just keep walking....and breathe.

26.06.2007., utorak

Luk je zao.

Prekrasno. Par noći za redom sam sanjala savršen način za zaraditi pare i ničega se ne sjećam. Sjećam se da je ideja bila izvan granica genijalnosti čak, sjećam se da je bilo nemoguće tu ideju zakonski sjebati, sjećam se da sam grozničavo u snu pokušavala zapamtiti sve. Ali ne, ne sjećam se ničega drugog. Apsolutno ničega. Osjećam se posrano.
Također, neki dan sam se ustala usred noći, naškrabala na papirić ˝Nitko nije zapravo nekompetentan govoriti o umjetnosti samo je to nekada efekt - car je gol.˝, te sam ponovno legla spavati. Nemam pojma na što sam mislila i što to znači.
Podsvijest je uzela maha u zadnje vrijeme i zaboravila sam kako je to pobjeći u san.
To se sve nekako poklopilo sa jedenjem luka u golemim količinama.
14:54 Komentari (37) Isprintaj #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com