PREKID

hello...ajde malo na pisanje,,,vijuge su se malo probudile...evo stiglo nam je proljeće, sunce, NAPOKON, ALELUJA!!!!!!

Svakom prosječnom čovjeku je Nova godina,,,razdoblje novih početaka, recimo,,,meni je to definitivno bio utorak...sinusi su me toliko sjebali, da sam dobila teške napadaje glavobolje...i tako jedno vodi drugome...halo, doktore pomozite!!!!!!!!!!!!! HEEEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!

Haha...i tako meni doktorica dala tablete, naravno...ne daj bože da bi se potrudili, pa ušli u srž stvari,,,nego evo tebi tableta i nogom u turmah
halo...zdravstvo nam je u teškom k!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Daju ti flaster i briši...

nego zašto pišem svoju povijest bolesti...zato jer sam taj dan ODLUČILA prestati pušiti...i na početku je bilo lagano jer mi nije bilo do ničega osim krevetac moj najdraži...i tako je počela avantura...moj prekid s cigaretomzalivenzaliven

Danas je peti dan nepušenja i mislim da mi je danas najgori dan do sada. Fuck imam osjećaj kao da sam prekinula sa frajerom. I da to je bila jedna od onih veza za koje znaš da su loše, ali si svejedno u njima, jer su toliko opsesivno dobro-loše, haha....
svaka sitnica, situacija te podsjeća na taj osjećaj uvlačenja dima i ispuštanja istog...ah....još uvijek sa velikim guštom doživljavam taj ritual....hm...samo što je kod mene taj ritual bio toliko čest da se ja pitam kad sam ja uspjela išta napraviti osim pušitilud

jednostavno KADA???? Pa sve živo sam radila sa pljugom u ustima???? bar tako ispada...sada kad ne smijem,,,kao...ok to sam ja odlučila zbog zdravlja,,,jer mi je imunitet toliko sjeban u zadnjih godinu dana da sam jednostavno pukla i rekla sam e pa nećeš više....ali imam feeling da će mi najgore biti kad izađem van...kad ono dodaš cuga, pa ono rad ruku...joj...smrznem se od same pomisli....ali me drži misao da se ne pomlađujem, a organizam više ne reagira na način kao da imaš dvadeset...pa ako neću sada misliti na zdravlje, fuck, pa kada ću!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

......no dosta o lošim temama,..ovo je bilo za ispuhavanje.....like the morning sun.....haha..veselo, veselo.....idemo dalje....new day......shapeshiftersi, haahaaaaaaaaaa...................

30.03.2008. u 18:43 | 1 Komentara | Print | # | ^

SRETAN USKRS!!!!!!!!!!!!!!

zuboLjudi moji koliko me dugo nije bilo....o da...trebalo mi je deset minuta da se sjetim korisničkog imena, mislim kako se neke stvari brzo zaborave...totalni black out!!!!!

Znam da me mjesecima zavlačite za rukav...pa daj, kad ćeš, hočeš, budeš, hahaha.....ali fuck...nemam inspiracije...totalna nuuuulaaaaa.....
napustila me muza,,,ali sam se zato prebacila na čitanje i facebooking:))))

waste of time,,,but is fun!!!!! Sometimes....

danas me baka napala sa pitanjem,,,pa što ti misliš, pa imaš 30, pa kad ćeš se udati,,,pa gledam ja tv,,,pa u Zagrebu sve puno frajera...vidim ja na tv kako šetaju gradom...e kako je ona pojednostavila situaciju...znam ja ti si izbirljiva,,,bla,bla,,,a ja si mislim, a fuck...pa NEMAŠ što za birati!!!!!!!!!!!!!

Ali bilo mi je slatko slušati svoju bakicu kako želi da dođe taj trenutak kad će se rješiti životno pitanje...jer za nju je to udaja i ništa drugo...ma kakvi kupnja stana ili nešto sl. Ne to nije bitno,,,samo se ti draga udaj!!!! E kako je smiješna....za plakaticry

I tako, došao Uskrs, kolači i sve što ide uz "taj" stol...a ja doslovce pucam po šavovima...već neko vrijeme...ali jebiga jednostavno sam u toj nekoj glupoj fazi kad mi je sve napor...a napor mi je i ta faza....ludim sama sa sobom...jer sam u ??????????????

haha...moonjara u svom punom sjaju....mali Dominik glumi dj-a pored mene,,,i zove me vješticom...jer imam kapuljaču na glavi, haha,,,ali znate da su meni vještice bliska vrstapjeva....

u pozadini kao light motiv sviraju Freemasonsi, naravno...čekam Bigicu da dođe po mene pa idemo do stana...cuga, pljuga i dvd izdanja, haha...dvije zgodne plavuše,,,tužno,hahaaa....

opa....Silence...e to nisam čula stoljećima...ugl. da ne duljim ovo je svojevrsno zagrijavanje za idućih sto postova,,,,a tko zna što još slijedi,,,volim Vas, puse...kiss

23.03.2008. u 19:11 | 4 Komentara | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga i blogera

...kratke priče, razmišljanja, komentari, avanture, filozofiranja, gluparanja, sranja...

VODENJAK, podznak: VAGA
nadimci: mala, slatkica, medenakiss

Po čemu je ova osoba prepoznatljiva ?Ova osoba je izrazito odmjerena. U svemu želi postići ravnotežu i pravednost. Izuzetno je "senzibilna", odnosno slaba na sve što je lijepo i harmonično. Voli se družiti i udruživati sa ljudima, pa u svakoj svojoj aktivnosti voli imati druga ili partnera.

Kakve su njene komunikacijske mogućnosti i odnosi sa bliskom okolinom ?Sposobna je da se prilagođava okolnostima. Posjeduje prirodni šarm i profinjene manire. Njezina mašta ne poznaje granice, pa je spremna da prihvati sve nove ideje i rado stiće nova neobična iskustva. Njezina interesovanja pobuđuju putovanja, filozofija, religija, naučna fantastika i mitologija, pa vrlo rado i sa lakoćom priča o tim temama.

Kakvi su njeni kreativni potencijali i sposobnosti realizacije ?Istraživačkog je duha, osobito ako je riječ o ljubavi i seksu. Ima potrebu da sve iskuša. Djeca će joj u životu mnogo značiti, a naročito u periodu kad budu već išla u školu. Sposobna je da ih prihvati onakvima kakva jesu, odnosno zna da razgovara sa njima na njihovom nivou, pa vrlo povoljno djeluje na razvoj njihovih mentalnih sposobnosti.

Kakve su njene navike, posao, zvanje, zdravlje... ?Vrlo je senzitivna i kritična. Intuitivna je i vrlo dobro zna kada treba stupiti u poslovnu akciju, a kada se treba povuči, pa može biti poslovno vrlo uspješna i dobar šef. Uspjeh može postići na svim područjima koja su na ovaj ili onaj način povezana sa umjetnošću, glazbom, fotografijom, estradom i pomorstvom.

Kako surađuje sa drugima, brak i bračni odnosi, partnerstva ... ?Vjerojatano je rano stupanje u brak, prije nego što bude dovoljno zrela da zna što stvarno želi i kakav partner joj najviše odgovara. Gaji velike ambicije u pogledu svoga bračnog i porodičnog života, pa će najverovatnije izabrati vrlo uspešnog i društveno afirmiranog bračnog partnera, prema kojem će ispoljavati veliko poštovanje ili čak divljenje.

Što može očekivati od drugih, nasljedstva, seks, smrt ...?Ljudi na koje se ona oslanja su pouzdani i korisni. Gotovo sasvim je sigurno da će imati koristi od svojih partnera, a naročito bračnog partnera, no i njezini partneri će imati koristi od nje. Ima povjerenja u svoje sposobnosti i u nepovoljnim okolnostima, i sposobna je da ih preokrene u svoju korist.

Kakvi su njeni moralni kvaliteti, ideali, nivo obrazovanja, odnosi sa strancima... ?
U pokušaju da razriješi svoje unutarnje sukobe između instikta i razuma, rijetko će krenuti putem mističnog ili religioznog pristupa životu. Vrlo je verovatno da će u jednom periodu svoga života živeti u inozemstvu, pošto je jako interesiraju strane kulture i ljudi, i pošto ume da se uskladi sa ljudima koji imaju drugačije navike i interese od njezinih.

Kakvu karijeru, reputaciju i poziciju u društvu može očekivati ... ?
Tradicionalnog je odgoja i njezini roditelji mnogo od nje očekuju. Ima izrazito naglašeno osjećanje dužnosti i odgovornosti pa se dobro snalazi na rukovodećim položajima. Većina njezinih aktivnosti motivisana jr željom da dokaže sebi i drugima da je netko, da na nju treba računati, da može, da hoće i mora biti uspešna.
Kakav je prijatelj i kakvi su joj prijatelji, društvenost ... ?Sposobna je postići uspjeh i postati popularna. Zainteresirana je za grupne humanitarne aktivnosti, a njezini najbolji prijatelji su muškarci. Njezini prijatelji provode dosta vremena u njezinoj kući, a i ona njih često posećuje.

Koje su njene skrivene osobine, tajne, ograničenja, hendikepi ... ?
Privlači je rad u zdravstvu, pošto je interesiraju fundamentalni egzistencijalni ljudski problemi, odnosno priroda zdravlja i uzrok bolesti. Možda se odluči za bavljenje psihologijom ili sličnom aktivnošću


Loading

DELIRIUM ft. SARAH MCLACHLAN

Give me release
witness me
I am outside
give me peace

Heaven holds a sense of wonder
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

Passion choke the flower
'til she cries no more
possessing all the beauty
hungry still for more

Heaven holds a sense of wonder...
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

I can't help this longing
comfort me
I can't hold it all in
if you won't let me

Heaven holds a sense of wonder...
and I wanted to believe
that I'd get caught up
when the rage in me subsides

I am sinking
in this silence
in this white wave
in this silence
I believe
(2 times)

I have seen you
in this white wave
you are silent
you are breathing
in this white wave
I am free
(2 times)

I am free...