Mors Imortallia

nedjelja, 07.05.2006.

Tribute to life

Danas mi je vrlo loš dan, i sav sam u bedu, ali moram to negdje izbaciti. Nadam se da vam ne smeta, ipak je ovo moj blog.
Danas sam tako ljut. Još od jučer, kad sam u osam sati ujutro išao na matematiku. U subotu, na matematiku! Umjesto da se spremam za odlazak u knjižnicu, na sprdanciju sa ekipom, ja sam u ŠKOLI, i pišem matematiku. A popodne, umjesto da idem negdje van, ja sam u crkvi, na prokletoj probi za krizmu. Na kojoj sam sjedio 2 sata kako bih mu potvrdio da m je ime točno zabilježeno. Da ne bi slučajno nešto krivo napisali na potvrdi, koju vrlo vjerovatno neću ni dobiti.
A onda sam išao leći. I osječao sam se tako jadno da mi je došlo plakat. Nisam, jer ne vjerujem u nepotrebne suze, ali jebote bilo mi je tako loše! I shvatio sam koliko bahato se ponašam, i kako ne dopuštam da mi išta smeta, nego sve kao prihvaćam. I shvatio sam kako ne mrzim ništa, i nikog, i osjećao sam se loše. Jer ako ne mrzim ništa, ne mogu ni shvatiti kako je to voljeti nešto. A ja se ponašam tako bahato, i ne dozvoljam da mi to smeta. E pa smeta mi! I ne želim biti dobar, želim, želim da nekoga toliko naljutim da me poželi prebiti, želim nekoga toliko razveseliti da ga srušim na pod od smijeha.
Želim da mi netko priđe dovoljno blizu da me to zaboli, dovoljno blizu da ne mogu podnijeti pomisao da ga izgubim. Jer ne želim se svaku večer osjećati toliko sam. Čini mi se kako ste svi vi izabrali neki svoj put, neki svoj stav, a ja stojim na raskrižju i gledam kako odlazite, i odbijam izabrati put za sebe, pokušavajući utrti svoj. Ali to je teško, i gubim bitku, i nemam razloga da se nastavim boriti. I ne želim ići dalje, ne ovako, ne dok svaku večer ležim u krevetu, pokušavajući naći nešto što će me nesmijati. Ali zapravo nasmijati, nešto što će još dugo odzvanjati, nešto što će ostati... Nešto što neću zaboraviti.
Molim vas, nemojte... Ne znam, ali nemojte mi govoriti o tome kako je vama loše, jer meni je ovaj vikend ubod u srce svega onoga za što sam smatroa da je važno. Nemojte čitati ovo, skrenite pogled, život će vam biti ljepši.
Samo me zaboravite danas.
- 19:55 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.