Uvijek budan

utorak, 18.04.2006.

Šta vam je ljudi?

Stiže novi Tool!
Satriani snimio novi album(konačno)
Ovdje pogledajte spotiće i poslušajte kako to zvuči
...dok ovo pišem i čekam da mi se skine spot gledam CMC i piči Matko Jelavić rofl ajme meni kako loše, ali što je još lošije ja to gledam headbanglud ali ajde nakon ovakvog vikenda(koji traje od srijede smijeh ) me ne dira ništa previše. Evo sada Jura Stublić nut hahahahhaha koji trash mda dalje, VH1... opet Madonna! E da. headbangheadbangheadbangheadbang Kabala, svi znate priču o tome kako ona "prakticira" kabalu headbangheadbangheadbangheadbangheadbang za one neupućene kabala je oblik židovskog misticizma koji je nerazdvojan od savršenog poznavanja hebrejskog jezika i kulture, a ova krava nema dume beknut hebrejski a kamoli šta drugo!(inače studiram teologiju i imam hebrejski na faksu tako da serem s podlogom smijeh). Dobro dalje, primaknuo se četvrtak još bliže i već osjećam onaj smrad bolnice namcor ne ide mi se, a moram...
- 01:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>