Čovjek Lijek

23.10.2006., ponedjeljak

Ništ se

zanimljivo ne događa ovih dana.neki dan smo izbacili blog benda pa ak se nekom da nek slobodno zaviri.Tak da sam se proteklih dana s tim zajebavo,zapravo ne ja nego karlo.U četvrtak imamo matoš,nešt smo se dogovorili s prof. znate šta?pa normalno da znate.u slastnjami
Jedva čekam.ponijet ću čvarkesmijeh

neko ima pokvarene zube


- 16:09 - Spit It Out (6) - Get This - #

18.10.2006., srijeda

Oni koji kopiraju logo od Rolling Stonesa

Image Hosted by ImageShack.us

Dakle,za one koji ne znaju,danas se kod nas slavio dan grada.U gradu isto ko i svake godine:vatromet,baloni,luna park,kojekakvi štandovi...
Ali,ovaj dan grada je bio drukčiji od drugih jer su u dvorani svirali Prljavcim/(..)m/.
Ja osobno nisam išo,al sam otišo pogledat opremu prije koncerta.Ah,lijepo je bit bogati pizdek.Lampaši,lampaši,lampaši...
Cijelo večer sam sjedio iza dvorane s nekolicinom čroo metalacam/:)
Ak ništa,bar smo se dobro napričali.Smrzo sam se ko pizda,al nema veze.Naišo je i karlo pijan ko šupak.Ljepo se ukrasio bljuvotinom:)
Nijedna trgovina nije radila pa sam se natuko mineralne,popio sam jedno litru i pol.Baš žeže.
Prava,onak već pomalo ishlapila.Uf...
Uglavnom,prljavci su valjd dobro svirali po reakcijama publike.Svirali su nekih dva sata ak se ne varam.
Ajd dobro da se neko sjetio tak nešt kod nas organizirat.Sam nek nam slijedeći put dođe
neko malo moćniji.Da melje.

- 23:29 - Spit It Out (13) - Get This - #

16.10.2006., ponedjeljak

Panteros

Image Hosted by ImageShack.us

Neki dan sam kod jednog srba gledo na you tubeu kak neki isus praši walk,domination,fucking hostile i art of shredding ono bez problema.potpuno točno.I solACIJE i sve.Čak mu je i zvuk isti,a nebi reko da ima preko 25 godina.Bolesno,tak nešt još nisam vidio.Danas mi je taj isti srb reko da je našo i kak svira vaia i još nekog no name gitarista.Svira ne bc warlocku i deanu (dime).zakon...
Baš me sad kopka negdje u lubanji šta će bit s onim iz zakona braće.fala bogu da će se izvuć,al zanima me kak.ccc glupe serije.
Kak je negdje cooool kad sjediš na električnoj stolici.Onak ti neka bolesna voltaža propiči kroz mozak i lijepo te reš preprži.Onak roštiljaš se u vlastitom saftu.Sigurno nezaboravno iskustvo.Šteta što niko nije osto živ da prepriča kak je.a jebiga.

- 22:11 - Spit It Out (8) - Get This - #

11.10.2006., srijeda

Darkest lights

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
slika za prave darkere i one koji se tako češljaju

Jeste primijetili da na svakom blogu neko piše o pretvaranju,o nekom čroo metalstvu,depresiji i šta ti ja znam čemu.svi si međusobno u facu bacaju komentare da su fejkeri i sl. gadosti.ak malo objektivnije pogledam,vidim da su svi postali metalci čim su nogom kročili u srednju i misle da su uhvatili boga za jaja.navlače na sebe kojekakve pentagrame i ostale bedastoće sam da bi pokazali da eto slušaju metal.vidim da neki nose frutke,traperice,a uz to si još i pod oči namažu po kile crne olovke,na traperice i frutkuludbang
Kad god odem van i sretnem nekog iz bivšeg razreda,primijetim kak se promijenio,ono,da ga nebi isus prepozno.Ne kažem da je to preseravanje i da je nedaj bože loše nago samo hoću reć da je zanimljivo kak se kod većine ljudi ljudi metal počne slušat u prvom srednje.zašto?nemam pojma?
mislim,to kod mene nije slučaj,ja sam pri rođenju na ruci imo urezan logo od slayera pa sam čroo metalac odkad sam ugledo svijetlo dana:)
Što je još zanimljivo je to da kad god neko dođe u školu u nečem što odskače od drugih svi na njega gledaju s gađenjem i prijezirom i misle da su bolji, a zapravo nemaju pojma kakva ta osoba u stvarnosti može bit.Ovo kod nas zapravo ni nije neka metal kultura to je zapravo,kak bi moje djed reko,guženje mode.Kad maturiramo,ja i još dva konja smo se dogovorili otić u wacken pa da vidimo kak izgleda kad se 50000 metalaca okupi i 4 dana žare i pale ko bolesniparty.bit će zakon ak se ikad ostvari.stay čroo:)

- 19:51 - Spit It Out (18) - Get This - #

09.10.2006., ponedjeljak

Kakvog me lijepog majka rodila

Kak je gitarist iz Stonesa ružan,e al stvarno.daj pogledajte ga

Image Hosted by ImageShack.us

a negdje sam pročito da je pjevač iz Nickelbacka najružnija faca u glazbi???
a šta je ovo???
ko koga tu zajebava???

neka on ima para kolko hoće.kad mu pogledaš sliku shvatiš kak je svijet nepravedan.ugly bastardo!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

gle ga!hahahahahahahahaha!!!!!!!:))
čovječe,svaka ti čast,al daj nemoj me zajebavat.
Presmiješno.

- 18:58 - Spit It Out (11) - Get This - #

07.10.2006., subota

Prasci,gujde,svinje

Danas smo svirali kod Joke u garaži.Bilo je dobro,njegov stari kaže da zvučimo ko Judas:)
Skidamo deathklaat od six feet i trigger od flamesa.ak bude sreće skinut ćemo ih kak bog zapovijeda.Bilo bi lakše da žuna ne kolje svinje svaki drugi dan,danas je došo na probu sav krvav i mastan.a smrdi ko prasac...

Image Hosted by ImageShack.us
ovom krmku su dani odbrojani
- 19:31 - Spit It Out (6) - Get This - #

03.10.2006., utorak

Što melju

Image Hosted by ImageShack.us

Poslušo sam nekih pjesmica od naših bendova,downfall (thx karlo) i e.n.d.
dobri su,al osobno mi je downfall nekak prisniji srcu:),vokal im je odličan,al e.n.d ima moćnu baščinu.Snimke su im dobre.baš onak studijske...melju.slušo sam i neke parodije od weird al yankovicha.usro sam se od smjeha:)
izašo je novi album od triviuma pa ak neko nabavi nek mi javi.

evo čitajte,baš je nekak orginalno
Weird Al Yankovich - Internet Sandman

Make a list
Little Lars
Never seen a scar
Put his fans behind bars
Can't you see
MP3
Man you're stealin from me
You shoulda bought a CD

I keep my keyword open
I'm stealing your songs right now

We're in debt
From the internet
Sue our fans
Off to Napster Napster Land

Go to court
Close the site
Napster's down tonight
Now the judge says "alright"
Bunch of thieves
Bunch of liars
Steal our songs through the wire
You know we'll put up a fight

I keep my phone line open
I'm ripping your songs right now

We're in debt
From the internet
Sue our fans
Off to Napster Napster Land

Now I lay Lars down to sleep
I pray his copyrights to keep
If he gets poor before he wakes
He'll have to sell fries and shakes.

Hush little Larie, don't say a word
And never mind that noise you heard
It's just the fans making bootleg tapes
I hope you choke on your sour grapes

We're in debt
From the internet
Screw the fans
We're in debt
From the internet
Sue our fans
Off to Napster Napster Land

- 17:42 - Spit It Out (10) - Get This - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

kontakt: dimebag4ever@net.hr


Image Hosted by ImageShack.us

COUNTEJNER POSTAVLJEN 9.5.2006. (fuck you)

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us



Blog Label Society

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Šta slušam?

Metallica
Pantera
In Flames
Unearth
Benediction
SlipKnoT
Sepultura
Children of Bodom
Megadeth
Arch Enemy
Black Label Society
Machine Head
Trivium
Killswitch Engage
Tool
Anthrax
Slayer
Chimaira



Tapete

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us