Sutra nikad ne umire

22.03.2006., srijeda

Mi-žene...

opis slike

Neki dan frendica i ja išle smo kupiti šiltericu, i nismo u cijelom gradu pronašle niti jednu jedinu kapu, za koju bismo mogle reći da nam se sviđa... Niti jednu. Ali, to je valjda tako, kada nešto trebaš toga onda nema, ali kada netražiš- pronađeš...
Hodajući robnom kućom, obadvije smo ugledale jednu super sređenu, zgodnu ženu. Ma sve na njoj je bilo baš kako treba. Ono što mi je bilo smiješno je da smo se nekoliko puta okrenule za njom, pa krenule sa komentarima:). To često znam napraviti dok se šetam s mojim dragim, na što on redovito reagira smijehom. Evo kako mi žene razmišljamo. Uvijek gledamo jedna drugu, što je obukla kako se našminkala, frizuru, cipele, pa često i njenu pratnju. I nemožemo si tu pomoći da neželimo takvu kosu, oči, ili nešto pak drugo...
Kod dečki to ide drugačije... Nećete baš čuti da dečki u bircu gledaju jedan drugom nokte, ili da se koji okrene za nekim dečkom, pa s drugim komentira kako mu dobro stoje traperice. Ha?
Ali nama ženama je to oprošteno, isto kao i kad se neznamo parkirati:)


- 09:22 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi