PUSSYCAT DOLLS ARE THE BEST AND FUCK ALL THE REST!!!!!!

Post u kojem neš mora pisat - Bla,Bla,Bla! .. usput komentiraj..ako ne komentiraš..eat shit - Blog.hr

Bla,Bla,Bla! .. usput komentiraj..ako ne komentiraš..eat shit

Objavljeno: 24.07.2006., ponedjeljak

Post u kojem neš mora pisat

Evo da vam se javim!!!!!Hvala swima koji
su mi slali komentare al sorryy ljudovi nekima
se neželi poslat komentar...i tak danas sam
opet bila na bazenima....sutra se idem slikat za putovnicu
pa moram spavat kod kuće....jer da to nemoram nebi bilo
ovog posta..inače bi hrnjala kod bake...tamo mi je super imam
prijatelje i tak.....danas kad sam išla sa speed weya(kak se to već piše)
srondala sam se na guzicu....tak išli smo se mal šetat navećer...
pa smo prolazili pokraj stadiona i tam žive neki dečki...upoznali smo
nekok martina i tak aj bokiććććććć ljudovi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kł§§

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.