PUSSYCAT DOLLS ARE THE BEST AND FUCK ALL THE REST!!!!!!

POST KO POST - Bla,Bla,Bla! .. usput komentiraj..ako ne komentiraš..eat shit - Blog.hr

Bla,Bla,Bla! .. usput komentiraj..ako ne komentiraš..eat shit

Objavljeno: 21.07.2006., petak

POST KO POST

Evo ljudi ja se upravo vratila od bake pa da napišem post....
,,,evo sad mi se pola sata uključivao kompjuter jer sam
stisla neku jebenu tipku....i tak sinoć sam išla kod bake...
onda sam otišla do Martine i Barbare tamo je bila i Domenika
i jedna Jelena iz njemačke..ona je donjela uno ionda smo ga igrali..
i zezali se bilo nam je super..onda smo ja i Domenika
morale kuć i tak...niš se viš nije dogodilo!!!onda
Kł§§

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.