četvrtak, 02.11.2006.

....

evo mene kod seke.. borim se sa dosadom.. sama sam u sobi jer je otisla na faks. bila sam na rucku danas sama... i nije bio takav bed kako sam mislila. cist normalno :) javila sam se doticnom gospodinu i znate sta je on napravio??? nista!!no nema veze... bar sam pokusala. sad bar znam na cem sam. onak bi se ubijala u pojam... no dobro...
bila sam doma pretprosli vikend. cijelokupni dojam: ok kad sam bila vani u petak bilo je odlicno.. napila sam se, isplesala, zabavila i proslavila svoju punoljetnost:) napokon:) iznenadila sam se reakcijama nekih osoba. vecinom ugodno no bilo je i razocaranja. upoznala sam i jednog simpa decka... svidio mi se.. a i ja njemu:)
seka mi je dobila i poslovnu ponudu!!!! presretna sam zbog nje. odbila ju je... no sama ponuda je ono... vau... malo sam ljubomorna :). no ko ne bi...

- 18:31 -

Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Blog jedne uspavane djevojke koja nema sta da radi...


moonfairy@net.hr

Free Hit Counters

Linkovi

Blog.hr
spalionica
stanka
za slike
grco
lleeiiaa
chiica

Image Hosted by ImageShack.us

život...
ljubav...
sex...
smrt...
prijateljstvo...

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack<br />
<a href=Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Designed by In Obscuro