LoVaC nA kRoKoDilLe.........(ne znan zasto...al jesan) - ///////KaD NarasteM BiT Cu TeleVizoR...(oČu majKe miii)/////// - Blog.hr

petak, 18.01.2008.

LoVaC nA kRoKoDilLe.........(ne znan zasto...al jesan)

Dama na c3, lovac na d7....igra...samo igra....
sah-mat....bolji pobjeduje...znam, nisam gora, nisan ni bolja,
manipulacija, danas....uvelike znaci..
nisam od onih koji lete, nisan od onih na zemlji...stvarno nisam
volim pobjediti, volim izgubiti...
ne podnosim poraz jer nisam gora
...
Sto to znaci uopce???!!!

Zasto nije sve sareno...
Ljudi koje volis i cijenis okrecu leda....zabijaju kilometarske mačeve ravno u tebe...

Naslov..nema veze s postom....zapravo ima al nemam objasnjenje...eto zasto

fakat ono.... :D
Ja nisan od onih kako vitar puseeeeee. ja san Dalmatinooooooooo...:D smijeh
ivana znan da sad varis....al miso kovac nije tako tragican....ima nelosih pisama...
rekla san jucer da ce mi milo hrnic pjevat na vjencanju....
ipak je on legenda u Hrvata....yesyes
Znam da je..nemozes poreć

I tako teta Stanka je u mene...sa svojin neiscrpnin talentom za govor...
Al svacan je ja nije ona kriva...zna da je mi ne slusamo, al ona samo trazi nekoga kome moze pricat.
Nije da je ne volimo ona je nas IDOL...ali je jebeno dosadna...i zato sta je volimo PRAVIMO se da je slusamo....
Nekad i to triba...
Pozdrav teti Stanki mah
Stanka mi te volimooooooo
pozdrav svim lovcima i onima koji ce to tek postati....zubomahsmijeh

18.01.2008. u 15:18 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nema opisa bloga jer je to seljački!! A možda i nije :S

MSN:
morbid_princesss@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Evo nekih blogova koje posjećujen:




Mijica...velaluchka crna chipka :))

Moja Ivana

Blog Gangsta para iz Japirka :D

Ela the RHCP fan

Mortisha

Stojka

Meri

Nightfall

Opskur

Pipe :)

Lucifer

Death

Eli..
Velalucha kOriDoRkA :))

HrCy






Volin

Prijatelje
Muziku
Zivotinje
Crtanje
Slikanje
Fotografiranje
Proučavanje dvoraca
Putovanja
Razgledavanja
Topli u brzoga
More
Sunce
Vatru
Noževe
Zmije
Zmajeve
Dinosaure
Stare građevine
Trilere i horore
Enciklopedije (u slikama)
Motore
Slobodu
Vrane
Iskrene ljude (to najviše)
Ljude od povjerenja
Zabavu
Alkohol
Metal
Nakit
Silent Hill


To bi bilo od glavnijih. Ima još stvari al mi se ne da nabrajat!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Piano


Još stoji tamo kao da je jučer bilo
Stoji iza crnih vrata sobe što odnijela mi te
Stoji tvoj piano
Sjedim sama satima na stolici punoj suza,
Jauka i boli...
Slušam taj veličanstveni zvuk što ga proizvedoše tvoje ruke
Tvog piana
Sama u sobi krv me oblijeva potocima
Slušam zvuk, zvuk tvog piana
Krv teče sve više
Moja sreća prestaje s tvojom
Tvojom zadnjom notom piana
Odlazim i ja
U ekstazi sam glazbe,
Svoje bijele ruke problijedele od hladnoće tvoje sobe
Približavam i mirišem parfem koji poklonio si mi
Zadnji put slušam note tvog piana
Zadnji put gledam svoje ruke što milovao si ih ti
Još jednom prije bljeska gledam tvoj piano, slušam zvuk
Koji ponese me visinama gdje me čekaš ti
Čekaš da još jednom zagrliš ruke moje bijele
A ja željna tvog piana
Slušam vječne note naše sreće
Dok ležimo mrtvi


By:dOmIn@


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us