PUSSYCAT DOLLS ARE THE BEST AND FUCK ALL THE REST!!!!!!

JUČERAŠNJI DAN - Bla,Bla,Bla! .. usput komentiraj..ako ne komentiraš..eat shit - Blog.hr

Bla,Bla,Bla! .. usput komentiraj..ako ne komentiraš..eat shit

Objavljeno: 03.08.2006., četvrtak

JUČERAŠNJI DAN

Jučer sam se ranije probudila pa mi je došo susjrd da mi nešt instalira...
onda sam išla kod bake...pa smo Martina,Barbara i išle do stadiona...
tam smo bile 4 sata....i think....onda samo se vratile pa samo pričale sa
mojom bakom...onda smam sa mamom,tatom,kumom i sekom išla do grada...
niš posebno bilo je užsno hladno bili smo sam pola sata....onda kad smo se vratili...
ja i Martina smo išli do stadiona gledat neke klince...tam smo sreli Mađara,Dlmatinca i ostale...
onda je došla Barbara pa smo išle šetat....tak mal smo se muvale...onda je Barbara
otišla a martina i ja smo bile vani do 11 i tak to je to!!!!!

Kł§§

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.