DALMACIJO RODILA SAM TI SINA

moj mejl: renataruda@yahoo.se
stari mejl mi NE radi
ADRIANO,DITE MORA, MASLINE,KAMENA I DRACE

Cili Jadran donija si u svojim ocima sine.
roden:18.8 2003
u 9 i 2 minute
4220g i 52cm
Najlipsi andeo je izabrao bas mene za svoju mamu

moj mejl: renataruda@yahoo.se



Creative Commons License


Ovo djelo je ustupljeno pod Creative Commons licencom Imenovanje 2.5.

Renata Dragicevic Ruda

Skapa en profillänk



















rodjen 4 220g i 52cm
izlazi sa 3 880g
14 dana 4 300g
23 dana 4 850g
4 sedmice +2 dana 5 430g
5 sedmica+2 dana 5 660g
6 sedmica+3 dana 6 170g
7 sedmica+2 dana 6 410g
2 miseca 6 770g i 63cm
3 mjeseca 7 595g i 67cm
4 miseca 8 260 i 68cm
5 miseci 8 950 i 70,8cm
6 miseci 9 470 i 73,8cm
8 miseci 10 050 i 74cm
9 ipo miseci 10 750 i 76cm
12 miseci 11 355 i 79cm
16 miseci 12,750 i 86cm
18 miseci 13,100 i 87,5cm













































































































































































































































































more~snova

četvrtak, 31.03.2005.

Tatin vozac ali mamin veliki pomagac


Moje sunce sve pomaze mami,
usisavamo skupa ( citaj on pali-gasi usisavac) ,
vuce mi korpu u prodavaonici...


...nosi kese ,kuvamo, pere mi pod ( i zidove :-))


...sreduje kuhinju na maminu veliku radost bar 3 puta dnevno :-))

..a stavljanje ,vadenje vesa iz masine i gledanje dok se roba pere i vrti mu je
zanimljivije od tv-a :-))

Materino vridno dite :-)

- 09:15 - Komentari (40) - Isprintaj - #

utorak, 29.03.2005.

Tatin mali vozac


Prosli cetvrtak Adrian je vozio veliki
volvov kamion i umisto da se prvo vezao on isao namistat stanicu na radiu :-)

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrruuuuuuuuum bruuuum bruuuuuuuum

Evo mater i sin "voze" na mistu svak svoju formulu :-)

Ovo je "prva Adrianova voznja" autobusa kad je imao 8 miseci.

- 10:05 - Komentari (29) - Isprintaj - #

petak, 25.03.2005.

Prosetajte sa nama...


malo ispod mora i po tropskim krajevima .
Mi smo tu proveli danas cilo popodne :-))

Nakon susreta sa ovim ribicama di nas je samo staklo djelilo cvrsto sam odlucila
( citaj zarekla) da dublje od struka necu uc u more :-))(ne dobrovoljno).





Ne, ovo nisu moja usta kad sam na djeti vec od ribice koju ne zelim sresti dok plivam
u plicaku.Adrian se odusevija sa svime a najvise sa ovom razom.




Evo malo i slatkih pirajica a i onog cudovista iz Loh Nesa :-)


U tropskom djelu smo sreli jako puno raznih leptira i ptica ali i zmija,krokodila i ostalih
ne domacih bestijica:-))

Nadam se da vam se svidila setnja sa mojom malom obitelji a ako zelite jos vise viditi
bacite oko na Universeum



- 06:24 - Komentari (69) - Isprintaj - #

četvrtak, 24.03.2005.

Pomozimo posebnim ljudima i djeci

PRVA HUMANITARNA INTERNET UDRUGA **** Darujmo osmijeh ****
pokrece humanitarnu akciju "Lift za Stančić" centru Stancic u kojem borave
djeca i odrasli oboljeli od raznih paraliza i tjelesnomentalnih oštećenja,celebralna itd.
skinuto sa njihovog bloga:

...u sklopu tradicionalne manifestacije „Uskrs na Ribnjaku“ 28.03.2005., na Uskršnji
ponedjeljak, koju organizira Centar mladih Ribnjak, udruga će predstaviti akciju
„Lift za Stančić“ građanima grada Zagreba, a na našim štandovima će, pored pisanica,
biti izložene na prodaju i rukotvorine korisnika Centra „Stančić“...

...program ove manifestacije traje od 11:00 do 15:00 u Parku Ribnjak, a uz dječje
zborove, mađioničare i žonglere osmišljene su i igre s djecom i mnoge druge aktivnosti...
...ovim putem molimo sve iskrice da prošetaju 28.03.2005. kroz Parku Ribnjak, da povedu
svoje klince i klinceze jer je program zanimljiv, da se malo družimo i da svi zajedno
doprinesemo ostvarenju ovog cilja...


Mada se ovaj moj blog radi o mom sinu ipak ne mogu ostat ravnodusna na akcije koje se sprovode za djecu i osobe sa posebnim potrebama iz razloga sta sam odrasla sa jednom takvom osobom i zato sta radim u specijalnoj skoli pa znam o cemu se radi i koliko im je potrebna pomoc.

- 19:43 - Komentari (19) - Isprintaj - #

srijeda, 23.03.2005.

Cvit u cvicu


Zbog dragih blogera Izraerlaca,
Bugenvilije, cicibana,jahac oluje i
drugih koji su okacili slike cvica i prolica dok je ovde
kod mene jos uvik zima,snig i mraz isla sam vizitavat po kompjuteru
i nasla par slika u cvicu od prosle godine.
Ove prve dvi su slikane sa Adrianom u drobu u bakinom ( prabakinom i pradjedovom)
vrtu isprid kuce. Svitu moj, na slici se ne vidi koliko je tu cvica i kolike su
zelene povrsine,da je to u Trogiru odma bi se proglasilo za botanicki vrt :-)



Za misec-dva ce i ovde sve cvitat pa ce te tek onda vidit lipih slika.

- 07:47 - Komentari (13) - Isprintaj - #

utorak, 22.03.2005.

Za vikend smo bili u jednom cudnom restoranu...


koji se nalazi na farmi ovaca sat ipo
voznje od Göteborga.

Hrana i ugodaj su bili super a Adrian nije imao 2 minute mira.Kad se napokon
smirija onda je dosla mama jedne curice do nas i odma je proradija dalmatinski
galeb u mom ditetu :-)



- 08:58 - Komentari (31) - Isprintaj - #

subota, 19.03.2005.

Kako je hodati u tudim cipelama...


...I to je Adrian proba uz puno smija, cike i
vriske stavija je svoju nogicu br22 u didinu postol br 46 i pokusa hodat :-)



Jel ima neko dite sta nije pokusalo hodat u tudim cipelama :-) ?

- 06:53 - Komentari (26) - Isprintaj - #

srijeda, 16.03.2005.

Netko kaze ...


da su bebe najsladje kad spavaju...
...ili kad papaju....kad cinu prve korake....kad stavljaju nozne prste u usta
i mljackaju ka da jedu najsladju janjetinu...

....kad se kupaju

kad su goli...kad se smiju..kad grle... a ja kazem da su bebe slatke UVIK!

- 10:04 - Komentari (31) - Isprintaj - #

subota, 12.03.2005.

Kad andeli spavaju










- 11:50 - Komentari (42) - Isprintaj - #

utorak, 08.03.2005.

Adrianovi mufinsi sa mrkvom


Danas smo pravili dijetalne mufinse.
Evo sta je potrebno (Adrian pokazuje prstom na prvoj slici) 1i3/4 dl brasna,
1 ipo cajna zlica praska za pecivo,pola c.zlice cimeta,50g margarina,1ipo dl smedji
secer,1c zlica vanilija-secera,1 jaje,2 zlice mlika,1 zrela banana i 1 naribana mrkva
(vidi sliku gori).

Ovaj izraz lica znaci: Ajme mama, neman pojma kako je ovo jaje dospilo na stol :-)

...pa dode brasno....pa zgnjecena banana

Adrian ne voli zvuk miksera pa je on gusta sam mutit

lizat..... lizat mi dajte ( ovo su moji geni)...i sad ovo triba u spaker na 200
stupnjeva 15-20minuti a dok se to peklo Adrian je obrisa stol....

...i opra sudje (iskreno ne znam ciji su ovo geni jer ni ja ni zakoniti nismo brzi za
oprat sudje)

Kad su mufinsi bili peceni Adrian nije moga docekat da se ohlade pa je puhao u
njih :-) a onda sa velikim gustom poija jedan ...

...i jos jedan ...

............i jos jedan ( 3 mufinsa)...i poliza pijat :-)

Sa ovim receptom smo tili cestitati svim zenama :
Sretan Vam Dan zena :-)
i nasoj dragoj maloj Angelini koja je prohodala danas cestitamo prve
samostalne korake kroz zivot

- 13:47 - Komentari (73) - Isprintaj - #

nedjelja, 06.03.2005.

Baka Maj Gun i Adrian


Prvi susret bake i unuka......... slika ispod
sve govori.





dvi ljubilice koje se obozavaju

Nasa baka Maj Gun je najbolje stvorenja koje hoda po ovoj zemaljskoj
baloti i prepuna je ljubavi.Sta drugo rec nego da je nevista obozava :-) a unuk
joj vise slici nego sin :-)
Divna je i sretni smo sta je imamo.

- 07:16 - Komentari (33) - Isprintaj - #

četvrtak, 03.03.2005.

Nasa tradicija cetvrtkom



Mama tj ja sam sredila da se moja 3 muskardina sastaju svaki cetvrtak u 17h
nakon dolaska mog zakonitog s posla i tada skupa kuvaju veceru bez prisutsva
glavnog smetala tj mene.
Bas gustaju i cerekaju se dok gule kumpire, prave salatu i cine urnebes od kuzine .
Dida cilu sedmicu smislja koji specijalitet ce njih troje kuvat (+ provjera dal to volimo
bar 3 xtelefonomi) i onda prate recept od slova do slova (sta ja nikad ne radim).
Tek nakon
serviranja pozovu moju malenkost koja je do tada gustala na trosjedu ili sidila za
kompjuterom i razglabala sa drugim mamama na forumu.


Ovo su
spremali riblje polpete sa kuvanim kumpirima i povrcem(mljac, bilo odlicno a Adrian
obozava didinu spizu).Kad nakon vecere i druzenja dida krene doma Adrian mu
donese postole, otprati do lifta i onda pocima jedno 10 minuti grljenja i ljubljenja
( to isto spada u tradiciju) dok se dida topi u unukovom zagrljaju.


- 20:51 - Komentari (30) - Isprintaj - #

utorak, 01.03.2005.

Adriano i dida Jan


Mada i sam puno bolestan dida Jan je
medu prvima cili sritan dosao u rodiliste posjetiti svog unuka.

To je jedna posebna ljubav izmedu njih dvoje.
Njih dva se obozavaju i cesto druze, imaju svoje rituale i vole se setati
(obavezno jednom sedmicno bez obzira na vrime)


Dida Jan voli hraniti unuka i jesti po restoranima pa je svog unuka starog 7 dana
odveo po prvi put u restoran i od tada cesto svrate (sta meni odgovara jer ne
volim kuhat).



Dida je specijalista za citanje prica.


- 10:18 - Komentari (36) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
realan i objektivan pogled jedne mame na svoje dite

Plivanje u najlipsem moru snova zvanom majcinstvo

puno mog malog andela ,moje obitelja i prijatelja a najvise od svega=Ljubav
Sta je more nego ljubav, darivanje, ceznja, beskraj,toplina i nada a ja uzivam u mom
jedinom moru skrivenom u ocima moga diteta.

moj mejl: renataruda@yahoo.se
(stari mejl renataruda@gbgsd.se mi ne radi)


Ljubav je jezik koji sljepi može vidjeti, a gluhi čuti. (Twain M.)

2005
Novo jutro
Moja prijateljica-najbolje stvorenje na zemlji
Prije 2 godine
Moj sin
Sritna sam
Budi dobar i vratt ce ti se
Andeli medu nama
Ime
Moje dite u molitvi
Moje brkato dite
Hajdukovac
Pitam se
Bozicni poklon
Prvi Bozic u kravati
Blagoslovljen Bozic
Rodenje
Prvi pogled u zivot
Nova mala obitelj
Najlipsi cvitic i mama-mafija
Zapalimo svicu
Spavanje u skafetinu
u godini koja nam dolazi...





Volim te jer si mi dao ljubav.
Volim ljubav jer mi te je ona dala.

2006
Prestanak dojenja
Slicnost
Adrianova soba i prvi krevet
Prva cura Leona
Prva setnja
Prvo kupanje
Prvo zajednicko kupanje sa tatom
Prvo cjepljenje
Prva voznja hitnom
Bolje nam je
Moje dite je poklon i blagoslov od Boga
Prvi put u skolskoj klupi
Neki novi klinci
Adrian pjeva mami
Fibra i vodene kozice
Roditeljski sastanci
U marami
U Tunisu
Prvi put Dalmacija 1
Prvi put Dalmacija 2
Prva dohrana i hranjenje
Adrianova teta Daniela
Na satucitanja bajke za bebe
Midsommar-sredina lita 26.6
Sritno vam Valentinovo
Lito, srpanj,Trogir
Kako sam prohodao
More nase plavo
Adrian i dida Jan
Nasa tradicija cetvrtkom
Adrian i baka Maj Gun
Adrianovi pravi mufinse
Andeli spavaju
Kad su bebe najslade?
U tudim cipelama
U jednom cudnom restoranu
Cvit u cvicu
U setnji universeumom
Tatin mali vozac
Mamin veliki pomagac
Kakav dida takav sin i unuk
Scena iz wc-a
Dorucak je serviran
Sminka od 24 sata
Ajmo nesto popit
Prijatelj David i Adrian
Iz setnje
Buduci tata i zet za 5
Tatin izgled i mamini geni
Jasminka rodila Dinu, Sandra trudna
Ozdravija i pravi dispete materi
Adrian pravi tortu za baku
Rodila se Maria
Krstarenje do Norveske
Nasa prijateljica indijanka
Sunca nam dajte
Stiglo je proljece
U vikendici kod dida Jana
Midsommar i vjencanje
Angelina u posjeti Adrianu
Sampanjac za dorucak
Izlet do norveske granice
u kaubojskom stilu
Lito l-dio


























































































































































































http://staticblog.hi-pi.com/images/gabaris/island/mn-colone-0.gif