< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (9)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari?
design by Bahata =)

Opis bloga

Swe i Swashta...

Linkovi





Fergie Big Girls Don't Cry Lyrics


Bow Wow Lyrics


I'm In Love With A Stripper Lyrics


Ghost Lyrics


















petak, 13.07.2007.

Jeste li se ikada osjećali da vam nije mjesto ovdje? Izgubljeno i prestrašeno? Ako da, onda znate kako se ja sada osjećam... Nikome ne vjerujem, uvlačim sve u sebe. Neki dan sam se osjećala bezvrijedno. Najbolja prijateljica mi je dala jedno pismo. Nakon što sam ga pročitala, skoro sam se rasplakala. Samo sam se pitala: 'Zašto ja?! Uopće to ne zaslužujem. Ona zaslužuje puno bolju prijateljicu od mene... samo ju sputavam. Nisam vrijedna njenih riječi. Kad bih joj samo mogla upola vratiti...'
Nakon što mi je dala to pismo smo se vidjele i čule, ali nisam spomenula ništa (a nije ni ona). Nisam znala što da joj kažem. Ostala sam bez riječi. Kako da joj išta kažem?! Iznenadilo me sve što je napisano u njemu. Odmah sam ga zaljepila u dnevnik i čuvat ću to kao oko u glavi. Nitko nikad nije napravio nešto tako prekrasno, posebno i dirljivo za mene. To mi je definitivno najbolji poklon koji sam ikad dobila i koji ću ikad dobit. Za razliku od dosadašnjih, ovaj je poklon došao iz srca i duše meni najbitnije osobe na svijetu. Osobe koju cijenim i volim najviše na svijetu. Kojoj se divim, koju podržavam, kojoj ću pomoći u bilo koje doba i pod bilo kakvim uvijetima,... To je osoba kojoj zahvaljujem za sve što je napravila za mene, kojoj zahvaljujem što postoji i što me voli (makar me sigurno ne voli tako jako kao što ja volim nju, jer teško da će me u tome nadmašiti). VOLIM TE!!!
Nadam se da ta osoba to zna, bez da joj to moram govoriti.mahkiss



| just wanna know... (12) | WHY? | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.