biti voljen u moru ljudi

subota, 03.11.2007.

Evo mene opet... Jutros sam se probudila oko 8,spavala sam samo 4 sata i nisam umorna.Imam osjećaj kao da sam spavala cijelu vječnost.To mi je dobro kad ne jedem:produžim si dan jer se rano dignem i idem kasno spavat.Polako čistim kuću i tako baš sam vrijedna.Iako mi nema roditlja doma,ne ljenčarim.Prije kad sam se prejedala baš sam bila lijena i nezadovoljna jer bi mi dan prošao,a da se nisam ni okrenula.Danas ujutro sam napravila ono što bi prije radila dva dana.
Danas sam si nešto sretna.Slušam ljubavne pjesme i imislim na njega.Ja ga volim, obožavam.Jedva čekam da u ponedeljak da ga vidim u školi.
Želim smršavit zbog puno puno razloga:
1) Mogu oblačit robu koju želim i u kojoj mi je udobno.
2) Mogu se gledati na ogledalo bez problema.
3) Mogu s prijateljima ići na plažu gdje ima ljudi.
4) Mogu bez kompleksa reći koliko imam kila.
5) Mogu kupovati u dućanu bez straha da ću se rasplakati u svlačionici jer ne mogu navući hlače na sebe.


6) I MOŽDA JEDAN OD GLAVNIH RAZLOGA JE ON.ŽELIM BITI LIJEPA ZA NJEGA.KAD SMRŠAVIM PRIĆI ĆU MU.TO ŠTO GA VOLIM ME TJERA DA DALJE MRŠAVIM...

- 11:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #