nedjelja, 18.02.2007.

Jebemu nedilja :-(

Ola ljudi!!!!!Nedilja je i triba se učit,a meni se tako nedaheadbangno.No dobro.Jučer sam bila večinu dana vanka ali nisam izašla navečer nigdi i nisam nikoga upoznala,a ponajmanje nekog seksana.namcorheadbangJučer sam bila na engleskom,a kasnije sa prijom na kavi.Bilo je O.K.Kasnije sam tribala sa bracom ić pogledat njemu gaće ali je debil već bia u gradu kad sam ja došla doma.Sigurno primječujete da nepišem sa puno entuzijazma zato šta sam cila trula.Vrime je sranje,kosa mi je masna,triban učit,a volila bi kasnije i izać negdi na kavu.E da jesan li spomenila da mi se još spava toliko da bi najrađe zaspala za tastaturom.zijevE s obzirom da mi se neda pisat idem se otuširat ,a vi čitajte ovaj truli post i komentirajte........deadKissssssssss!!!!!!!!!!!!
Čaothumbupmahkiss

| 11:52 | ..pljuni... (21) | ..pa prilipi... | *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.