srijeda, 31.01.2007.

porod

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Bila sam danas na praksi...zene su tako uplasene kad se radi o porodu. a tek kad rode i dobiju dijete kod sebe... katastrofa. ko da vide bebu prvi put zivotu...boje je se taknuti,dirati,pomaknuti..ko da su od stakla pa se boje da ce se razbiti. razumijem ja njih..slatko je to meni ali i tako smijesno.to je stvarno nesto preljepo kad se prvi put sretnu mama i djete. a pogotovo jos kad je tatica tamo...joj...nadam se da ja necu biti takva kad dobijem bebicu..vjerujem da necu jer ipak..koliko sam ja u kontaktu sa bebama...ali ko zna ono ce ipak biti moje..
svi me pitaju kako se meni porod ne gadi. ali to je meni nesto sasvim normalno. ili carski..bas mi je seka komentirala da je gledala na internetu i da joj je odvratno. to je meni bas fora!! ja bi to bas probala... mislim da ja radim carski a ne da se meni ga radi..mogla bi biti kirurg.. ja bi u tome uzivala...

- 11:16 -

Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Blog jedne uspavane djevojke koja nema sta da radi...


moonfairy@net.hr

Free Hit Counters

Linkovi

Blog.hr
spalionica
stanka
za slike
grco
lleeiiaa
chiica

Image Hosted by ImageShack.us

život...
ljubav...
sex...
smrt...
prijateljstvo...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Designed by In Obscuro