neman neku ideju za prokleti naslow... a nije ni bitno - ///////KaD NarasteM BiT Cu TeleVizoR...(oČu majKe miii)/////// - Blog.hr

četvrtak, 15.11.2007.

neman neku ideju za prokleti naslow... a nije ni bitno

Nema nesto nowog u mom privatnom lajfu... samo iman rec da su neke stvari sjele na svoje mjesto (napokon)....bila san dosta u losem raspolozenju zbog nekih osoba, ali sada san swe sredila i mnogo san Sretna.........napokon cerek

Necu puno otkrivat sta se toga tice...jer osobe koje zanima saznat ce od mene osobno...sretan
a ostale zaboli neka stvar....belj

patite gamadiii
zajebajen se....
i tako...nisan van spremila nista nowih pjesama ni pricica....nisan bila inspirirana
(zahvaljujuci nekim osobama)
al nea weze ionako pisme nemaju veze sa zivoton...u biti imaju samo ih vi ne razumite pa zasto bi ih objavljivala??!!
aj glupi narode dovidema
(btw glupi ste sta citate moj blogyes)

owaj...a upisala san capoeiru al kako ste glupi ne znate sta je to...pa googlajte...to wan je ionako zadnja nada smijeh

sljedeci put opsirnije o capoeri


Adio od dOm!nE mah

15.11.2007. u 22:21 • 17 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Komentari da/ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Nema opisa bloga jer je to seljački!! A možda i nije :S

MSN:
morbid_princesss@hotmail.com


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Linkovi

Evo nekih blogova koje posjećujen:




Mijica...velaluchka crna chipka :))

Moja Ivana

Blog Gangsta para iz Japirka :D

Ela the RHCP fan

Mortisha

Stojka

Meri

Nightfall

Opskur

Pipe :)

Lucifer

Death

Eli..
Velalucha kOriDoRkA :))

HrCy






Volin

Prijatelje
Muziku
Zivotinje
Crtanje
Slikanje
Fotografiranje
Proučavanje dvoraca
Putovanja
Razgledavanja
Topli u brzoga
More
Sunce
Vatru
Noževe
Zmije
Zmajeve
Dinosaure
Stare građevine
Trilere i horore
Enciklopedije (u slikama)
Motore
Slobodu
Vrane
Iskrene ljude (to najviše)
Ljude od povjerenja
Zabavu
Alkohol
Metal
Nakit
Silent Hill


To bi bilo od glavnijih. Ima još stvari al mi se ne da nabrajat!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Piano


Još stoji tamo kao da je jučer bilo
Stoji iza crnih vrata sobe što odnijela mi te
Stoji tvoj piano
Sjedim sama satima na stolici punoj suza,
Jauka i boli...
Slušam taj veličanstveni zvuk što ga proizvedoše tvoje ruke
Tvog piana
Sama u sobi krv me oblijeva potocima
Slušam zvuk, zvuk tvog piana
Krv teče sve više
Moja sreća prestaje s tvojom
Tvojom zadnjom notom piana
Odlazim i ja
U ekstazi sam glazbe,
Svoje bijele ruke problijedele od hladnoće tvoje sobe
Približavam i mirišem parfem koji poklonio si mi
Zadnji put slušam note tvog piana
Zadnji put gledam svoje ruke što milovao si ih ti
Još jednom prije bljeska gledam tvoj piano, slušam zvuk
Koji ponese me visinama gdje me čekaš ti
Čekaš da još jednom zagrliš ruke moje bijele
A ja željna tvog piana
Slušam vječne note naše sreće
Dok ležimo mrtvi


By:dOmIn@


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us