Image Hosted by ImageShack.usLetjeti... - ........One Big Fairy Tale......... - Blog.hr

........One Big Fairy Tale.........

04.06.2007., ponedjeljak

Letjeti...

Mogucnost letenja...ravnateljica svjetske skole...ucenici dolaze u grupama iz svih dijelova svijeta,dolaze starim gusarskim brodom...
Image Hosted by ImageShack.us
...kako dolaze ucenici/gosti docekuju ih velikodusno.Svi su sretni,nema svadanja,nema tuce,nema prepirke...neki se ne mogu uspeti na brdo,tu im pruzam ruku da polete skupa sa mnom,da iskuse slobodu letenja...tako letim,osjecaj je do jaja i sva sam preplavljena osjecajem slobode...u zelenoj sam haljini,raspustene kose.Stojim na vrhu brda i moram otici po jos prijatelja da se uspnu na vrh.Preda mnom je odluka:skociti i odletjeti po njih ili ostati...
Image Hosted by ImageShack.us
Odlazim po njih...opet se bacam u jednu vrstu provalije.Imam osjecaj da vise ne mogu letjeti,ali napinjem se da poletim,kroz glavu mi projure misli:jos si mlada da umres.I to mi daje snagu,poletim jos vise,jos bolje...i odjednom,probudim se u svojoj sobi,sjedim na podu,rukama sam snazno obgrlila koljena...

P.S.Ako netko zna nekog tumaca snova,neka mi se javi,hehe...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.