biti voljen u moru ljudi

subota, 03.11.2007.

Tri sata ujutro je...Ne mogu spavati...
Dosad sam neredovito pisala diari na old fashion way.Sad sam se odlučila malo promijenit.
Što me najviše potaknulo da pišem blog?Pa vjerovatno moja želja za mršavljenjem.Želim skinut ovaj balon sala oko mene,želim stat na vagu bez nerviranja.Želim...Želim skinuti 15 kg i to što prije...Već sam skinula 10 kg i to bez puno gladovanja, ali sada kile vise ne idu doli pa sm odlučila malo gladovati i već sam zavoljela to.Zapravo bilo je par trenutaka kad je moje cijelodnevno gladovanje završilo navačer s prežderavanjem.Nisam si to mogla dopustit pa sam sve izrigala. I saa mi se riga a nisam jela ništa već 9 sati. Koliko sam danas svega izrigala... I onda sam išla u teretanu i svo grlo me počelo peći.Bila sam danas i na pilatesu nakon kojeg sam morala ić na WC izrigat se.Sad sve rigam.
Volim osjetiti kosti koje su izvirile iz mene nakon što sam smršavila.Već sam bila i zaboravila da ih i ja imam.Nemojte mislit da sam neka mršavica.Čsto opisno: visoka sam 174 i imam 83 kg...

- 03:00 - Komentari (1) - Isprintaj - #