THE LIVING DAYLIGHTS

petak, 26.05.2006.

fallin` apart

Hm, probudih se i upalih comp… Nisam znao što da radim pa sam otvorio word da čitam «ono-što-sam-nekada-pisao». Možda će ispasti egocentrično ali krenulo mi je par suza niz oči… Evo, i sad pišem ovo me još uvijek drži neki osjećaj sjete… Ali mislim da si ne bih trebao dozvoljavati depru ovako rano ujutro.
Baš sam bio gledao neke tekstove i tako mi je žao što sam sve, ali baš sve izbrisao. Mislim, bilo je tu jako dobrih tekstova… ali eto, ne isplati se žaliti…

I tako…

Inače, «otkrih» novi osjećaj. Nazvati ću ga «OSJEĆAJ NORMALNOSTI». Znam da zvuči malo blesavo, ali kad bolje razmislim – naziv je totalno prikladan. I totalno sam happy jer je netko meni zbilja drag odgovoran za taj osjećaj. Nakon svih onih mjeseci u depri, žalovanju, pokušavanju shvatiti gdje su stvari krenule po zlu… konačno sam sretan. Iako, i to «sretan» treba uzeti s rezervom.

Mislio sam da će pomirba dovesti do totalnog preokreta u mom životu.

Nije.

U početku sam zato taj osjećaj normalnosti miješao s osjećajem razočaranja. Ali kada razmislim – shvatim da razočarenju nema mjesta. Jer mi je stvarno ok i nemam se na što žaliti. Zaljubljen sam… i sve to…


***


Nažalost, sve što mi se dogodilo u zadnjih mjesec dana je dovelo do još veće konfuzije mojih osjećaja i mišljenja. Ali više te konfuzije nemam namjeru iznositi na blogu. Jer sada znam da će me on slušati svaki put kada mu nešto imam za reći…

A, uostalom, tako i jest najbolje…

- 14:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #