...ja sam mala vještica i ponosim se timeJ)))

...od malih nogu sam bila nekako drugačija, posenija,,,možda otuđenija od mase malih ljudi koji su živjeli sa mnom ili oko mene...uvijek me zanimala, astrologija, proricanje, mistika i slične nebuloze,,,kako bi neki rekli...no kako su godine išle dešavale su mi se situacije,,,doduše sitnice,,,tipa vizija događaja u snu ili flesh u glavi događaja koji če se desiti,,,ili neki čudan predosječaj,,,zvan intuicija...govorio on dobro ili loše...uvijek je taj glas u pravu...no zašto to spominjem...prije par dana mi se desila jedna neobična situacija,,,sudbina ili slučajnost vi procijenite...

....naime več mjesec dana znam za jednu knjigu u kojoj postoji zapis svih svećenika koji su živjeli u prošlom stoljeću i preminuli su...morbidno zvuči, znam,,,zato me kao i takva nije zanimala,,,nego sam je stalno prebacivala sa jednog mjesta na drugo...međutim slavnog dana 24.04.,,,meni vrag nije dao mira i ja otvorim knjigu i nađem zapis...osoba M. D. Rođena 24.04.!!!!!!!!!!!!!!!!!!u Drinovcima, otac, majka....bla, bla...osnovni podaci...ubijen u Bleiburgu...no meni se lampica odmah upalila...nazvala sam starog i pitala ga da li on zna tu osobu...kad gle...to je njegov stric ili djedov brat...za kojeg ja nikada nisam čula, niti znala....možete zamisliti mojeg izraza lica,,,kada sam shvatila da me taj zapis gleda u oči upravo na dan njegovog rođenja...tim više što je na taj dan rođen i moj brat...a i tim više što sam ja posegla za tom knjigom upravo na taj dan!!!!

Bila sam odjednom u šoku, uzbuđena,,u totalnom adrenalinu...da li je to slučajnost...za mene definitivno nije,,,,medij u meni je zabljesnuo još jednom....čudan je ovo život...i dragi prastriče gdje god bio...definitivnoo si ostavio trag u meni pa i na te male dvije tri minute...nadam se da te anđeli čuvaju,,,pusa

27.04.2008. u 19:46 | 1 Komentara | Print | # | ^

TAJNA

....isti naslov, druga tema....

ovih dana na poslu strkovito itd..no da vas ne zamaram sa trivijalnim i svakodnevnim temama,,,htjela bi pisati o jednoj posebnoj temi ....a to je da li ste babe ili možete zadržati "tajnu" za sebe!?!?

...Mislim da se ta tema može kategorizirati u par područja,,,,ali ja prvenstveno mislim na "nešto" što se desilo upravo vama....i odlučili ste da je najbolje "to nešto" zadržati za sebe...ili možda ne....to ne treba značiti da ste serijski ubojica ili da ste opljačkali banku,,,samo ne želite to nekome reći ili želite...možete zadržati za sebe ili ne!?!?

....svi mi imamo momente kada nešto prešutimo ili kažemo ili ne kažemo, bla, bla...ali meni se jednom desila jedna škakljiva situacija...u biti sada kad gledam,,,i da sam je nekome povjerila,,,ne bi ništa dobila, ali bi puno izgubila...onda je u mojoj glavi bila velika katastrofa na pomolu,,,a sada je to jedna od onih stvari koja bi bila zgodna u kontekstu priča iz Seksa i grada,,,ali naravno, ne za svačije uši....ugl. moram priznati da je to nešto što je bilo super dooooooobro, ali sa ne tako dobrim posljedicama za ljude oko mene...pošto vam ne smijem reći o čemu se radi,,,jbg.obećala sebi, obećanja se ne krše.....;), hahaha....samo mogu zaključiti...jedna baba je uspjela sačuvati jednu tajnu....i nije ju rekla nikome...pa ja sam genije:)))))

btw. kad sam bila klinka,,,nisam imala problema sa držanjem povjerljivih i povjerenih podataka...ja sam u kvartu slovila kao osoba od povjerenja,,,ali ne bih ja bila žena,,,kad ne bi pukla u pubertetu i onda su počele,,,trač partije...užas...pojavila se bezobraznost, bahatost, licemjerje...sve osobine koje prezirem,,,a posebno mrzim licemjerne ljude...čovjek može biti umišljen, bahat, tašt itd., to mogu tolerirati, oprostiti ili čak može biti simpatično u crno-humorskom kontekstu, ali kada je netko licemjeran,,,e to ne mogu prožvakati...
mrzim,
mrzim
i mrzim licemjerje...fuj, to nije čovjek, to je jadnik...bezkičmenjaci ...uf gdje me odvela ova digresija:)))...
no pitanje glasi,,,jeste babe ili čuvate tajne u dubokim prostranstvima vaše svijesti, LOL...kako deep:)????????????????????????????

27.04.2008. u 19:14 | 0 Komentara | Print | # | ^

MAŠTA

naughty kada kažu mašta radi svašta, to se definitivno odnosi na mene. Ljudi moji što je moj mozak u mogućnosti izbrijati, pa ja jednostavno ne mogu vjerovati!!!!!!!!!!!!!!

Ja se zaljubim, odljubim, naljutim, odljutim, umirem od smijeha vlastitoj imaginarnosti i sposobnosti stvaranja priče....iz ničega....jedan veeeeeliki slon. Znam da pišem možda nesuvislo i bez ikakvog reda, ali u totalnom sam bunilu...jednostavno ne vjerujem što je moj mozak u stanju napraviti....pa onda neka mi netko kaže da je autosugestija sranje, haha...e pa dragi moji nije...ali naravno da ja ne mislim o klasičnom tretmanu....tipa, ja sam divan, ja sam krasan,,,a ne, ne,,,,ja vam izmislim cijelu priču, koja ima početak, sredinu i kraj...mislim the end je najbitniji od svega...jer da ga nema e onda bi se stvarno trebala zabrinuti za svoje psihofizičko stanje, možda bi me trebali hospitalizirati:)))))....

OMG ( tekst datiran 22.01.2008.)

kopala sam po nekim starim tekstovima naišla na ovaj i moram priznati da nemam blage veze o čemu se tu radi...pretpostavljam da je bio neki lik u igri, naravno, a što bi drugo bilo...pa sam ja bila u turbulenciji emotivnih stanja, od euforije do bunila...razna stanja svijesti nas napadaju kad nam se netko sviđa...racionalno postane iracionalno, realno---irealno itd...samo što ja primjećujem da mene nekad ponese full, full...a jesam blesava:))))...a to je tako suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper!!!!!!!!!!!!!!!!!!!naughtynutnaughtynut

najgore je što ja obožavam biti blesava,,,ali to mi se nije desilo već stoljećima,,,,od malog...a to je bilo, šmrc, prošle godine,,,ne vjerujem da je prošlo toliko vremena...doduše uvijek ima nekih satelita, nije da nema...ali to je sve ništa,,,kad sam ja kao santa leda...ne u doslovnom smislu...ali jednostavno u meni nema reakcije...a najgore je kad nije ni toplo ni hladno...nego mlako...užas.....nema gore stvariroflrofl

hahaha...znate ono kad ne znaš kud bi od silne energije,,,imaš feeling da možeš pretrčati maraton,,i da je to totalna pljuga...kad ti srce kuca u želucu, vratu i tko zna gdje sve nesmijehsmijeh....kad si sav kao u nekom francuskom filmu, hahaha....ja ne znam za vas ali na meni se uvijek vidi iz aviona kad sam zaljubljena,,,ovi moji na poslu mole boga da se ne zaljubim,,,da, da, dobro ste čuli,,,jer sam totalno neuračunljiva...moram sve raditi duplo tj. provjeravati samu sebe,,,jer uopće nisam prisutna na zemlji...ja sam negdje u oblacima,,,strašno...uvijek me zezaju,,,zaljubljena, bla, bla...prošle godine sam morala posebno paziti na svoje ponašanje,,,ali kako kad je mali bio na vidnom polju cijelo vrijeme...pa ne možeš se skoncentrirati, užas...ono kao ozbiljan si,,,pogledam kroz izlog, vidim njega i već imam filmove...za odrasle, naravnonutnut

i onda se ti skoncentriraj,
UŽAS!!!!!!!!!!!!!!
Kako je dobro biti zaljubljen.....ali ja sam u privremenoj amneziji...što nije baš dobro,,,,jer kad sljedeći put puknem,,,pa neće biti vatromet, nego erupcija vulkana:)))))))))))) a onda sklanjajte se s puta......

































22.04.2008. u 19:50 | 0 Komentara | Print | # | ^

Veliko pospremanje

cerek......helo, evribadi,haha...kardžić speling:))))


uhvatio me malo teži pms i hormonalni poremečaj....došla sam kod staraca čuvati nećake i na kraju završila spremati svoju bivšu ili renta sobu, s vremena na vrijeme,,,naišla na svakakve gluposti...npr moji stari dnevnici i stara poezija....da, da...kad me u srednjoj mučio teži slučaj egzistencijalizma sa primjesima introvertnosti i prevelike emotivnosti....haha...zna me još i danas uloviti takva faza...jbg ne možeš iz svoje kože,nejde, pa nejde...i svatko tko bi naišao na svoje uspomene, ne može odoljeti a da ne pročita koji redak...što učinih;)

....naišla sam na svoja najdraža pisma,,,,to su bila ljubavna pisma,,,izumrla vrsta u današnje vrijeme...danas u poštanskom sandučiću dolaze samo računi,,,,eh, da....kad ono pismo datirano 1998.
Smiješno kako to zvuči davno, ok je prošlo stoljeće u pitanju, ali i je feeling prošlih vremena...ugl....pisma iz Austrije:))))...jedan mali (iz milja) dečko smeđih očiju i razigrane osobnosti,,,e moj Saša:)...piše on svojoj Hrvatici u Zagrebu,,,hahaha...."Bok, ljepotice!....Evo pola 12 je i...." da sada ne pišem što je u pismu,,,jer ipak to je samo za moje oči cerek....slušajte to je bilo doba gdje je mobitel bio još nepoznanica tj. imali su ga samo oni u višem društvu i iako je on bio jedan od te kaste,,,nije ga imao...a što bi mu to vrijedilo.....ugl.nije to neka poezija ili neka umjetnička vrijednost što se tiče samog teksta,,,ali uvijek izmami osmijeh na moje licesmijehsmijeh

....to su bile one ljubavi kad bi klafrali na telefonu satima, a starci bi štopali vrijeme razgovora...ja bi u svom stilu se smijala...i smijala....i ono vika iz sobe: Prekini više!!!!!!!!
S kime to pričaš????
Jel ti znaš koliko to košta!!!!!!!!!!!!!!
O čemu imate pričati satimanaughtynut, hahah.....
itd.....eh,,,koji good feeling....to su bile one ljubavi kad je emocija bila primarna, poljubac je nešto značio...sjećam se scene....predvečerje, sjedimo u autu...priča, bla, bla, ne možemo skinuti oči jedan sa drugoga i jedva čekaš da u biti prestaneš pričati i da se samo ljubiš i ljubiš i maziš...i budeš u tome...i to je to...nikakav seks na brzaka, ishitrene reakcije požude...to su bili više tinejđerske zaljubljenosti,onako nevine, ali opet pune emocija i strasti...stvarne i moram priznati posebne na svoj način....

ali to su neke stare priče i neki stari dinosauri koji su izumrli u mom životnom vijeku...iako priznajem da bih voljela osjetiti još jednom tako nešto...voljela bi ljubit se satima bez primisli da sljedi nešto...grlit se, držati za ruku...imam feeling da pričam o nečemu što više ne postoji...što je kad malo pogledaš STRAŠNA činjenica!!!!!!!!!!!!!

Jer ljudi su se totalno "ubrzali" i zaboravili uživati u sitnicama,,,ali i biti prisutni u trenutku sadašnjosti cijelim bićemnjaminjami

no...ah, nostalgijo moja...Saša pozdravljam te gdje god bio:)))))))))))))

p.s. sreli smo se prije dvije godine....pričali jedno 5- 10 min...i svako krenuo svojim poslom..u svoju zbrku od života...znam da sam si pomislila kako smo postali totalni stranci...a djelili smo skoro pa savršenstvonaughtynaughty

hahahaha...i tako...ljudovi moji...treba spremati, krpa zove, hahaha...bokić, pusa!!!!

19.04.2008. u 13:21 | 13 Komentara | Print | # | ^

Plavuša....

nutej bok stara...evo jedna za tebe.....
još jednom ti moram reći da si me stvarno nasmijala i oduševila:)
WTF pa gdje ste svi nestali:)...ta ti je dobra ;)

ja ne znam za druge, ali mogu ti reći za sebe...
došlo je vrijeme kada treba pod navodnicima odrasti u jednu ozbiljnu osobu,,,a meni se još nekako ne da...ja bi još uvijek htjela biti mala djevojčica koja gleda na svijet sa osmijehom i pozitivnim upitnikom iznad svoje glave...kojoj je svaki trenutak novi, drugačiji, uzbudljiv,,,bez povlačenja u svijet sumnje i starih "grešaka"....iako znam da ništa nije greška...da je život putovanje kroz vrijeme u potrazi za vlastitim identitetom i srećom,,,, ispunjenost i zadovoljstvo samim sobom,,,,a ostalo je samo bonuszubo

no sve su to već tisuću puta izrečene riječi, šprance koje svakodnevno upijamo slušajući prodavatelje magle na radiju, tv i internetu....

ljudi su postali ovce i traže afirmaciju u svom stadu,,,žalosno,,,ali svi kad tada dođemo u tu neku fazu upitnika...i traženja....

no dosta o ižvakanim temama,,,,idemo na nešto prozaično i zanimljivopjevapjevapjeva


plavušo,,,,kada sam pročitala tvoj predzadnji tekst o poljupcu.....uhvatila si savršeno trenutak kada moždane vijuge rade kao lude,bez kontrole...imaš osjećaj kao da ti je cijeli organizam u nekom alamartnom stanju...ono, crtić....UZBUNA!!!!!! Netko je dirnuo u mravinjak i počela je uzbuna,,,,totalni kaos, zbrka, panika...sav si na iglama....ali znaš da je ishod i više nego ugodan kiss
što je najbolje onaj osjećaj išćekivanja je toliko intenzivan...ma strašno...ja nikad neću zaboraviti jednan od mojih slavnih poljubaca,,,prije par godina,,,,e nećeš vjerovati koja nervoza...kad znaš da slijedi ali još uvijek u zraku visi ona nesigurnost, hoće, neće, možda ili ne,,,pa već si lud,,,ali si sav u tome,,,haha...kako je to dobar feeling...ne vjerujem...e kako sam bila zbunjena, a to baš nije u mom stilu....imala sam feeling kao da mi je opet 15 god....a nije već odavnosmijehsmijeh...ponekad je ljudska psiha toliko smiješna i samoironična...ljudi kad "odrastu" su tako ozbiljni, odgovorni, bla, bla...ali kad se zaljube...godine bježe kroz prozor, a prati ga razum u galopu te nastupa na pozornicu smijeh i suze, strast, išćekivanje, putenost, dodir i sve ostale lipe stvari....ah renesanso života živjela ti meni!!!!

ma zašto da pišem o nečemu o čemu se sve zna,,,živite ljudi moji renesansu života cijeli život...šaljem vam puse...a posebno jedna tebi...bezazlenaparty

16.04.2008. u 20:38 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga i blogera

...kratke priče, razmišljanja, komentari, avanture, filozofiranja, gluparanja, sranja...

VODENJAK, podznak: VAGA
nadimci: mala, slatkica, medenakiss

Po čemu je ova osoba prepoznatljiva ?Ova osoba je izrazito odmjerena. U svemu želi postići ravnotežu i pravednost. Izuzetno je "senzibilna", odnosno slaba na sve što je lijepo i harmonično. Voli se družiti i udruživati sa ljudima, pa u svakoj svojoj aktivnosti voli imati druga ili partnera.

Kakve su njene komunikacijske mogućnosti i odnosi sa bliskom okolinom ?Sposobna je da se prilagođava okolnostima. Posjeduje prirodni šarm i profinjene manire. Njezina mašta ne poznaje granice, pa je spremna da prihvati sve nove ideje i rado stiće nova neobična iskustva. Njezina interesovanja pobuđuju putovanja, filozofija, religija, naučna fantastika i mitologija, pa vrlo rado i sa lakoćom priča o tim temama.

Kakvi su njeni kreativni potencijali i sposobnosti realizacije ?Istraživačkog je duha, osobito ako je riječ o ljubavi i seksu. Ima potrebu da sve iskuša. Djeca će joj u životu mnogo značiti, a naročito u periodu kad budu već išla u školu. Sposobna je da ih prihvati onakvima kakva jesu, odnosno zna da razgovara sa njima na njihovom nivou, pa vrlo povoljno djeluje na razvoj njihovih mentalnih sposobnosti.

Kakve su njene navike, posao, zvanje, zdravlje... ?Vrlo je senzitivna i kritična. Intuitivna je i vrlo dobro zna kada treba stupiti u poslovnu akciju, a kada se treba povuči, pa može biti poslovno vrlo uspješna i dobar šef. Uspjeh može postići na svim područjima koja su na ovaj ili onaj način povezana sa umjetnošću, glazbom, fotografijom, estradom i pomorstvom.

Kako surađuje sa drugima, brak i bračni odnosi, partnerstva ... ?Vjerojatano je rano stupanje u brak, prije nego što bude dovoljno zrela da zna što stvarno želi i kakav partner joj najviše odgovara. Gaji velike ambicije u pogledu svoga bračnog i porodičnog života, pa će najverovatnije izabrati vrlo uspešnog i društveno afirmiranog bračnog partnera, prema kojem će ispoljavati veliko poštovanje ili čak divljenje.

Što može očekivati od drugih, nasljedstva, seks, smrt ...?Ljudi na koje se ona oslanja su pouzdani i korisni. Gotovo sasvim je sigurno da će imati koristi od svojih partnera, a naročito bračnog partnera, no i njezini partneri će imati koristi od nje. Ima povjerenja u svoje sposobnosti i u nepovoljnim okolnostima, i sposobna je da ih preokrene u svoju korist.

Kakvi su njeni moralni kvaliteti, ideali, nivo obrazovanja, odnosi sa strancima... ?
U pokušaju da razriješi svoje unutarnje sukobe između instikta i razuma, rijetko će krenuti putem mističnog ili religioznog pristupa životu. Vrlo je verovatno da će u jednom periodu svoga života živeti u inozemstvu, pošto je jako interesiraju strane kulture i ljudi, i pošto ume da se uskladi sa ljudima koji imaju drugačije navike i interese od njezinih.

Kakvu karijeru, reputaciju i poziciju u društvu može očekivati ... ?
Tradicionalnog je odgoja i njezini roditelji mnogo od nje očekuju. Ima izrazito naglašeno osjećanje dužnosti i odgovornosti pa se dobro snalazi na rukovodećim položajima. Većina njezinih aktivnosti motivisana jr željom da dokaže sebi i drugima da je netko, da na nju treba računati, da može, da hoće i mora biti uspešna.
Kakav je prijatelj i kakvi su joj prijatelji, društvenost ... ?Sposobna je postići uspjeh i postati popularna. Zainteresirana je za grupne humanitarne aktivnosti, a njezini najbolji prijatelji su muškarci. Njezini prijatelji provode dosta vremena u njezinoj kući, a i ona njih često posećuje.

Koje su njene skrivene osobine, tajne, ograničenja, hendikepi ... ?
Privlači je rad u zdravstvu, pošto je interesiraju fundamentalni egzistencijalni ljudski problemi, odnosno priroda zdravlja i uzrok bolesti. Možda se odluči za bavljenje psihologijom ili sličnom aktivnošću


Loading

DELIRIUM ft. SARAH MCLACHLAN

Give me release
witness me
I am outside
give me peace

Heaven holds a sense of wonder
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

Passion choke the flower
'til she cries no more
possessing all the beauty
hungry still for more

Heaven holds a sense of wonder...
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

I can't help this longing
comfort me
I can't hold it all in
if you won't let me

Heaven holds a sense of wonder...
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

I am sinking
in this silence
in this white wave
in this silence
I believe
(2 times)

I have seen you
in this white wave
you are silent
you are breathing
in this white wave
I am free
(2 times)

I am free...