Mony i Mare Prošao je i taj "zadnji" dan... - ekonomistice :)))) - Blog.hr
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sad su tu,sad ih nema?

by ...sHe...

Opis bloga

ma zanimljiv i cool,hehe;)s dosta priča iz naših
teen života...

GLASAJTE ZA NAŠ BLOG:

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr





O nama

Ime(na):Monika i Marijana
Škola:Obrtničko-industrijska Županja
Zanimanje:Ekonomist
Volimo:Rukomet(i Džombu)cerek,izlaske(iako ne izlazimo previše),atletiku(osobito trčanje) i navijamo za Dinamo
Slušamo:Sve osim metala i rockanaughty








Blogeri:)

Dada
Tihana:)
Ana
..usne boje vina..
Ivana
moj svijet u kojem zivim samo ja
anna
T€x..=)...
dinamovka17
_My_Lifestyle_
squaw
...spaljena mare...
marina_kc
PuKlA kO KoKiCa
_(*buby love rock*)_
enna vedrana katharina
Bojana
ilovebadboys
ninicha
Mala crna=)
Zizo´s Hood













Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Cursors

srijeda, 20.06.2007.

Prošao je i taj "zadnji" dan...

E ovako dragi naši došao je i taj dugo očekivani dan,škola je napokon završilaroflpartynutDanas nam je bio neki posljednji dan škole, koji sam ja(Mony)provela s Mare u shopingu,koji i nije baš uspio za mene.Ja vam baš ne uspijevam naći neke stvari koje mi potpuno odgovaraju pa tako sam danas htjela kupiti sunčane naočale,ali naravno nisam našla one koje odgovaraju mom licubangrolleyesnaughtyPa sam se odlučila da ih sutra kupim(nadam se da ću naći neke koje će mi odgovarati).smijehNo,Mare je kupila nove japanke,u kojima se doduše par puta poskliznula,ali bit će dobro dok se nauči na njihzujonutroflPoslije našeg uspješno-neuspješnog shopinga smo mislile ići opet slaviti u Tref,pošto je zadnji dan škole,ali nismo jer smo se odlučile ići ranije kući jer sutra imamo puno obavezabangheadbangzujoNo da sve ne bude tako dosadno Mare vam je danas vidila svog potencijalnog udvarača,koji ju je tako pogledao,da sam i ja(Mony)ostala bez riječismijehcereknutNadam se da će oni ovog ljeta pokušati nešto više od pogleda...kissroflyesI tako smo vam nakon što smo se zezale u parku otišle u bus sa otkačenom Šerićkom,Mateom,Ivanom i Marijomwinknutzujo

I ljudi moji ja(Mony) jedvaaa čekam sutra jer idem na more...A želim i da Mare uspije otići na more i vratiti se za kirbaj pa idemo u život...hehesmijehroflnaughty

Pozrav svima,a posebno onima iz razreda kojima želimo dobar provod ovo ljeto...LJUDI UŽIVAJTE...i svratite ponekad na naš blogwavezujonut

|Reci nešto 92| Print| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.