figment

12.03.2006., nedjelja


... što znači kada satima gledaš kroz strop, i zazivaš-izazivaš neku patetiku, a nastanu tek dvije riječi?
GENOCID ISTINE.
i had a prophetic dream, i izgleda da bih tako trebala nazvati svoj punk bend. :)
na stranu to što ja nisam, niti namjeravam biti u nekakvom punk bendu... bašMeBriga. :)
moj ne-bend se tako zove.
i saksofonist se slaže. :)


random:
quakerska vjenčanja su, za mene, nekako najbliže smislu takvog rituala. nema kiča, razmetanja, lažnog blještavila. nema ni službene njuške matičara/svećenika/... . mlada i mladoženja, kao i ostali okupljeni, sjede u tišini. sami odlučuju, kad osjete pravi trenutak, progovoriti i izmijeniti zavjete. pošto nema službenika, mladenci sami sebe proglašavaju vjenčanima nakon čega potpisuju vjenčani certifikat. to je dokument izrađen na papirusu i pomno ukrašen kaligrafijom po izboru mladenaca, na kojem su zapisani njihovi zavjeti. na taj se certifikat zatim potpisuju i svi uzvanici, i tako se dobiva jedinstvena uspomena.
naravno, ima i prije i poslije nekih formalnosti za srediti, ali sam događaj je od svega oslobođen...
dojmila me se ta ideja tišine... to je to.
osoba s kojom ćeš dijeliti život mora biti netko s kim možeš šutjeti. ne razumiješ li tu osobu u tišini, nećeš je razumjeti ni u kakvim riječima...

no matter what i say or do, i'm still a hopeless soppy romantic at heart after all... so what? :P
- 23:00 - za ovdje (bla bla) (3) - za van (ubij drvo) - žblj

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

nešto malo o meni

click click