Mjeseceva djeca

10.07.2006., ponedjeljak

Zar sam to stvarno ja???

Taj hodnik mi se činio neopisivo dugim,kao da smo prolazili kroz njega čitavu vječnost.Napokon sam uočila velika,bijela mramorna vrata.Nuka uze privjesak i skide ga sa vrata.Promatrala sam ga šta će da uradi.On je mirno stavio privjesak u prorez istog oblika i vrata su se sama otvorila.˝Cool˝pomislila sam,ali nisam željela dozovoliti da Nuka misli kako me impresionarao.Još uvijek sam imala previše ponosa.Ušli smo u veliku dvoranu.Bila je potpuno bijela.Iz sve te bjeline izašlo je nekoliko prilika obučenih u plavo.˝Nuka,hvala ti sto si je doveo.Vijeće moze započeti!˝rekla je žena.Bila je najljepša među njima.Kada je izrekla te riječi oko nas su se skupili ljudi,jer ne znam kako bih ih drugačije nazvala,i sjeli za sto koji se pojavio niotkuda.Ona žena je sjela na vrh stola.˝Ciara!˝Okrenula sam se prema njoj.Nisam joj se željela suprotstavljati.Imala je isuviše uticaja,pa čak i na mene.Znala sam da joj mogu vjerovati.˝Da,gospođo?˝rekla sam krotko.Ona me dobroćudno pogledala kao da joj je laknulo sto nisam ratoborna.Očito je imala iskustva sa ovakvim stvarima.˝Ciara,vjerovatno si začuđena sto si ovdje.Mislim da je vrijeme da ti sve obajsnimo,jer nisi imala dosta vremena da se pozabaviš knjigom˝rekla je uz osmijeh.˝Na početku knjige je rečenica koja je ispisana na ormaru.Ona znaci mnogo više. Naime,to je proročanstvo.Kada su zaštitu Mjesečeve zemlje na sebe preuzela mitska bića kako ih vi zovete, sastavili su jedno proročanstvo.U želji da dobro zbrinu Rihannu (tako se zvala Mjesečeva zemlja) odlučili su da izaberu svoje nasljednike.Po pravilu trebalo je biti iz svake grupe po jedan predstavnik...Jedan vilenjak,šumska vila, sirena,kentaur,vampir i čarobnica.Međutim,svako je želio da njegov potomak bude najzastupljeniji.Izbijali su mnogi ratovi,a onda su odlučili da čuvari budu one osobe koje to najviše zaslužuju.Trebali su se isticati u mnogim stvarima.I tako su odlučili da svoj dar prenesu životinjama koje imaju nepogrješiv instinkt.Trebali su otići na Zemlju za vrijeme punog mjeseca u ljeto.˝Slušala sam bez daha,a žena je nastavila:˝Njihov zadatak je bio pronaći djecu koja su dostojna ovoga zadatka i prenijeti im svoje sposobnosti.Svaka vrsta je izabrala svog predstavnika i dala mu dar.Vilenjak je izabrao orla i dao mu mudrost,šumska vila je izabrala jednoroga i dala mu brzinu,sirena je izabrala mačku i dala joj ljepotu i gracioznost,snažni kentaur je izabrao medvjeda i dao mu snagu,vampir probra šišmiša sebi ravnog i dade mu ustrajnost,a čarobnica izabra vuka i dade mu moć i hrabrost.I tako su životinje otišle i probrale nasljednike koji će mocć da postanu zaštitnici kada oni napuste prijestolje.Međutim, desilo se nešto neplanirano.Čarobnica je ispoštovala dio dogovora,ali je dodala vuku osobine ostale petorke.Vuk je otišao i zastao ispred tvoje kuće.˝Ja nikada nisam mislila da me nesto može toliko šokirati..˝Dakle,želite reći da sam ja Mjesečevo dijete?˝Žena se nasmija:˝Da,ti si Mjesečeva čuvarica˝... Idalje sam zbunjeno gledala.Razmišljala sam kako sam to postala.Iako nisam to htjela priznati mnoge stvari iz mog djetinjstva su upućivale na neobičnost.Dok su druge majke svoju djecu uspavljivale uspavankama Brahmsa i Chopina,mene je moja majka uspavljivala onim mjesečevim jazikom.Pa onda tu su razne stvari koje sam radila zahvaljujući darovima sve šestorice,a znala sam i razgovarati sa životinjama.Trgnula sam se i upitala:˝Pa kako su na taj čarobnicin čin reagovali ostali,gospođo?˝Žena se nasmijala i rekla:˝Zovi me Aisha.Pa,prvo su negodovali,jer su bili prevareni,ali kasnije su shvatili da će to dobro doći.Ostalo ne znam.Jesi li spremna da udes u Rihannu gdje će te prijašnji čuvari Rihanne obučiti zajedno sa ostalim?˝Spremna da saznam sve o sebi ,pristala sam.Aisha i Nuka su me odveli do onog ormara gdje sam uzela knjigu.Rekli su mi da sutra polazim u Rihannu,a zatim su me opet ostavili u toj prašnjavoj sobi.Sjela sam na krevet i molila Boga da se ne slomi,jer je ono drvo zaista već odavno propalo...˝Kakvo je to kraljevstvo kad ne mogu da obezbijede fine krevete?˝ razmišljala sam na glas.Nakon nekog vremena opet sam se sjetila knjige...Napokon sam je otvorila i pročitala proročanstvo naglas.Imala sam izuzetan sluh,čula sam da nešto prilazi mojim vratima.Nije bilo mnogo udaljeno,ali sam znala da hoda na četiri noge.Instinktivno sam otvorila vrata i pred sobom sam vidjela vuka.Bio je prelijep.Znala sam da je vuk,ali uopšte nije nalikovao onim zemaljskim.Ovaj je imao predivno mekano krzno koje se presijavalo na mjesecu.Pomakla sam se i pustila ga da uđe.Neka druga osoba,normalna,bi na mom mjestu poludila od straha,ali ne ja.Mirno sam zatvorila vrata i vratila se na krevet.Vuk je jedno vrijeme gledao u mene svojim velikim očima,a zatim je skočio na moj krevet i položio mi glavu na krilo.Došla sam do jedne stranice o zaštitnicima čuvara.Svaki bi dobio svoju životinju koja je zaslužna za njegov dar.Ispod svake slike i zaštitnika pisalo je nesto na mjesečevom jeziku.To su bile kao neke čini,a na vrhu stranice je pisalo da svaki čuvar koji se sastane sa svojim zaštitnikom treba da procita svoj dio i izvrši ritual.Pogledah u vuka,a zatim u knjigu.Pa,on je bio moj zaštitnik.Uzela sam knjigu u ruke i radila prema uputama.Uskoro je trebao biti pun mjesec.Uzela sam 3 svijeće i stavila ih na prozor ispred kojeg sam sjela.Vuk je sjeo pored mene.Mjesec se pojavio,a ja sam pocela čitati:˝Nahte ful Mon distra la men kor nova trage.Nova Garde uzma liht e mis uno ve trage Nahte lit˝Onda sam ponovila na zemaljskom jeziku:˝Noć punog mjeseca dovešće u okrilje novoga zaštitnika.Novi čuvari preuzeće moć i postati jedno sa zaštitnikom ovu noć.˝Vuk se popeo na prozor i počeo zavijati na mjesec.Nakon tri puta prestao je.A ja sam prevrnula očima misleći kako je ovo još jedna dosada i da ništa neće uspjeti.Legla sam mrtva umorna na krevet.Vuk je legao pored mene.Gledala sam ga nekoliko trenutaka i milovala po glavi.˝Tako si divan.Zvaćeš se Sirra (čita se Zirra).˝Nedugo nakon toga zaspala sam,a ruka mi je visila i doticala Sirrinu glavu.Probudila sam se u zoru.Čudno sam se osjećala.Sirra je već bio budan.Otišla sam do kupatila da se umijem.Podigla sam glavu i pogledala se u ogledalo.Nisam mogla vjerovati da to vidim.˝Smiri se,samo haluciniraš.Ovo je nemoguće˝govorila sam sama sebi i gledala u svoj odraz.Ovo sam zaista bila ja.Nisam se mogla prepoznati.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.