But you don't have a clue this party hasn't ended yet... - Morwenna --- People are fragile things... - Blog.hr
15.06.2009.
But you don't have a clue this party hasn't ended yet...

Zaljubila sam se.

SOUNDTRACK: Röyksopp
(da, Röyksopp, a ne Röyskopp kak je rekla ona tuka što vodi Exkluziv)


Šteta što se nije stiglo na Harteru.

Hm... znate ono kad kažu da pazite što želite jer vam se to može i ostvariti?
I znate kak sam u prošlom postu napisala kak bih rado popila koji pelin?

E, pa ostvarilo se.

Uglavnom, desilo se to da sam završila na rođendanu od jednog frenda i začudo bilo je pelina i ja navalila i...
Pa, recimo da sam danas sretna što sam izgubila samo sunčane naočale, a ne novčanik.

O krvagu, izgubila sam sunčane naočale.
Nisu bile skupe pa mi nije toliko žao... al ipak malo je.
I kako da ja sad sebi kupi Ray Ban. Te ću izgubit čim ih kupim.

Sad nemam naočale. Sad će mi se oči spržit.
Treba dragog nagovorit da kupi nove, da, da...

Znate što je još novo?
Napokon sam pogledala novi Star Trek.

Film je odličan. O-DLI-ČAN!!
Uopće nisam mislila da će mi bit tako kul. A tek frajeri...
Svakako pogledati, makar i niste obožavatelj, jer čim vidite frajere bit će vam svejedno.

Photobucket
Sylar much?

Iako sam, kad sam saznala da moj najdraži televizijski negativac glumi Mr Spocka željno iščekivala da vidim kako to izgleda (OVAKO!), kad sam ugledala Keptna Krka jednostavno ostala bez daha.

Malo mi dođe žao što ga u filmu cijelo vrijeme mlate. Mislim, da je glumio William Shatner, rekla bih 'Samo ga mlati!', ali novi Keptn Krk... oh! Mnogo sexy.

Chekov je također odličan... malo ide na živce s naglaskom, al u isto vrijeme je simpa. Nije toliki komad kao i ostali, ali eto...

Uglavnom, mlade dame, prepoznajete li ovog gospodina?
Ne?
Duga plava perika, brada, na konju...? Rohirrim, Gospodar Prstenova?

Da da, to je Eomer.
Još ja gledam film i vidim da mi je lik odnekud poznat al ne bi se sjetila koji je ni da hoću... =)
Jao, koji komad... zbog njega ću još jednom odgledat film.

I Eric Banana se pojavio u filmu, iako mi je trebalo neko vrijeme da ga prepoznam.

Uglavnom, film je must see. =)

13:50 - Komentiraj { 3 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Description
* Samo razmišljanja jedne djevojke koja je protiv vlastite volje ubačena u ovaj nepravedan svijet.

Photobucket

* People are fragile things...
(Munich by Editors)

Links

What else?
*I'll never be a covergirl - just facing fact my face isn't right.*

x Morwenna - Prema Morwen Eledhwen, neopisivo jakoj ženi koja se nije pokolebala pod teretom svoje sudbine.
x Curica od 18 godina koja ne želi odrasti.
x Sanja o boljem svijetu.
x Zaljubljena. Voljena je i voli.
x Voli slušati glazbu.
x Čita, kad stigne, i nije ju to sramota.
x Piše, kad joj se da.
x Pada na romantične komedije.
x Sarkastična, ponekad čak i pretjeruje s tim.
x Voli kavu.
x Nije za neka putovanja, ali ne bi se bunila da ode u London, ili opet u Prag.
x Voli sport, a još više sportaše.
x Liverpool FC <3, Rafael Nadal, Anders Jacobsen.

*Ne živi u prošlosti, ali ne bježi od nje jer ona je dio tebe.*

...and the bits and the pieces

I mučno i tužno
I mučno, i tužno, i nema kom ruke da daš
U satima duševne sjete...
Zar želje?... Ta čemu uzalud tek željeti baš?...
A godine, najbolje godine lete!

Zar ljubit?... Al koga? Na časak - ne vrijedi taj trud,
A ne možeš ljubit trajno.
Zaviriš li u se - od prošlosti nigdje ni trun:
I radost, i muke, no sve beznačajno...

Čem strasti? - Ta prije ili poslije slatka ta bol
Pred rječju bi razuma pala...
I život, kad gledaš hladnokrvno svud uokol,
Tek neka je pusta i bezumna šala!...

- Mihail Ljermontov

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Do viđenja, dragi, do viđenja;
Ti mi, prijatelju, jednom bješe sve.
Urečen rastanak bez našeg htijenja
Obećava i sastanak, zar ne?

Do viđenja, dragi, bez ruke, bez slova
Nemoj da ti bol obrve povije –
Umrijeti nije ništa na ovom svijetu nova,
Al ni živjeti baš nije novije

- Sergej Jesenjin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kad vidje sve to uhvati ga časak sumnja je li moguće ovdje urediti novi život o kojemu je putem snatrio. Svi ti tragovi njegova života kao da su ga obuhvatili i govore mu: ''Ne, nećeš nam uteći i nećeš biti drukčiji, nego ćeš ostati kakav si bio: sa sumnjama, s vječnim nezadovoljstvom sa sobom, uzaludnim pokušavanjem popravljanja i padanja i s vječnim očekivanjem sreće koja ne dolazi i koja za tebe nije moguća.''
- L.N. Tolstoj (Ana Karenjina)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

''Hail, Nienor, daughter of Húrin. We meet again ere the end. I give thee joy that thou hast found thy brother at last. And now thou shalt know him: a stabber in the dark, treacherous to foes, faithless to friends, and a curse unto his kin, Túrin son of Húrin! But the worst of all his deeds thou shalt feel in thyself.''
J.R.R. Tolkien (The Silmarillion - The Story of Turin Turambar)

credits
duckdz. - xxx