< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

Swe i Swashta...

Linkovi





Fergie Big Girls Don't Cry Lyrics


Bow Wow Lyrics


I'm In Love With A Stripper Lyrics


Ghost Lyrics


















četvrtak, 11.10.2007.

...I'm wondering why I got out of bed at all
The morning rain clouds up my window
and I can't see at all
And even if I could it'll all be gray
but your picture on my wall
It reminds me that it's not so bad
it's not so bad...

Nisam dugo pisala....neću lagat i reć da nisam imala o čemu pisat. Jednostavno, nisam mogla i htjela bedirat sve oko sebe svojim jadnim postovima. Jedva čekam božić!!!!!!! Hoću praznike, dosta mi je škole i određenih ljudi... i još ko da nije dosta da ih trpim u školi, još imam noćne more i sanjam ih. Jučer smo pisali povijest, nisam uopće pogledala bilježnicu, a knjigu još nisam ni kupila. Bilo je 20 pitanja i stvarno nisam ništa znala i očekivala sam jedinicu. Od 33 boda, imala sam 14 što je bila dvojka. Nisam mogla vjerovat... neki put stvarno imam sreće. Šteta kaj se ta sreća ne proširi malo na druge stvari. Zašto sve ima kraj?! ja se s tim ne mogu pomirit. znam da netko neće skužit o čem pričam, ali morala sam...iako sam rekla da to neću spominjat na blogu, morala sam. jer očito sve ono kaj mi je bitno, nikako da krene na bolje... samo ispada da može bit gore...
jučer mi je Beki dala knjigu Savršena cura i nisam ju prestajala čitat. iz cijele knjige, izvukla sam citat: ''Većina stvarnog života je samo čežnja.'' to me potaklo na razmišljanje. shvatila sam da je to potpuna istina, bar za mene. cijeli moj život...potratila sam čežnjom za boljim, ljepšim... i na kraju jedino što ostaje je čežnja i kad shvatiš da čežnja nije dovoljna šta ti ostaje? ništa. već davno sam izgubila nadu. možda je nikad ni ne vratim...
ma dosta toga... danas imam lektiru, juditu. naravno da ju nisam pročitala. ah... idem... pozdrav i pusa svima...wavemahkiss



| just wanna know... (23) | WHY? | x |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.