da sam iz
ZAGREBA!!!!


MySpace images

MySpace images


MySpace images

MySpace images


users online
ovo smo jed@n p@s i j@!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj@ frojndica te@ i j@!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Counter
Counter
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

plažica...
Image Hosted by ImageShack.us

NLO!!!bwahahaha...
Image Hosted by ImageShack.us

plažica...
Image Hosted by ImageShack.us

zmajić...
Image Hosted by ImageShack.us

vila u kolačićima...
Image Hosted by ImageShack.us

love couple...
Image Hosted by ImageShack.us

playboy...
Image Hosted by ImageShack.us

opet plažica...
Image Hosted by ImageShack.us

ljjubavvv....
Image Hosted by ImageShack.us

okeco....
Image Hosted by ImageShack.us

srce...
Image Hosted by ImageShack.us

playboy...
Image Hosted by ImageShack.us

ljubavni par...:)
Image Hosted by ImageShack.us

...i napokon, zadnja svaštara...
evo...nadam se da vam se sviđa moj blog i da će te se zabaviti!pozdrav!wavemah
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Banner generated at Pimp-My-Profile.com

...još jedna svaštara...
Image Hosted by ImageShack.us

Molimo vas, pomozite Zeki!!!
(_/)
(O.o)
(> < )
Ovo je Gothik - Sado - Mazo Zeko koji voli gledati horore. Kopirajte ga na svoj blog i tako mu pomognite na njegovom putu do Svjetske Dominacije!!!

gLeDaM Te!!!
MySpace Layouts images


Wentworth Miller!!!
Image Hosted by ImageShack.us

sunčeko...!ljeto, ljeto!!!
MySpace Layouts images


a sada.....Rihhana!!!
Image Hosted by ImageShack.us

još jedna slikica...
Faces Gif Images

Faces Gif Images


Akon!!!
Image Hosted by ImageShack.us

JeN,dVa, JeN, DVa!
free image hosting hosted images


Channing Tatum!!!
Image Hosted by ImageShack.us

...i još jedna svaštara...
linkovi...
stranice i blogovi koje ja posječujem svakodnevno:
1Blog
2{{moja sestrica}}
3{{mery}}
4{{glavu gore}}
5{{moja frojndica-katarina}}
6{{tajči}}
7{{mymyca}}
8{{lily}}
9{{bila jednom jedna gitara...}}
10{{crazy girl}}
11{{shit happens}}
12{{her fuckin` life}}
13{{motherfucker princess}}
14{{tajanstvena srca}}
15{{moj najstariji blog}}
16{{moj stari blog}}


ovu pjesmu koju pjeva zeko stalno slušam na frendičinom mobu!!!!!poslušajte i pogledajte!!!


More Care2 Stickies Here!
iako nije valentinovo......evo:


Care2 Valentine E-Cards
my friend.:



LLucky
AAwesome
UUnusual
RRefined
AAmbivalent



wanna play?
Image Hosted by ImageShack.us

plaža...
Image Hosted by ImageShack.us

STRES
Image Hosted by ImageShack.us

srce
Image Hosted by ImageShack.us

okeco...
Image Hosted by ImageShack.us

konjich...
Image Hosted by ImageShack.us

love couple...
Image Hosted by ImageShack.us

PLAY BOY LOGO
Image Hosted by ImageShack.us

srce...
Image Hosted by ImageShack.us

curica...
Image Hosted by ImageShack.us

plažica...
Image Hosted by ImageShack.us

LjUbAvNi PaR...
Image Hosted by ImageShack.us

YING-YANG....
Image Hosted by ImageShack.us

BWAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!
Image Hosted by ImageShack.us

30.06.2007., subota Image Hosted by ImageShack.us

eyla!

evo mene....
danas bez ozbiljne teme...yes
moja sestra si je pronašla poso!!!!
super posao, mislim ne za stalno...
to je poso za samo preko ljeta!
kaj preko ljeta, mislim...
10 dana, za puno lovegreedygreedygreedygreedy...dobila je
taj posao prek učeničkog servisa...
kad bum ja tak imala 18 godina, onda ću i
ja otić na učenički i nać ču si poso!!!!!!!deaddeaddeaddeaddead
jedva čekam da bum imala 18 godina....
e da,bila sam u petak u školi išla sam po svjedodžbu
....i.......i.......????kaj mislite s kolko sam prošla????
evo...prošla sam s peeeet!!!!!!!!!!!!!!!roflroflroflroflroflrofl
ko svake godine.....imala sam samo 3
četvorke i to je: hrvatski, priroda i povijest!!!!
ostalo je sve bilo pet!jupi!!naughtynutnaughtynutzujozujoe da a iz glazbene sam isto prošla s pet!!!!!!!!!!
zbor i klavir mi je 5, a solfeggio 4!!
jihiiiiiiiiiii!!!!!!!!smijehsmijehsmijehsmijehsmijeh!!!!!!!!!!!neznam kaj da pišem joojš....
e da, hvala na svim komentarima.....
puno ih dobivam u zadnje vrijeme....
samo mi tak i dalje pišite pa ću i ja vama....
brijem, da ću ja sljedeći tjedan, il onaj iza zbegat
na more i vratit ću se tek oko 1.9!
dva dana prije škole...!juupi!yeswinkyeswink samo moram saznat kad je
podjela knjiga, zato kaj ak je podjela ranije
()(prije 1.9.2007)() onda ću se i ja morat vratit ranije...
e da našla sam stranicu od neke xdizajnerice i
tam sve ljepo piše
kak si napravit dizajn, ja sam uspila, al mi se nije svidio,
zato kaj
sam si napravila dizajn sa onim sa strane ono kaj trebaš
clickat pa ti se otvore postevi posebno i boxevi posebno,
a kad otvoriš stranicu,onda je onaj mali prozor
u kojem se pojavljuju postevi i boxevi na click....
to mi je jadno...
al mi je zato ovaj n.y. dizajn preprejbn!
mislim da je to to...
ćao svima!!!!!!!!!p.s ostavite mi puno komentara!!!!!!!!!!!!!!
mahwavemahwavemahwavemahwave
- 21:28 Komentari (112) Print - #