just keep walking....and breathe.

27.05.2007., nedjelja

Jednom davno sam se družila sa Simonom.

To je bilo prije 21 godinu.
U muzeju secesije sam kupila keramičku žličicu u obliku cvijeta. Zamišljala sam kako ću njome miješati čaj i kavu. Bila je vrlo skupa i zato je još nisam izvadila iz kutije.
Mislim da više ne znam složiti rečenicu u prezentu. Ovo je bio prezent?
Nekom P.-i sam jednom napisala pjesmu o tome da ne hoda ružno jer kada ga god vidim da hoda, hoda prema meni pa to ne može biti ružno. Nikada ga nisam vidjela kako odlazi jer bi to uvijek radio naglo a mi bi bili pijani. Sada se više ne viđamo i ja ne znam zašto i fali mi. I samo ja mislim da je to u redu.
Isus se rodio za vrijeme Heroda Velikog. To svjedoče Matej i Luka. Dakle, morao se roditi najkasnije 4. godine prije Krista jer je te godine umro Herod. Uz to, rodio se godine kada je car August naredio popis pučanstva. To je nešto kompliciranije pa ne bih objašnjavala ali prema tom podatku rođenje možemo smjestiti od 8. godine naniže. Smatra se da se najvjerojatnije rodio 7. ili 6. godine prije Krista. Mora da je neobično roditi se prije sebe.
12:55 Komentari (25) Isprintaj #

22.05.2007., utorak

I puno sam toga naučila od tada.

˝Da Vincijev kod˝ i ˝Razbijanje Da Vincijeva koda˝ se odnose kao Aralica i Jergović u svojim prepucavanjima. Mislim bar da bi to bila okej usporedba.
Subotu sam provela sa restauratorom koji misli da tona betona nikako ne može naštetiti spomeniku kulture. A teško je to reći, zapravo. U redu je što im pokušava vratiti bilo kakvu funkciju. Bar to. Da ne budu kao stare žličice u vitrinama arheološkog muzeja. Pričao je o tome kako ne voli riječ ˝devastacija˝ jer se uvijek mora uzeti u obzir činjenica da vjerojatno nisu znali bolje. Rijetko kada (usudila bih se reći nikada) restauratori ili korisnici te umjetnine je zaista žele sjebati. Posjetio je on jednom neki samostan na Cresu u kojemu je glavna bila simpatična Časna Majka. On je bio prvi iz struke u četerdeset godina njenog boravka tamo da je pokazao interes za taj objekt sagrađen na staroj vili rustici. Donio joj je vreću brašna i gomilu jaja. Kao simpatičan poklon. Nakon što je tamo boravio proučavajući zdanje postepeno je i Časnu Majku upoznavao sa divotama koje imaju na svom posjedu. Staricu je to strašno ražalostilo te mu je jednog dana rekla: ˝A puno sam ja toga uništila ovdje, zar ne?˝, misleći pritom na nužne adaptacije koje je učinila da bi im život tamo bio ugodniji. ˝Ma madre, nemojte tako, radili ste kako ste znali˝, pokušao ju je on utješiti.
Taj tren je zapuhala bura na grobničkom kaštelu i meni su oči zasuzile.
15:53 Komentari (21) Isprintaj #

15.05.2007., utorak

Ja sam bila uvjerena da će nastati puno više pjesama o Vinku Pintariću.

Penis.
15:46 Komentari (31) Isprintaj #

08.05.2007., utorak

Fernsehturm je berlinski televizijski toranj. 1969. je dovršen po ideji Hermanna Henselmanna i uz pomoć neke sjevernoeuropske zemlje koje se sada ne mogu sjetiti. Visok je 368 metara i bio je ponos Istočnog Berlina. No, uskoro je postao sprdnja za stanovnike Zapadnog Berlina jer je danja svjetlost na površini njegove metalne kugle činila ogromni križ. Kao i danas, uostalom. Komunisti su imali spreman odgovor. ˝To nije križ već plus za komunizam˝, rekli su.
15:04 Komentari (24) Isprintaj #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Da li monitor podnosi više od papira? U svakom slučaju, više od ljudi. :)

Linkovi

zmaj1980@yahoo.com