True love is a
curse and a blessing!
She's the blessing.
He's cursed!

free myspace layouts

free myspace layouts



Cesarica

Zlatni konci litnje zore
došli su u njene dvore,
da bi moju jubav budili.
Sunce nek joj jubi lice l
ipo ka u cesarice,
kad je ja ne mogu jubiti.
Zlatna mriža njenog tila
dušu mi je uvatila
da je bacin nazad u more.
Svake noći prije zore dolazim
u njene dvore bile
dvore svoje pokore.


Cilega života ja sam
tija samo nju,
da do njenog srca
nađem put,
Cilega zivota moje
tilo je bez nje,
ka cviće bez vode.

myspace layout images

myspace layout



I could tell you my adventures
beginning from this morning,
said Alice a little timidly...




Don't dream your
life,live your dreams...

myspace graphics

myspace graphics




Ako imaš san,
idi prema njemu. Ne daj
da te išta spriječi. Ako imaš
san, to je zato jer si
sposoban da ga ostvariš.


myspace layouts

myspace layouts




Hurt

Seems like it was yesterday
when I saw your face
You told me how proud you
were but I walked away
If only I knew what I know today

I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I want to call you but
I know you won't be there

I'm sorry for blaming you for everything
I just couldn't do
And I've hurt myself by hurting you
Some days I feel broke inside
but I won't admit
Sometimes I just want to
hide 'cause it's you I miss
You know it's so hard to say
goodbye when it comes to this

Would you tell me I was wrong?
Would you help me understand?
Are you looking down upon me?
Are you proud of who I am?
There's nothing I wouldn't do
To have just one more chance
To look into your eyes and see
you looking back

I'm sorry for blaming you for
everything I just couldn't do
And I've hurt myself
If I had just one more day, I would tell
you how much that
I've missed you since you've been away

Oh, it's dangerous
It's so out of line to try to turn back time

I'm sorry for blaming you for everything
I just couldn't do
And I've hurt myself

By hurting you


myspace layout

myspace layout




Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Would you like to
swing on a star,
carry moonbeans
home in a jar...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I arise in the morning
torn between a desire to
improve the world and
a desire to enjoy the world...




























< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by (N)!kky :)

Linkovi:
Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


Blogovi:

zujoMagdalena
zujoMarijan
zujoNikolina
zujoIvana
zujoZozo
zujoMTR
zujoIvana
zujoBarbara
zujoMirela








Opis bloga...

Hmm...sto reci...
bit ce sto bude...


O meni...

Ime-Roko
Prezime-...
Godine-14 god.
Nadimak-Damjan

MSN:r.damjanovic@hotmail.com

Volin:
Spat
Mjuzu
Proljece
Lito
Ekipu
Familju

NeVolin:
Lazne prijatelje
Sebicne ljude
Ljude koji sude
po izgledu...

SLUSAN:
T-Pain
Flo Rida
50 cent
2pac
Chamillionaire
Snoop dog
Sean Paul
Bob Sinclair
Lil' Mama
Alicia Keys
Ciara
Ashanti
Rihanna
My chemical romance
Linkin Park
Daleka obala
Bellfast food
Gibonni


Prijatelji:
Toni
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marko
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Marijan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mateo
Jaksa

Prijateljice:
Ivana &Nikolina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Magdalena
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Nika
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Barbara
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ivana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Nikolina
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


myspace layouts

myspace layouts




myspace layout codes

myspace layout




myspace glitter

myspace glitter




myspace layout codes

myspace layout




myspace layout codes

myspace layout




myspace glitter

myspace glitter




myspace layout

myspace layout




myspace layouts

myspace layouts




myspace layouts

myspace layouts




myspace layouts

myspace layouts




petak, 08.02.2008.

I am...hurt...

Katkad se pitam kada ljudi u ovom
nasem svemiru pokusavaju nekog
uvridit jeli to iz
ciste zafrkancije ili je to s nekom
namjerom ili pak osveta...
No onda se osvrnem oko sebe
mozda kada se prijatelji udruzu
i boru protiv nekog mozda to nije vazno
jer mozda ipak jedinac moze
uradit razliku samo se treba
borit u zivotu...No onda mozda ljudi
povrejduju druge iz ciste
zafrkancije...ali onda shvatin da oni
to mozda ne rade svjesno jer kad
bi radili svjesno mozda
bi i shvatili da se poigravaju
sa zivotima drugih ljudi i bili
bi malo obzirniji...ovaj post san napisa radi
jedne meni vrllo drage i lipe cure...
no napisa san i radi onih ljudi
koji mislu da ispadaju
da su nesto posebno ako povrjeduju druge...
Marina nadan se da ces se brzo
izvuc iz depresije..

by:ROkiNho



| Komentiraj (22) | Printaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.