figment

26.03.2006., nedjelja


...kako je sve to u biti jednostavno (ali, što ne znači lako)... jedino što tražimo kroz sve u životu je: netko koga ćemo voljeti, i netko koga ćemo okriviti za svoje postupke... te dvije osobe. (često i jedna...) bez obzira što radili.
u tom smislu je "11 minuta" silno poučna knjiga.

i kad pitaš za savjet, nije uopće naglasak na tome što druga osoba misli... već da poslije možeš, kad sve ode u vražju mater, sam sebe uvjeriti da je tak završilo zbog tuđe sugestije...

a sve mi se čini da ja neću za 2 mjeseca moći početi razmišljati, kako sam se nadala... možda za godinu i toliko...

and perhaps the sky is green and we're all colour-blind...
and perhaps...just perhaps...ukradem nešto što mi oduvijek pripada, do fascinantnog momenta kad anamarija idući put bude slagala ormar :)
ima tih perhapsova puno...k'o čačkalica, jelda anamarija?

btw, ružo, nećeš vjerovati, našla sam nekaj čega nema na cijelom črnomercu... :)
- 23:14 - za ovdje (bla bla) (8) - za van (ubij drvo) - žblj

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto malo o meni

click click