a e ka....novi post :P - ///////KaD NarasteM BiT Cu TeleVizoR...(oČu majKe miii)/////// - Blog.hr

utorak, 08.01.2008.

a e ka....novi post :P

naprawih cajanku.....

Koliko me poznajes??!! hm....

Neman ideju sta bi pisala....jer nema nista novo u mom psihodeličnom životu....only music and chess....
Pocela san se malo zabrinjavat oko skole, faksa, i tih pizdarija.
Nije mala stvar past 6 predmeta a jos me ceka miljun obaveza koje moran napravit...upisi ovo ono...
I jos san dodatno probila u kucnom pritvoru zbog skole i nekih sranja sta san radila. Mislin da san amo rec malo "odraslija" da sama skuzin da moran nesto ucinit od svog zivota...al nije??
Nego da iman zabrane i kazne... (a nikad ih nisan imala)
tako da se ivana ne zabrinjavas oko proslog posta...samo san bila malo frustrirana pustin kaznama...nije to nikakwa emo faza..nema razloga..
ipak covik probije kad je zatvoren doma bez icega....
u zadnje wrime san se uvatila slusat electro...techno itd.
dopizdilo mi je slusat jednoteistu muziku....tako da ono.....sad mi je to in...furam se na to sretan
ma seren kvake ne furan se...neman svoj stil.... samo san psihodelična aida
ma nista nova ugl. hvala ivana sta si mi pomogla odabrat čizme sutra ih kupujem

pozdrav

08.01.2008. u 17:22 • 8 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nema opisa bloga jer je to seljački!! A možda i nije :S

MSN:
morbid_princesss@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Evo nekih blogova koje posjećujen:




Mijica...velaluchka crna chipka :))

Moja Ivana

Blog Gangsta para iz Japirka :D

Ela the RHCP fan

Mortisha

Stojka

Meri

Nightfall

Opskur

Pipe :)

Lucifer

Death

Eli..
Velalucha kOriDoRkA :))

HrCy






Volin

Prijatelje
Muziku
Zivotinje
Crtanje
Slikanje
Fotografiranje
Proučavanje dvoraca
Putovanja
Razgledavanja
Topli u brzoga
More
Sunce
Vatru
Noževe
Zmije
Zmajeve
Dinosaure
Stare građevine
Trilere i horore
Enciklopedije (u slikama)
Motore
Slobodu
Vrane
Iskrene ljude (to najviše)
Ljude od povjerenja
Zabavu
Alkohol
Metal
Nakit
Silent Hill


To bi bilo od glavnijih. Ima još stvari al mi se ne da nabrajat!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Piano


Još stoji tamo kao da je jučer bilo
Stoji iza crnih vrata sobe što odnijela mi te
Stoji tvoj piano
Sjedim sama satima na stolici punoj suza,
Jauka i boli...
Slušam taj veličanstveni zvuk što ga proizvedoše tvoje ruke
Tvog piana
Sama u sobi krv me oblijeva potocima
Slušam zvuk, zvuk tvog piana
Krv teče sve više
Moja sreća prestaje s tvojom
Tvojom zadnjom notom piana
Odlazim i ja
U ekstazi sam glazbe,
Svoje bijele ruke problijedele od hladnoće tvoje sobe
Približavam i mirišem parfem koji poklonio si mi
Zadnji put slušam note tvog piana
Zadnji put gledam svoje ruke što milovao si ih ti
Još jednom prije bljeska gledam tvoj piano, slušam zvuk
Koji ponese me visinama gdje me čekaš ti
Čekaš da još jednom zagrliš ruke moje bijele
A ja željna tvog piana
Slušam vječne note naše sreće
Dok ležimo mrtvi


By:dOmIn@


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us