What's wrong with this picture? - Morwenna --- People are fragile things... - Blog.hr
25.09.2008.
What's wrong with this picture?

Ono, počnem pisat post, napišem do pol i onda odustanem od sveg. K vragu.

SOUNDTRACK: Placebo --- This Picture
(u mnogočemu prekrasna pjesma i pjesma koju će mi uvijek bit drago čut)


Iz nekog razloga mi je počelo štekat slovo 'u' na tipkovnici.

Recite mi, je li ok ako vam se neki ljudi naprosto gade? Ono, u smislu da ne mrzite te ljudi, ali ih iz nekog razloga organski ne možete smislit i najveći pakao vam je što ste osuđeni bit svakodnevno u blizini te osobe? Osjećate li se ikada tako prema nekome i želite li da se itko osjeća tako prema nekome?

Jer meni više ništa nije jasno.

I ova šugava kiša i ovo šugavo hladno vrijeme... Gdje je nestalo ljeto? Zašto svako ljeto sve brže i brže prođe?
Ja se želim odmorit, k vragu. Tako sam umorna da bih sad rado išla spavat, ali ne mogu jer moram učit povijest. Ali, sve može pričekat. Napisat ću ovaj post i otić ću spavat.

Ovo vrijeme me čini depresivnom. Iz nekog razloga bih samo legla u krevet, zamotala se u deku i plakala. Iako nemam nekog razloga za plakat i nemam razloga bit depresivna, ja to jesam. Kažu da se depresije ne možeš riješit i da je ona tu, ničim izazvana. Jesam li ja u depresiji, unatoč tome što nemam razloga biti? Je, stari razlozi su još uvijek tu i proganjat će me dok sam živa, ali zbilja... zašto?

Nedostaje mi netko. Nedostaje mi toliko da me boli.

Možda i to ima veze s mojim raspoloženjem. Umorna sam. Jako sam umorna. A nikako se odmorit. Po cijeli dan u školi, popodne provodim tim što se trudim napravit nešto za školu. U 9 sati sam mrtva i idem spavat. Subotom ne radim ništa, ali opet odem navečer van. Dođem u 4-5 ujutro kući, spavam do 8 ili 9. I nedjelja ode na spavanje ili na učenje. Ali opet... nemam niti jednog cijelog dana za izležavanje. A gamad, ove godine nam nisu mogli stavit praznike u 11. mjesecu, jel?!

Iako se trenutno liječim od alkoholizma (ha ha ha), imam želju da se jednu subotu vani ubijem. Al ono, baš ubijem. Sa svim popratnim pojavama, kao što su čudne poruke i pozivi određenim osobama, grljakanje i ljubakanje svih koji se nađu u mojoj blizini i, naravno, rigolet. I umiranje nedjeljom. Hehe, i znam da ću požalit iste sekunde, jer mi trovanje alkoholom uvijek teško pada, ali opet... Konobar! Karlovačko, molim!

Želim... ne znam... želim da petak (sutra) što prije prođe. Želim subotu. Želim ga vidjet i zagrlit ga.

I hold an image of the ashtray girl
As the cigarette burns on my chest
I wrote a poem that described her world
And put our friendship to the test
And late at night, whilst on all fours
She used to watch me kiss the floor

What's wrong with this picture?
What's wrong with this picture?

16:10 - Komentiraj { 3 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Description
* Samo razmišljanja jedne djevojke koja je protiv vlastite volje ubačena u ovaj nepravedan svijet.

Photobucket

* People are fragile things...
(Munich by Editors)

Links

What else?
*I'll never be a covergirl - just facing fact my face isn't right.*

x Morwenna - Prema Morwen Eledhwen, neopisivo jakoj ženi koja se nije pokolebala pod teretom svoje sudbine.
x Curica od 18 godina koja ne želi odrasti.
x Sanja o boljem svijetu.
x Zaljubljena. Voljena je i voli.
x Voli slušati glazbu.
x Čita, kad stigne, i nije ju to sramota.
x Piše, kad joj se da.
x Pada na romantične komedije.
x Sarkastična, ponekad čak i pretjeruje s tim.
x Voli kavu.
x Nije za neka putovanja, ali ne bi se bunila da ode u London, ili opet u Prag.
x Voli sport, a još više sportaše.
x Liverpool FC <3, Rafael Nadal, Anders Jacobsen.

*Ne živi u prošlosti, ali ne bježi od nje jer ona je dio tebe.*

...and the bits and the pieces

I mučno i tužno
I mučno, i tužno, i nema kom ruke da daš
U satima duševne sjete...
Zar želje?... Ta čemu uzalud tek željeti baš?...
A godine, najbolje godine lete!

Zar ljubit?... Al koga? Na časak - ne vrijedi taj trud,
A ne možeš ljubit trajno.
Zaviriš li u se - od prošlosti nigdje ni trun:
I radost, i muke, no sve beznačajno...

Čem strasti? - Ta prije ili poslije slatka ta bol
Pred rječju bi razuma pala...
I život, kad gledaš hladnokrvno svud uokol,
Tek neka je pusta i bezumna šala!...

- Mihail Ljermontov

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Do viđenja, dragi, do viđenja;
Ti mi, prijatelju, jednom bješe sve.
Urečen rastanak bez našeg htijenja
Obećava i sastanak, zar ne?

Do viđenja, dragi, bez ruke, bez slova
Nemoj da ti bol obrve povije –
Umrijeti nije ništa na ovom svijetu nova,
Al ni živjeti baš nije novije

- Sergej Jesenjin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kad vidje sve to uhvati ga časak sumnja je li moguće ovdje urediti novi život o kojemu je putem snatrio. Svi ti tragovi njegova života kao da su ga obuhvatili i govore mu: ''Ne, nećeš nam uteći i nećeš biti drukčiji, nego ćeš ostati kakav si bio: sa sumnjama, s vječnim nezadovoljstvom sa sobom, uzaludnim pokušavanjem popravljanja i padanja i s vječnim očekivanjem sreće koja ne dolazi i koja za tebe nije moguća.''
- L.N. Tolstoj (Ana Karenjina)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

''Hail, Nienor, daughter of Húrin. We meet again ere the end. I give thee joy that thou hast found thy brother at last. And now thou shalt know him: a stabber in the dark, treacherous to foes, faithless to friends, and a curse unto his kin, Túrin son of Húrin! But the worst of all his deeds thou shalt feel in thyself.''
J.R.R. Tolkien (The Silmarillion - The Story of Turin Turambar)

credits
duckdz. - xxx