Free Image Hosting at www.ImageShack.us" WIDTH=952 HEIGHT=678 alt="">

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Aj kad svi imaju blogove pa da i ja imam jedan...

Za one koji neznaju,ovo sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nešto o meni

-Hm,zovem se Kristijan Andrić(skoro sam napisao
malim slovima,ali sam skužio na vrijeme)...
-Rođen sam 26.2.1990...
-Živim na Livadi...
-Škola,viša uzaludna(tj.obrtnička za konobara)...
-Ljubav,tko me poznaje zna koga volim...
-Hobiji,vozanje na motorima,propinjanje motora,
zajebavanje ljudi,kurvanje itd...
-Naj frend,Dujmaaaaaaaaaaaaaa...
-Naj motor,honda repsol...
-To bi bilo uglavnom to...

Za one koji neznaju,ovo sam ja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

petak, 09.03.2007.

Nije baš prošlo mjesec dana,ali...

Kako ste mi mi vi...
Ja sam tako-tako,ma ustvari bilo
bi sve odlično da nije bilo one prometne...
Za one koji neznaju imao sam prometnu,
zakuco sam se sa 70km/h u škodu feliciju
registarskih oznaka sb719aj(mamu mu ja
jebem),a znate onaj bikerski zakon:
-IMA VOZAČA KOJI SU PALI
-I KOJI ČE PASTI
ja sada spadam u ovu prvu skupinu...
Znate kako dobar osječaj,adrenalin me
puko do jaja,ali dosta o meni pričajmo
malo o mom motoru...haha
Eo jedan dio ovog posta ču posvetiti
mojoj ANTONIJI koja sutra slavi rođendan,
pa ljubavi ovim putem ti sretan rođendan(iako
ču ti ja čestitati na svoj način)...naughty
To bi bilo to pozz svima
post writen by:motolegend



| komentari (19) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.