The fairytale was climbing up a mountain far too steep... - Morwenna --- People are fragile things... - Blog.hr
16.08.2008.
The fairytale was climbing up a mountain far too steep...

Upravo me gitarist jednog lokalnog benda traži moj msn preko fejsa. Kak sam kuuuul!

SOUNDTRACK: The Rascals
(da čujemo što je Miles napravio sa svojim bendom, kad smo već zavoljeli Puppetse =))


Neću reć da su svi frajeri užasni, ali većina na kraju ispadnu totalni dvolični lažljivci, što ne? Mislim oke, ne govorim sad o mom frajeru, on je još uvijek predivan, nego o bivšem frendicinom. Ono, frajer joj je nakon 3 godine došao sa spikom da ju više ne razumije i da ne može više bit s njom. Da. A zaboravio joj je reć da je našao novu šišu pa da ju zato ostavlja? Jel? I onda u bircu doskakuta do stola di smo ja i frendica i ponaša se kao da je sve super, sve pet, kao da je ona toliko glupa da neće sama skužit (a skužila je) i kao da joj mi druge cure koje nešto primjetimo nećemo reć. Ma fuj.
I najbolja stvar je ta što bih ja ubila za takvog dečka kakav je on bio, sada više ne mislim tako.
Al birga frendicu, sad kak se pročulo da je prekinula s ovim, ima frajera na biranje koliko joj se javljaju =)

No dobro, ne budemo o tom jer sam već dovoljno ljuta radi tog. Jbt, da meni moj frajer to napravi... desilo bi se nešto strašno.

Dobro, divanit ću onako kako se sjetim. Nije mi se dalo ranije pisat post, oprostite na mojoj ljenosti.

Malo sam ljuta na instruktora. Malo me neki njegovi komentari plaše. Jelte, čoek koji ima godina ko moji starci ide mene ispitivat jesam li ja provela vikend u stanu kod dečka. Čak i da jesam, zašto bi to njega zanimalo?
I to što mi otkazuje satove pola sata prije nego oni počnu i onda mi ne javlja za nove... pa ono, u zadnja 2 tjedna sam 3 sata odvozila. Samo 3 sata!! I kad on očekuje da ću ja moć polagat ispit? Poslije Nove godine?

Jbt, ove godine sam se najbrže ikad spremila za školu. Knjige sam imala sve još prošli mjesec, i sad neki dan si kupim bilježnice i papir za oblaganje. I jučer sjednem za stol, uzmem knjige, uzmem papir, prebacim na Eurosport i gledam veslanje i polako obložim SVE knjige. Ono, mislila sam da ću ih obložit 5 i da mi se više neće dat, a ja ih odmah sve riješila.

Sad treba instalirat novi fotošop, dizajnirat naljepnice i sve je gotovo. Ne znam koju da temu za naljepnice izaberem. Dal da bude samo ime, prezime, razred, predmet ili da ubacim još kakav text ili sličicu? I koje boje da budu? Narančaste ili crvene, kad je već papir u koji su omotane narančast?

KLAXONS, NOT CENTAURS!

Malo me nervira prijenost olimpijskih igara na našoj divnoj nacionalnoj televiziji. Umjesto da nam pokazuju neke sportove koje nemamo prilike tako često vidjet na televizii (kao npr skokovi u vodu, oni biciklisti što se voze ukrug u onoj dvorani), oni nam pokazuju ono što imamo na televiziji svaki dan kad i nisu olimpijske igre, a to je rukomet, košarka i plivanje. Da, u redu, gledat ćemo NAŠE košarkaše, ali da li nas zbilja toliko zanimaju kineski košarkaši i kubanske rukometašice? Očito da da.

I komentatori mi idu na jetra. Onda prebaciš na Eurosport i nadaš se da su tamo komentatori nešto pametniji, pa čuješ komentatora kak ispitije komentatoricu jel ikad bila na Kubi i dal voli plesat salsu. I prisjedne ti. I onda prebaciš na ZDF i misliš si, ah, njemački, to neću niš razumit, i onda ih zavraga razumiš sve.

I onda pritisneš MUTE na daljinskom.

Jutros sam se probudila u pol 5, nisam mogla spavat od bolova, pa sam malo gledala one što brzo hodaju. Kad god ih gledam iščuđavam im se kako im kosti ne iskoče iz zglobova dok ih onako iskreću.
I onda su poslije toga pustili BADMINTON!!! JBT!!!!!! I onda je poslije toga počeo vaterpolo pa sam zaspala.

Kak je lijepo grmilo noćas, morala sam si uši pokrivat jastukom da ne oglušim.

Spava mi se...

Oh da! Neki dan sam na VIVI vidila nešto od čega sam htjela plakat. Majkemi da mi je došlo da plačem. Znate onog foliranta Marca Terenzija? Tip je sebi dao za neko pravo da ide obradit Majkla Džeksona. I to baš Billie Jean. Ajde da je to kvalitetno napravljeno, ali on ju je pretvorio u neku dozlaboga ružnu (da, pjesma može bit ružna!) tužaljku kao da je smak svijeta. Jbt, da je Majkl Džekson mrtav, okreto bi se sad u grobu 200 okretaja u sekundi. Bljak.

Idem sad. Uživajte!


13:05 - Komentiraj { 8 } - # - On/Off

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Description
* Samo razmišljanja jedne djevojke koja je protiv vlastite volje ubačena u ovaj nepravedan svijet.

Photobucket

* People are fragile things...
(Munich by Editors)

Links

What else?
*I'll never be a covergirl - just facing fact my face isn't right.*

x Morwenna - Prema Morwen Eledhwen, neopisivo jakoj ženi koja se nije pokolebala pod teretom svoje sudbine.
x Curica od 18 godina koja ne želi odrasti.
x Sanja o boljem svijetu.
x Zaljubljena. Voljena je i voli.
x Voli slušati glazbu.
x Čita, kad stigne, i nije ju to sramota.
x Piše, kad joj se da.
x Pada na romantične komedije.
x Sarkastična, ponekad čak i pretjeruje s tim.
x Voli kavu.
x Nije za neka putovanja, ali ne bi se bunila da ode u London, ili opet u Prag.
x Voli sport, a još više sportaše.
x Liverpool FC <3, Rafael Nadal, Anders Jacobsen.

*Ne živi u prošlosti, ali ne bježi od nje jer ona je dio tebe.*

...and the bits and the pieces

I mučno i tužno
I mučno, i tužno, i nema kom ruke da daš
U satima duševne sjete...
Zar želje?... Ta čemu uzalud tek željeti baš?...
A godine, najbolje godine lete!

Zar ljubit?... Al koga? Na časak - ne vrijedi taj trud,
A ne možeš ljubit trajno.
Zaviriš li u se - od prošlosti nigdje ni trun:
I radost, i muke, no sve beznačajno...

Čem strasti? - Ta prije ili poslije slatka ta bol
Pred rječju bi razuma pala...
I život, kad gledaš hladnokrvno svud uokol,
Tek neka je pusta i bezumna šala!...

- Mihail Ljermontov

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Do viđenja, dragi, do viđenja;
Ti mi, prijatelju, jednom bješe sve.
Urečen rastanak bez našeg htijenja
Obećava i sastanak, zar ne?

Do viđenja, dragi, bez ruke, bez slova
Nemoj da ti bol obrve povije –
Umrijeti nije ništa na ovom svijetu nova,
Al ni živjeti baš nije novije

- Sergej Jesenjin

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Kad vidje sve to uhvati ga časak sumnja je li moguće ovdje urediti novi život o kojemu je putem snatrio. Svi ti tragovi njegova života kao da su ga obuhvatili i govore mu: ''Ne, nećeš nam uteći i nećeš biti drukčiji, nego ćeš ostati kakav si bio: sa sumnjama, s vječnim nezadovoljstvom sa sobom, uzaludnim pokušavanjem popravljanja i padanja i s vječnim očekivanjem sreće koja ne dolazi i koja za tebe nije moguća.''
- L.N. Tolstoj (Ana Karenjina)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

''Hail, Nienor, daughter of Húrin. We meet again ere the end. I give thee joy that thou hast found thy brother at last. And now thou shalt know him: a stabber in the dark, treacherous to foes, faithless to friends, and a curse unto his kin, Túrin son of Húrin! But the worst of all his deeds thou shalt feel in thyself.''
J.R.R. Tolkien (The Silmarillion - The Story of Turin Turambar)

credits
duckdz. - xxx