ABOUT ME

STVARI KOJEME ISPUNJAVAJU:
-trening,izlasci tj. puuuuno izlazaka,crtanje,razbacivanje u Gothama(plesanje)izluđivanje staraca,slušanje kvalitetne muzike,,jutarnja kava za vrime škole,i živim za ČOKOLADU i pago od banane
-moje piće:jager
-moji duvani:AVANGARD(crni)
-slušam:samo sebe uz malo rocka,gothic i love metala
j-edna od važnijih ambicija mi je prije smrti otić na koncert Evanescence
-2 najvažnija mista u mom životu
:VODICE & ZADARImage Hosted by ImageShack.us


OVO SAN JA:

Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


PA MOJA BEST FRENDICA-ANTONELA:



MOJA LUNA-NAJBOLJI PAS NA SVITU
Image Hosted by ImageShack.us




SVEGA & SVAČEGA

Image Hosted by ImageShack.us
Vjeruj u ono što želiš i zapamti,izgubljeno je ono čega smo se odrekli.U životu poželi samo jedno,da ne voliš izgubljeno i ne izgubiš voljeno...

Image Hosted by ImageShack.us
Ono što zadržiš za sebe-gubiš
ono što daš-ostaje ti zauvijek...


Image Hosted by ImageShack.us
Ljubav je dovoljno strpljiva da izdrži mane koje ne možemo podnijeti...

Image Hosted by ImageShack.us

Ne dopusti da daljina učini svoje,jer ono što nas veže,jače je od daljine,trajnije od vječosti...

Image Hosted by ImageShack.us

Svako vrijedno postignuće,malo ili veliko,sastoji se od nekoliko koraka:POČETKA,BORBE i POBJEDE...

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav je stvar prošlosti, mrtva misao zaborava... nema ljubavi,postoji samo strast i hladni brutalni pogledi...

Image Hosted by ImageShack.us

Vanjska ljepota te zasljepljuje, unutarnja te oslobađa...



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Saw The Angels Fly
The first angel is the atmosphere
Second is a part of you
The third's the wings of death
The fourth angel takes your soul
Fifth shows you the paradise
Sixth angel brings you new life
The seventh sends you dreams
Eight show you the right way
The ninth angel judges over you
The last angel sends pain and agony

The powers of darkness in battle with the humane
You soul forever caught in hell
But I saw the angel fly
The good will triumph
The angel of death sent to do evil
Army of hell
The danger of the darkside
Angel of wisdom and faith protects your soul

Like a marionette in the wind, a toy of the mighty
I saw the angel fly

Image Hosted by ImageShack.us

Angel, my little Angel,
I love you more than you know.
Angel, my little Angel,
I'll be so sad to see you go.
If you are taken from our hands,
It's 'cause the Lord made other plans.
I can understand why,
He wants you by His side,
'Cause you're an angel...
Angel, sweet little Angel,
In my heart, you'll always be...

Image Hosted by ImageShack.us

Look at that girl
she walks down the street so fine.
Oh look at that girl
I know what's on her mind.
She's an angel from above
She's got the best of two worlds
and the sweet fire from below is what I really
love.
'Cause she's a pretty little devil with angel
eyes

Ohh look at that girl
all the fellas are goin' out of their head
Ohh look at that girl
Her walk can raise the dead
She's an angel from above
She's got the best of two worlds
and the sweet fire from below is what I really
love.
'Cause she's a pretty little devil with angel eyes
Image Hosted by ImageShack.us


Angel
It’s been five months since you went away
Left without a word and nothing to say
When I was the one who gave you my heart and soul
But it wasn’t good enough for you, no
So I asked god

God send me an angel
From the heavens above
Send me an angel to heal my broken heart
From being in love
’cause all I do is cry
God send me an angel
To wipe the tears from my eyes

And I know it might sound crazy
But after all that I still love you
You wanna come back in my life
But now there is something I have to do
I have to tell the one that I once adored
That they can’t have my love no more
Cause my heart can’t take no more lies
And my eyes are all out of cries

God send me an angel
From the heavens above
Send me an angel to heal my broken heart
From being in love
’cause all I do is cry
God send me an angel
To wipe the tears from my eyes

Now you had me on my knees
Begging God please to send you back to me
I couldn’t eat, I couldn’t sleep
You made me feel like I could not breathe
Now all I wanted to do was to feel your touch
And give you all my love
But you took my love for granted
Want my lovin’ now
But you can’t
you can't have it...
---------------------------------
Image Hosted by ImageShack.us
Bol je neizbježna,patnja je stvar izbora...font>
Image Hosted by ImageShack.us
Ljubav ne pokazujemo tako da ljubljenu osobu gledamo u oči,nego da zajedno s njom gledamo u istom smjeru...


Image Hosted by ImageShack.us

Grad(moja životna priča)
Ti govoris: `Otici cu nekoj drugoj zemlji, nekom
drugom moru
i grad cu pronaci bolji nego sto je ovaj.
Jer ovdje sto cinjah gresno uvijek je bilo
i moje srce, poput mrtva trupla, lezi pokopano.
Koliko ce ovdje mojih misli jos rasut se?
Kamo god da okrenem se, kamo god da gledam
vidim tek ruine crne mog zivota u ovom gradu
gdje provedoh tako mnogo dana, traceci ih i
nisteci.`
Al` ne, drugu zemlju, drugo more ti pronaci neces,
ovaj grad ce zauvijek te pratit.
Istim ces ulicama hodit, starec
u susjedstvu istom, u istim oronut kucama.
Skoncavati uvijek u ovom ces gradu, ne nadaj se
drugom.
Broda nema za te, niti jedne ceste.
I svoj zivot kojeg si nistio ovdje
unistio u cijelom si svijetu.



Image Hosted by ImageShack.us

Kraljica leda boluje od tuge
Suze i tama vjerne su joj sluge
Srce joj je kamen
Ne bi ga odledio ni plamen,
Kraljica leda ranjena do bola
Srce je stalo,puklo je na pola,
Zbog TEBE sada u postelju pada
...i umire,sama i mlada...(by:marina)



Image Hosted by ImageShack.us

Muški ponos
zar je bitno u životu tko će prvi prići?
tko prvi nazvati?tko sa ponosa sići?
zar je bitno uvijek macho biti?
čekati,trpjeti i alkohol piti?

zar nije ljepše preko ponosa prijeći
reci oprosti,ponos srcem sasjeći
griješiti je ljudski
opraštati božanski
zato umri muški
ne ljubi poganski....

nemoj da ti srce od ponosa kamen bude
nemoj da ti dušmani u ljubavi sude
i kad ti srce sve sumnje sabere
ne daj da te ponos do srži razdere
nek ti srce oprost toplinu i nadu ,nek zla mržnja nestaje
jer ljubav sve prašta,svemu se nada ljubav nikad ne prestaje....!



Image Hosted by ImageShack.us

I miss u..
i opet mi nedostaješ
da mi šapućeš svoje stihove sneno
da se osjetimo kao vuna i vreteno
da me za ples zamoliš otmjeno
da mi tiho kazeš:"volim te ženo"....

i opet mi nedostaješ
da me svojim dodirom iz sna preneš
da te oči izdaju da još za mnom veneš
da ti moje suze kao vosak na tijelo kanu
da me osjetiš kao bol soli na živu ranu...

i opet mi nedostaješ
kao sreća kockaru što gubi
kao pravda onom kom se sudi
kao rosa zori kad se budi
kao zlatnik izdajici judi....

i opet mi nedostajes
kao voda usahlome cvijeću
kao oltar koji nema svijeću
kao zavoj otvorenoj rani
kao kiša u ljetnoj omami...

i opet mi nedostaješ
kao miris tamjana u hladnome hramu
kao sunce u kišnome i tmurnome danu
kao molitva pokajnika što traže osamu
kao dunjama zrelost dok čekaju jesen ranu....



Image Hosted by ImageShack.us

Ljubav se nikada ne može naći tamo gdje je nema,
niti sakriti tamo gdje je ima
dobro je kad te svi vole pomalo,niko previše,
a neko sasvim dovoljno...


Image Hosted by ImageShack.us

Kad kažem da te volim,
to ništa novo nije...
Kad pitaš koliko,
vise nego prije...
Daleko do beskraja
visoko do neba...
najvise na svijetu
i jos ako treba...
Volim te.....



Image Hosted by ImageShack.us

Sanjaj moje oči da te gledaju u tami,
sanjaj da smo negdje zagrljeni sami,
sanjaj moje usne da te bude iz sna,
sanjaj jer kraj tebe noćas nisam ja...



Image Hosted by ImageShack.us

Sjećam se poljupca
Sjećam se tvoga prvog pogleda,
Kada si mi njime srce otela,
Tad si me u svijet mašte povela,
I u prekrasnu stvarnost dovela.

Sjećam se tvog prvog dodira,
Koji me oslobodi ropstva nemira.
Zrakama svoje ljubavi si me opkolila
i postala meni jedina, premila.

Sjećam se našeg prvog poljupca,
I kako mi tada srce zakuca,
Moj jezik tada nemoćno zamuca,
A pjesma se začu iz presretnog srca.

Sjećanja ne blijede jer ti si kraj mene,
I ja sam sretan pored voljene žene.
Naša ljubav nikada ne vene,
Jer su naše duše za ljubav stvorene...



Image Hosted by ImageShack.us

Danas, ti si moja kraljica...
Danas, samo ti si moja voljena,
Neka te kruna moje ljubavi krasi,
Jer za moje si srce stvorena.

I danas samo tebe želim na prijestolju moga srca,
želim te ogrnuti plaštem od zvijezda i sunca,
da ti se klanja i mjesec i zvijezda Danica
da tama nestaje ispred odsjaja tvoga lica...
I danas, TI si moja gospodarica...................



Image Hosted by ImageShack.us

Hvala ti…
Hvala ti što se budiš sa mnom,
I dane mi poklanjaš svoje,
Što svaki trenutak smisao ima,
Dok uz svoje osjećam i srce tvoje.

Hvala ti…
Hvala ti što koračaš sa mnom,
I kada hodanje napor traži,
Što imam tebe i kad mi je teško,
Jer tada svaki teret je lakši.

Hvala ti...
Hvala ti što praštaš meni,
Kada za praštanje hrabrosti treba,
Što tvoje srce baš ljubi moje,
Hvala ti, nadraži daru s Neba..........



Image Hosted by ImageShack.us

One day youll
look back and see
the great thing that
you lost was me

and one day when
you start to care
I know youll wish
you had me there

but one day ill
move on and ill
find something new

and one day you
will feel the pain
I used to feel for
you.

As this darkness consumes me...
Light fills my eyes...
I am proud to have lost my life,
If it meant ending her cries...

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

The World Is Mine

Ne možeš birati kako ćeš i kad umrijeti;jedino možeš izabrati kako ćeš živjeti u ovom trenutku...pa,KRENIMO U ŽIVOT!!!...neće vam biti dosadno...:thumbup

teme kojima ću vas tlačit:hm...imam 17 god.SVE JE DOPUŠTENO!!!PRIJE SVEGA TREBALA BI NAPOMENIT SAMO JEDNU sitnicu--->smijehpjeva
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


MOJ MSN
mony.kb@hotmail.com>

Free Hit Counter
Free Hit Counter


GRIH JE AKO NISTE ČULI OVE PISME:











maaaji bebač...
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us
Samo na površini mirne vode stvari se odražavaju u pravu obliku.Samo u smirenu umu dolazi do valjane percepcije svijeta...


Nikad ne ostavljaj onog koga voliš,zbog nekog tko ti se sviđa...


posto je u zadnje vrime glavna tema EKSKURZIJA-dajte svoje misljenje za "best lokation"
la spanjolska
ceska
grcka
irska
sicilija
  
pollcode.com free polls





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


bedzevi.com,button,badges,priponke,Evanescence


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


KLIKAJ ODE I GLASAJ,THANK U!!! Glasaj za moj blog na Blogeri.hr

PROVJERA KOLIKO ME ZNATE--->
KLIKAJ ČAJANKU

STRANICE ZA POSJETIT

marty
Poison Art
kiss my lips
...moj trag...-super blog ;)



Image Hosted by ImageShack.us




angels

basketball
IGRAJ IGRAJ IGRAJ ZADRE!HRABRO NAPRIJED IDEMO DO KRAJA
JER JA ZNAM,AKO UČINIMO SVE,ZADAR JE OPET PRVAK DRŽAVE!!!!


Image Hosted by ImageShack.us






Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MATE-ljubav mog cilog života,moje najdraže biće bez kojeg nemogu...ne!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
još malo...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ok zadnja,zadnja!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
PETRA-my keksi rokerica,kako je volin...:)

Image Hosted by ImageShack.us

Martin(Hrvatina)-buduća nada nogometa i prof. matematike...ništa mu ne fali:))

Image Hosted by ImageShack.us

Anamarija-nać ću ja bolju sliku,al ne da seee!!damn it

Image Hosted by ImageShack.us

Martina-kopljašica naša(u biti je izdajnik jer jedva čeka da ode u purgeriju)grrrrrrrr

Image Hosted by ImageShack.us

Zrinka-veoma nedefinirana osoba,pogotovo kad govori što sluša:/ hehe

Image Hosted by ImageShack.us

Sara(desno)-čudo prirode,s njom se ne petljate

Image Hosted by ImageShack.us

Ćifi(Stefan)-bivši potencijalni kadnidat za klan Hrvatstva(i to je propalo)....

Image Hosted by ImageShack.us

Melita(prva dama) i naravno njegova buduća žena...ddddd

Image Hosted by ImageShack.us

Kiwi(Mate) i njegova najbolja frendica

Image Hosted by ImageShack.us

Pici(Mate)-zlatokosa dečko

Image Hosted by ImageShack.us

Glavonja(Karlo)-veoma ambiciozan momčić(tribate vidit popis)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MAJINA-moja mala lipa,rodica iz Vodica

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
e i ovo je ona,a štaš,slatko stvorenje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
FILA-njena seka,a ovo iza je dragi grli...auuuuu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
to je on,GUGA mali...

Image Hosted by ImageShack.us

KRISTINE-da da,završava sa E,tek je drugi srednje a već smo je udali...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
MARIO-Borelee,teška izgoretina,al the best prijatelj

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Mario & PERAC-rođo Marko,legenda moja....naša je curu nije mi ni reka:/

Image Hosted by ImageShack.us

3 moje rodice-(Mare,Anđela & Ivana),najbolje smo zajedno...





subota, 05.01.2008.

sex:DA ili NE ahaaaaaaaaa

Ma evo iz dosade san dobila inspiraciju za pisanje GLUPOSTI,pošto san dosad crtala,subota je navečer a ja ne idem vanka.U biti možda vam čak bude i korisno,i naučite nešto novo,OD MENE,ujeeeeeeea.Normalno da vam neću davat neke savjete o vašim spolnim odnosima itd.Pošto san i sama u tim stvarima neograničena,HAHA,ovo je bila sprdnja of courselaze(lolčina teža),nego ovo san dobila mailom pa ko nije pročita,tu je doli...Dajte svoje komentare slobodno,uvik se zabavim čitajući ih,što bolesniji to bolje!
I da,slike i doživljaje sa nove godine ću stavit kad dobijem sva potrebna sredstva a to ovisi o nekim individualcimarolleyesnećemo ih sad spominjat.
I tako stvarno neznam što da još napišem,pošto mi je glava puna sranja i tako to,pa je bolje da vas ne zamaram time jer bi mogla čak počet dobivat i prijeteća pismaludzubo...khm
A sljedeći put jednostavno vas moram pitat mišljenje o situaciji koja je ajme majko u k...u težem.Ja samo jedva čekam da oden u Vodice(što će bit uskoro) pa ću vjerojatno pisat od tamo ako ne budem prezauzeta napušavanjemsmokinsmijeh.Eto nadan se da ste se malo smijali
p.s.nemojte doslovno svaćat svaku rečenicu,pogotovo ne mala dječica...pozdrav svima,papa do skora



TRUE FACTS:yesfino:
-Znate li da se po koži može prepoznati da li je osoba seksualno aktivna ili nije
- Seks uljepšava.
- Znanstveni eksperimenti su pokazali da žene za vrijeme spolnog odnosa proizvode značajne količine hormona estrogena, koji čini kosu sjajnijom i kožu nježnijom.
-Nježno, opušteno vođenje ljubavi smanjuje vam mogućnost obolijevanja od dermatitisa, crvenila i ostalih kožnih bolesti. Znoj koji se pritom luči čisti pore i čini kožu sjajnom.
-Vođenje ljubavi će sagorjeti sve kalorije koje ste sakupili tijekom romantične večere.
-Seks je jedan od najsigurnijih sportova. Rasteže i pomaze tonusu gotovo svakog mišića vašeg tijela. Svakako je ugodniji od 20 krugova po bazenu, a i ne trebaju vam posebne tenisice!
-Seks trenutno liječi blažu depresiju.
-Luči endorfine u krvotok sto izaziva osjećaj euforije i zadovoljstva .
-Što više spolno općite, više će vam se ponuditi.
.Seksualno aktivno tijelo odaje veće količine kemijskih supstanci zvanih feromoni.Ti suptilni seksualni mirisi totalno uzbuđuju suprotni spol.
-Seks je najsigurnije sredstvo za smirenje na svijetu. 10 PUTA JE SIGURNIJI OD APAURINA.
-Svaki dan jedan poljubac i ne treba vam zubar!Ljubljenje potiče pljuvačku na ispiranje hrane sa zuba i spušta nivo kiseline koja je uzrok zubnog kamenca.
-Seks zaista pomaže kod glavobolje.Spolni čin opušta napetost koja suzava krvne žile u mozgu.
-Puno vođenja ljubavi može olakšati disanje kod začepljenog nosa.
-Seks je prirodni antihistamik.Pomaže pri astmi i peludnoj groznici.
> >>Ovo je poruka srece u seksu.
> >>Original se nalazi u sobi hotela u francuskom gradu Palaiseau.
> >>Pismo je obislo svijet vec devet puta.
> >>Seks je sada poslan i vama



IZGLEDA DA JE PORUKA:seksajte se što više moguće i bit ćete zdraviji i sretniji neg ikad u životu.naughty
CURE-normalno nikad se nemojte prisiljavat kada ne želite,i ne dopustite da muški uživaju više nego vi
NIKAKO BEZ KONDOMA,ne ne,i
DIJABETIČARI obavezno se dobro napapajte prijenjamijer se kalorije troše samo tako.hehe


Nadan se da san pomogla u nečemu...MWAAAA



| CoMmEnTaRiChI (19) | PrInTaNjE | # |