figment

19.03.2006., nedjelja


anamarija: evo ti spomenute slikice. na njoj vidiš micka i biancu jagger. na dan njihovog vjenčanja. nije slikica bogznakaj, ali dovoljno da vidiš koliko su slični. praktički identični, ne? a skupa su izdržali jedva 7 godina... to je još i puno za taj glamurozni svijet, ali prilično malo u usporedbi s vječnošću... teorija ti baš ne drži vodu...



udavila sam još jedan dan zato što je bio mekan.
kao plastelin i dao se zgnječiti i pretvoriti u nešto što mi naizgled treba. i obilno ispuniti ničime.
baš fino. sve se prelako raspada. polako se topi ko sladoled. i lijepi. dan za dan za tjedan za život...
treba mi lajna za ovakve nedjelje... i brnjica za preko tjedna ( i ja znam misliti unaprijed :)).

ovo je iz jučerašnjeg filma. heartwarming, heartbreaking... tako bih voljela dan-dva u životu crno-bijele merlinke...
probuditi se usred divljine, izaći van, udahnuti prirodu, pogled odavde do vječnosti... uloviti kauboja, i raspustiti konje neka trče po pustinji Nevada... kud ćeš više :)



pouka ove basne:
kuhati nije teško, ako znate šta!



- 22:09 - za ovdje (bla bla) (1) - za van (ubij drvo) - žblj

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto malo o meni

click click