< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari-On/Off

Opis bloga

sve i svašta.. =D

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Fora ljudi (ljudi koje znam):
Tina
Teich
Petra, moja vampiruša wink
Žana
Barbara-vrlo koristan blog :D
Dora
Štrudla


Moj dečko je gej...

utorak, 25.09.2007.

Evo mene opet =D

Uff...nisam ovdje bila kojih 2mj.. i samo 5 komentara....koji jad...

Nvm..

I tako..škola počela...sad će i odgovaranje...pa testovi...sve bolje od boljeg...oke ovo me baca u depru.. ko da mi već nije dovoljno loše..
Bolesna sam..tj, prehlađena jer da sam bolesna to bi značilo da ne moram u školu..šmrc cry tak da nemam snage ni volje pratit nastavu..a kaj ja radim kad ne pratim? pišem kaj mi pada na pamet.. pa evo primjer s fizike:


Ovo je tako depresivno.
Ne vidim kockice.
Sve je mutno.
A ja pišem jer mi je ivana rekla da pišem.
Profesor je prehlađen.
I ja sam.
Sad imamo nešto zajedničko.
Sad ću imat 5 iz fizike.

Desna ruka sadrži desnu nogu.
Lijeva noga sadrži lijevu šaku.
Desna ruka ima svoje pravilo.
Ormar je glasan.
Možemo ić



Ovu subotu bijah na fišnjaku..mia slavila rođendanparty bilo je jebozovno..kul ljudi..


Preporučam onima koji nisu da pročitaju Patnje mladog Werthera..predivan patetičan kraj...

"Toliko toga imam, a osjećaji za nju progutaju sve; toliko toga posjedujem, a bez nje mi se sve petvori u ništa."

Eto to je to..Tina, tražila si, dobila si..kiss

|Komentiraj 9| Printaj| #| *|

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.