četvrtak, 22.02.2007.

Jutar ljudovi!!!!!!!!!

Pa kako ste vi meni.....Ne radi mi upitnik,tipka je u kurcu...noJa sam trenutno baš dobre volje.Vanka pada kiša,moran učit povjest ali mene drži to šta sam danas planirala obuč MARTE.smijehnaughtyPrekjučer vam je nastavnik iz fizike donia kontrolne.Ja sam dobial tri (headbangmad),naravno već sam planirala to ispravit na 5 jer će mi pokvarit uspjeh na kraju godine...Kad ono on mene zove da dođem do njega i kažemi da donesem korektor....Slušajte ovo sad.On mi je izbrisa tricu i upisa četvorku zato šta bi mi trica pokvarila ocjenu na kraju godine..eeksmijehkoja sam ja srinica..Hehehehe.......naughtynutyeswinkLipo sam mu zahvalila i u utorak ću mu donit kesu njegovih omiljenih bonbona.yesPisala sam kontrolni iz engleskog i SVE SAM NAPISALA,ali me zato ova krmača uzela na pik i počela ispitivat zašto sam picala...O za Boga miloga nisam bila jedina..Krava šugava.burninmadNisam bila u maškare jer mi se nije dalo i bolila me je glava ali me je zato dočekalo veoma "ugodno" iznenađenje.Na roditeljskom mi je bia brat(to je O.K) ali je povea svog najboljeg prijatelja!!!!!!!!!!!eekOstala sam paf i počela se smijat..Dobro dovoljno sam se raspisala.Sad idem učit povjest jer triban dobit 5,a razmišljam bi li išla na predsat samo da ga vidim....naughtynutKiss..................kissthumbupwave

| 10:13 | ..pljuni... (36) | ..pa prilipi... | *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.