Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI Off/On

design by:...me...myself...
Opis bloga

°°U ovaj blog cu redovito (nadam se...heheh) upisivati svoje misli, želje, provode, događanja i tako dalje....°°


KATAVICKA MRZIM TE IZ DNA DUSE ZELIM DA TI DJECA HODAJU UNATRASKE I DA TI ČUKO SVIJETLI U MRAKU I DA KUPUJEŠ ČUNGA-LUNGU NA KREDIT!!!

Linkoviii.........wiiii.....weee

IwAA....°°
NaaaTTa..°°
MiiiMyyka...°°
BeCkY...°°

°°*AbouT mEee...*°°

x ANa HelEna x
x 14,5 goDina x
x luDa x
x lijena x
xzaljuBljena x
x opicena x
x iskRena x
x vesela x
x uviJek osmijeh nA licu.xD x

ja...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

voliM:
seeBe..xd
obiteLJ...
priJateLje...
jEdnog mAlog...
gliSTe...xd
zivotINje...


MrZim:
KataVicku
laŽ
PreSEravanje
PonaSAnje ko DA imaS 5 GodinA...xD

°°...my FrieNds...the best and unforgetable...°°

MojA StaRka*
-najdraze bice u nasem razredu....*
-pametna, streberica, iskrena, vesela*
-ma sve naj...kisss*
owo je ona....
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Manda i Iwana...*
-ma to su zakon kolegice*
-opicene, zabavne, niceg se ne stide....*
-prelude...*

One....
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Jocccoo i MAArkoo*
-najbolji ****** na skoli....xd*
-zakon prijatelji....*
-najbolji....*
Oni...
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Nikola....*
-zakon lik..*
-voli plesat....*
-hahaha...*
-radi dobre sLike u pHotoshopu..*
on....
Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Bruno - Buby*
-ma spaljen*
-neki dan imo nezgodu...HaHAHh*
-prelud*
on..
imam tehnickih proBlema....nece mi stavit BRuniNu ssliKu...xd


nedjelja, 11.01.2009.

OOpet...sve ispoceTka...aH sta ces...kad voLim bloG.hR...hhhHhh...jako zaNimljiVo...xD

Evo mene opet, s novim blogom, novim dizajnom, novom adresom, novim korisnickim imenom, novom lozinkom...hhh..xD.....


Joj sutra skola.....kmee....xd...
Ja ni lektiru procitala....ccccccc...veceras cu....xd
Kako krasan pocetak polugodista, sutra prvi sat matematika...oh shit...xd...Vrzu opet slusaT...xd
A mislim....i to se moora...xd....
Fooolcikaaa...brm...hahaha
Al ipak jedva cekam da ce vidimmm s prijateljimaa.....
Jedva cekam da vidim MAAARka i joCCu...hhh
Idemoo ja i Jovanca opet gledat V.....a!!!
Ovo sam polugodiste odlucila ciiiijelo, al bas ciijeLO polugodiste PoDjEbavat Katavicku.....boli me k***c nek me kaze kom oce...xd....

Dopisivanje s onim "malim" jos napreduje....hm....hahaha...da da
al sam jos uvijek sloboDna....
pussaaa "maalom"

Sutra se nadaJte poSStu....ono....xd
ak ne obrisem blog....ovO jE sad kriticno vrijeme....xdee

Kisii kiSSSI



| komentiraj (3) | print | # |