siječanj, 2007  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Siječanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ima jedno mjesto koje ne bi trebalo postojati. Ali postoji. Tamo su stvorenja koja ne bi trebala postojati. Ali postoje. Dobrodošli u zemlju u kojoj su svi vaši snovi i noćne more vrlo stavarni i -često smrtonosni.
DOBRODOŠLI U SVESVIJET.

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...!!!...

Kad me vidiš nasmij se onim osmijehom od prije. Zagrli me onom snagom i voljom od prije da me bar nešto podsjeti što sam nekada imala.



Tajna sreće je jednostavna: otkrij što doista voliš raditi, a zatim svu svoju energiju usmjeri prema tome.Kad to učiniš,obilje počinje pritjecati u tvoj život, a sve se tvoje želje ispunjavaju lako i jednostavno.



JA SAM UMJETNIK ŽIVLJENJA- MOJE UMJETNIČKO DJELO JE MOJ ŽIVOT

ponedjeljak, 08.01.2007.

Kako te ponekad mrzim,ne mogu te se osloboditi,ne mogu se od tebe odvojiti i poželjeti drugoga,a opet samo tvoje lice za mene ima smisla,plašim te se i želim te.Mrzim te i ubijam svakodnevno jer ti si moje neznanje i sve moje gluposti. Ti si i ona duhovna osama iz koje proizlaze ove riječi. Možda je ljubav u ovom životu samo da se naučim patnji...Odlazim. Spašavam te moje zakompliciranosti. Nesanica i prevelike ljubavi koja ti je prešla u dosadu. Želim ti predložiti da kreneš samnom,ali osjećam da bih pogriješila i uplašila te. Ja ne sumnjam u tvoju iskrenost i u sve što si mi podario. Sad mogu otići jer znam da ćeš zauvijek biti na mojoj strani gdje se iskupljuju blaženi i kažnjavaju grešni.nono



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.