< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

Swe i Swashta...

Linkovi





Fergie Big Girls Don't Cry Lyrics


Bow Wow Lyrics


I'm In Love With A Stripper Lyrics


Ghost Lyrics


















petak, 09.11.2007.

...But I am really your friend, I'm just trying 2 tell ya the truth Don't hate the game or the player...The one that's changing is you...

...How Come...we don't even talk no more...
And you don't even call no more
We don't barely keep in touch at all
And I don't even feel the same love when we hug no more
After all the years we've been down.. ain't no way no how
This bullshit cant be true
We family.. ain't a damn thing changed.. unless its you!

Nakon dugo vremena, evo me opet. I to s nikakvim postom jer fakat nemam kaj pisat... život mi nemre bit dosadniji...
Jučer je mom ''tati'' bio rođendan. A danas je Reny navršila 16! Sretan joj rođendankisswink, još jednom...
Nadam se da ću sutra na interliber rolleyes .... Stvarno bi htjela ić, samo ak me puste. U nedjelju neću moć, nema me cijeli dan, moram kod bake u Botinec, njoj je 13.tog rođendan, al će se cijela ''obitelj'' skupit u nedjelju na ručku... e ... kak mi se da ić NEEE!!burninmadheadbangmad Rađe bi učila! Idući tjedan je lektira, i pita književnost, onu neku renesansu, pa strojarstvo pita (a iskoristila sam ispriku), moram ispravit matematiku, pita geografiju, pitat će me povijest jer mi je test bio 2 do 3, a moram iz povijesti imat najmanje 3 tak da i to moram štrebat! Kaj još? A, da gt bi trebala ispravit 2 iz testa. Ali dosta o školi...

Jedva čekam Božić!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stalno mislim na to kaj ću radit na tim zimskim praznicima...... Inače se nikad nisam veselila Božiću, nemam pojma koji mi je sad...

Ah, to je valjda to... sve sam napisala kaj sam mislila...

Velika pusa i pozdrav Valeriji (sorry kaj danas nismo mogle puno pričat, al čujemo se sutra yes), Tei i Reny (baš mi je drago da smo se vidli nakon tolko vremena yes), Sari, Veri, Beky, Martini... ma svima! Bye



| just wanna know... (4) | WHY? | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.