Dodirni mi kolena to bih bas volela - Susret s djevojkom

utorak , 18.12.2018.

DODIRNI MI KOLENA










Click here: Dodirni mi kolena to bih bas volela






Ne budi dete Obuci papuce, dodaj mi jastuce nezno me zagrli i ponasaj se prirodno skuvaj mi kafu, napravi sendvic lepo ugosti i zadovolji me Hej, moja dusice, ostavi lutkice koje te jure i stalno ti dosadjuju Ne budi dete Kupi mi haljine, srebrne lancice crvene maline i kartu do Amerike Znamo se skoro vec deset dana Daj mi svoj auto i kljuc od stana Hej na sveze mleko mirise dan ptice pevaju na sav glas jutro njise vetar, dodirni mi kolena, to bih bas volela Hej plavo nebo zuri u stan zuti leptir mazi moj vrat jutro njise vetar, dodirni mi kolena, to bih bas volela. Tamo je, barem tako piše srpski Kurir, osnovala privatnu tvrtku kojoj se potpuno posvetila, ali s vremena na vrijeme zapjeva. U bivšoj Jugoslaviji bila je simbol seksepila, a danas je više okrenuta obiteljskom životu i često putuje svijetom. Daleko najveću slavu stekla je pjesmom Dodirni mi koljena, koja se i dan danas sluša po raznim klubovima diljem bivše Jugoslavije.



dodirni mi kolena to bih bas volela

Daleko najveću slavu stekla je pjesmom Dodirni mi koljena, koja se i dan danas sluša po raznim klubovima diljem bivše Jugoslavije. Obuci papuce, dodaj mi jastuce, nezno me zagrli i ponasaj se prirodno. !0<> B>20 18E 8A:0;0.



dodirni mi kolena to bih bas volela

DODIRNI MI KOLENA - Hej, moja dusice, ostavi lutkice, koje te jure i stalno ti dosadjuju; ne budi dete.



dodirni mi kolena to bih bas volela

Hej, moja dusice, izbaci bubice iz tvoje lepe, lude, plave glavice; ne budi dete; obuci papuce, dodaj mi jastuce, nezno me zagrli i ponasaj se prirodno. Skuvaj mi kafu, napravi sendvic, lepo ugosti i zadovolji me. Hej, moja dusice, ostavi lutkice, koje te jure i stalno ti dosadjuju; ne budi dete; kupi mi haljine, srebrne lancice, crvene maline i kartu do Amerike. Znamo se skoro vec deset dana, daj mi svoj auto, i kljuc od stana. Hej, na sveze mleko mirise dan, ptice pevaju na sav glas; jutro njise vetar, dodirni mi kolena, to bih bas volela. Hej, plavo nebo zuri u stan. Ref: Hej, moja dusice, izbaci bubice iz tvoje lepe, lude, plave glavice; ne budi dete. Obuci papuce, dodaj mi jastuce, nezno me zagrli i ponasaj se prirodno. Skuvaj mi kafu, napravi sendvic, lepo ugosti i zadovolji me. Hej, moja dusice, ostavi lutkice, koje te jure i stalno ti dosadjuju; ne budi dete. Kupi mi haljine, srebrne lancice, crvene maline i kartu do Amerike. Znamo se skoro vec deset dana, daj mi svoj auto, i kljuc od stana. Hej, na sveze mleko mirise dan, ptice pevaju na sav glas. Jutro njise vetar, dodirni mi kolena, to bih bas volela. Hej, plavo nebo zuri u stan. Hej, na sveze mleko mirise dan, ptice pevaju na sav glas. Jutro njise vetar, dodirni mi kolena, to bih bas volela. Hej, plavo nebo zuri u stan.



Zana Dodirni mi kolena rmx
C m Hej moja dusice izbaci bubice B iz svoje lepe lude plave glavice ne budi dete C m Obuci papuce, dodaj mi jastuce B nezno me zagrli i ponasaj se prirodno D m Skuvaj mi kafu,napravi sendvic G lepo ugosti i zadovolji me Hej moja dusice, ostavi lutkice koje te jure i stalno ti dosadjuju ne budi dete Kupi mi haljine, srebrene lancice crvene maline i kartu do Amerike Znamo se skoro vec deset dana daj mi svoj auto i kljuc od stana C m F m C m Hej, na sveze mleko mirise dan F m C m ptice pevaju na sav glas F m jutro njise vetar G dodirni mi kolena, to bih bas volela Hej, plavo nebo zuri u stan zuti leptir mazi moj vrat jutro njise vetar dodirni mi kolena, to bih bas volela SOLO: C m B D m G X4 C m F m C m F m C m F m G X2. !0<> B>20 18E 8A:0;0. Jutro njise vetar, dodirni mi kolena, to bih bas volela. Obuci papuce, dodaj mi jastuce, nezno me zagrli i ponasaj se prirodno. !0<> B>20 18E 8A:0;0. Obuci papuce, dodaj mi jastuce, nezno me zagrli i ponasaj se prirodno. Hej, na sveze mleko mirise dan, ptice pevaju na sav glas. Hej, moja dusice, izbaci bubice iz svoje lepe lude plave glavice ne budi dete obuci papuce, dodaj mi jastuce nezno me zagrli i ponasaj se prirodno skuvaj mi kafu, napravi sendvic lepo ugosti i zadovolji me Hej, moja dusice, ostavi lutkice koje te jure i stalno ti dosadjuju ne budi dete kupi mi haljine, srebrne lancice crvene maline i kartu do Amerike znamo se skoro vec deset dana daj mi svoj auto i kljuc od stana Hej na sveze mleko mirise dan ptice pevaju na sav glas jutro njise vetar, dodirni mi kolena to bih bas volela Hej plavo nebo zuri u stan zuti leptir mazi moj vrat jutro njise vetar, dodirni mi kolena to bih bas volela. Ref: Hej, moja dusice, izbaci bubice iz tvoje lepe, lude, plave glavice; ne budi dete. Zana Nimani bila je prva pjevačica popularne pop grupe Zana i fanovi su ostali šokirani kad se preselila u Kanadu 1993. 09 <8 :>;0B0 A8 8 :;NG0 >B 0?0@B0<5=B0 A8!

[Chat zene bosna|Oglasnik u hrvatskoj|Mobilne badoo na telefon]






Oznake: Dodirni, mi, Kolena

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.