07.08.2005., nedjelja

Where the fuck is banja luka?

Dakle, pao je potez vrijedan divljenja i naravno, ja sam bio u glavnoj ulozi...u biti mozda cak i sporednoj, nisam vise ni siguran ali nije ni bitno...
Dakle nakon dva tjedna ispijanja hektolitara piva po nasoj dragoj obali (cekaju se slike) i naganjanja strankinja kako to obicno biva u mom zivotu, nisam nista ni zbario, a kamoli nategnuo (ne dao bog veceg zla neg da ja nes posevim...). Anyway, nije to poanta, nego nakon dva tjedna izrazenog truda da se nesto zbari, odem ja u zagreb fino van popit pivo s frendom, i ne radim nista osim sto dva sata kenjuckam s njim na sanku i trusim becksije (shvatio sam da pivo vani i nije tako skupo nakon prosvjecenja da ne moram bas svaki put popit 8 zuja od pol litre...nekad su i 3 dosta). Nego tako ja stojim i lijep sam i iz vedra neba krene me barit neka zena...onako, nelosa, malo lici na pekinezera, ali ja bar nisam osobito izbirljiv...I naravno kako mi i sam nadimak kaze, ja se dam zbarit, i malo se barinjam sa zenom i malo pricam...i saznam da je zena iz banja luke?!?! Mislim usred fuckin Jaruna, na sanku piranhe mene zbari zena iz BANJA LUKE?!?

Pa mislim stvarno neke stvari samo ja mogu :D

Inace razmisljam si o reportu s mora, ali cekam slike koje su na foitcu koji je kod bureka koji se vraca u cetvrtak. Rado bi grunuo jos neki koji u ovu recenicu, ali ne znam kak.
- 15:15 - Komentari (1) - Isprintaj - #

< kolovoz, 2005  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Nikad mi nije bilo jasno zašto ljudi pišu blogove. Dapače, još uvijek mi nije jasno, samo osjećam neki čudni iracionalni poriv, a takve volim slušat...osim kad požele nekog ubit, tog se još suzdržavam...što ne vrijedi za neke manje kriminalne radnje tipa špure iz birtije ili javne golotinje :)

Bender!