Fluorovodična kiselina



Opet sam zakasnila u školu. Hm..To mi se u zadnje vrijeme često događa. Još sam završila i kod one zadrte pedagogice. Bilo je to ovako:
Stara krava nam je došla na zamjenu, a ja sam da ju iznerviram govorila naopačke (moja i Ramonina šifra) i naopačke držala udžbenik. Onda mi je tamo nešto srala. Prvo o mom ponašanju, a onda i o mom izgledu.
Pedagogica Hanson(u daljnjem tekstu Hansonica): Čuj, Morgana pa ti izgledaš kao hodajuća smrt!
Ja: Kad bi bilo tako onda bi se osobno pobrinula da sad bacamo rajčice na vaša pogrebnička kola!
Hansonica: A i tvoj nadimak Morgue, je malo morbidan!
Ja: Znate što ??? Ja nisam dužna slušati vaše opće mišljenje o mom izgledu, nigdje ne piše da se ne bih smjela ovako odjevati stoga zbogom!
Pokupila sam se iz njenog ureda i nabasala na Anette i Gloriju.
Anette: Evo čudakinje!
Ja: Popuši mi!
Glorija: Koja si ti daska!!!
Ja: Ne začepiš li ovog trena iščupat ću ti te tvoje silikone, a onda te gađati njima, bit će to lijep prizor zar ne Glorija??
Glorija: Frikušo!
Ja: Bar nisam takvra zadrta flundra!
Zatim sam otrčala do Ayu i Ram. Upravo smo imali kemiju. Popele smo se na sedmi kat do velikog labosa. Danas smo radili za jednim kul strojem. Na monitoru smo morali upisati neki kemijski spoj i sroj bi nam u malu epruvetu izbacio rezultat. Počeli smo od jednostavnijih, kao naprimjer voda-H2O, i sličnih. Na drugom satu smo radili kristale od modre galice i rješavali jednadžbe. Glorija se hvalila svojom novom šljokičastom minicom. Potiho sam uzela posebnu plasičnu epruvetu i na monitoru upisala FH, što je kompov sustav odmah prepoznao kao fluorovodičnu kiselinu koja je bila dovoljno jaka da progori njenu minicu i gaćice. Tobož nedužno sam prošla pokraj nje i polila joj suknju. Nastao je previ šou. Svi su buljili kako Glorijina minica i gaćice (poslje se ispodstavilo da uopće ne nosi gaćice)magično nestaju. Glorija je počela histerično vrištati i otrčala je u zahod, a Annete je vikala:"Morgana je to učinila, ona je kriva!!!"Dakako prof. Black je uvijek bio na mojoj strani:"Bojim se da nemate dokaza!!!". Lijepo...
to be continued

22.08.2006. u 20:53 | 2 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?

Opis bloga


-dnevnik jedne tinejđerke
-samo plodovi moje prebujne mašte


Glavna likuša


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Morgana Violet Isadora Morteux
-ima 15 godina
-rođena je 31.10.1991. na Noć vještica
-nadimak joj je Morgue(eng.mrtvačnica)
-Norvežanka s francuskim korjenima
-živi s ujakom hepertologom na Manhattanu
-sluša rock i punk
-voli fiziku,astronomiju i kemiju
-ima punu kuću gmazova i mačku Serraffinu
-mrzi trio ˝praznoglave kokoši˝
-ujak ju zove Isaac po Isaacu Newtonu
(zbog zadnjeg imena Isadora zato što joj je na astronomiji
ispao teleskop profaču na glavu )
-skuplja crne balone

Ostali likovi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ayumi Taira Hamasaki
-rođena 16.10.1991.
-ima 15 godina
-po horoskopu je vaga
-inače je iz Japana,preciznije iz Tokia
-best frendice su joj Ramona i Morgana
-član je Spaljenih frikuša
-sviđa joj se David Bell,ali to skoro da i sama ne kuži
-naj predmeti su joj astronomija i povijest
-sluša pretežito rock:R.E.M.,Simon&Garfunkel,Nirvana,The doors,ponekad Guns'n' roses,
Coldplay i Phila Collinsa...
ponekad i punk tipa:Green day..
-svira gitaru
-voli skladati,pisati pjesme,slikati crvenokose anđele,govoriti japanski(ali to malo rijeđe budući da smo u Americi),čitati,zafrkavati Annete i Gloriu,duo praznoglavih kokoši...
-ne voli:duo praznoglavih kokoši i krpice sa zeljem
-ima psića Katsua(njegovo ime znači pobjeda)
-nadimak joj je Ayu
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service
Ramona Aurelia Ingrid Davenport
-ima 16 godina
-rođena je 13.7.1990. na petak 13.
-po horoskopu je rak
-ima smeđu kosu,plave oči,pjegice i poveće prednje zube
-sluša rock(Guns´n´roses,The Doors,Evanescence)
-voli čitati,pisati,crtati,raditi spačke,jesti,kemiju i zemljopis
-mrzi Annete Davis i Gloriu Heron(najpopularnije cure na školi ili praznoglave
silikonske fufe)
-ima dečka Liama
-nadimak:Ram ili Rammy
-ime je dobila po Ramonesima