subota, 03.03.2007.

......napokon i ja....

O.K znan ovaj tj sam vas malo zapostavila.Iskreno nisam imala baš puno vrimena za pisat blog,a i kad sam imala vrimena najčešće sam to koristila za gledat TV i spavanje.smijehcoolkod mene ništa pretjerano novo,nisam sa nikim u vezi,nisam nikoga novog upoznala i tako.....Boring life........zijevkroz tjedan iman samo dvi 5 iz pov. i u petak nismo lipo imali zadnje dvi ure jer nije bilo krave iz eng.,a kralj iz fizike nas je pustia 5. sat.naughtyMeni je to dobro došlo jer me nije lipo pita fiz.partycoolI dalje sam (ne)sretno cerek i pozitivno lud.Danas vam se čisto javljam jer iman malo vrimena film mi počinje.Danas sam vam škivala eng. i lipo nazvala Jopu da idemo na žnjan.Umisto na žnjen završile smo u gradu.Pješke smo išle priko Žnjana,Baća na katalinka i u grad.Onda smo išle busom doma.smijehyesE da i danas sam opet sa Jopom išla u kino.Gledale smo Ghost Rider(nadam se da sam dobro nepisala blablasmokin).Film je super.Neki lik je koji je uživljen u motore proda dušu vragu i za njega obavlja neki posal i bla,bla,bla.....Da vam ne duljim film je super a u kinu je bilo zakon.Bilo je par debila kojima od srca preporučujem da se odma lipo bang i skrate muke ljudima oko sebe.A vama ne ide na živce kad je neko toliko jadan da u kinu pokušava privić pažnju tako da se smije da glupost.Mislin trenutak u filmu uopće nije smišan i oni na to "umiru" od smijanja.To me tako nervira.nonoburninmadmadNeka dica iza nas su non-stop pričala i smijala se i onda smo se i ja i Jope počele smijat.Naravno po uobičajenom je taj napadaj smjeha je uvik kad je nekii glavni monolog.I tako.....E da bili su neki metalci u kinu.Zapravo dva i oni su uobičajeno bili stariji od mene neke 3 god tako da ja ispadam iz igre.headbangnamcorDobro iden će sutra Paula dolazi do mene i pošto nema nešto internet napisat će novi post a do tad joj ostavite nešto komentar.e moran ić film mi je već počea prije 15 min..eeknononamcorpuknucuĆao i veliki kisss.....wavekissthumbup

| 21:50 | ..pljuni... (26) | ..pa prilipi... | *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.