Mony i Mare Još malo pa gotova škola,tj.nastava...A,nama je danas bilo dobro u Trefu(slavilo se)... - ekonomistice :)))) - Blog.hr
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sad su tu,sad ih nema?

by ...sHe...

Opis bloga

ma zanimljiv i cool,hehe;)s dosta priča iz naših
teen života...

GLASAJTE ZA NAŠ BLOG:

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr





O nama

Ime(na):Monika i Marijana
Škola:Obrtničko-industrijska Županja
Zanimanje:Ekonomist
Volimo:Rukomet(i Džombu)cerek,izlaske(iako ne izlazimo previše),atletiku(osobito trčanje) i navijamo za Dinamo
Slušamo:Sve osim metala i rockanaughty








Blogeri:)

Dada
Tihana:)
Ana
..usne boje vina..
Ivana
moj svijet u kojem zivim samo ja
anna
T€x..=)...
dinamovka17
_My_Lifestyle_
squaw
...spaljena mare...
marina_kc
PuKlA kO KoKiCa
_(*buby love rock*)_
enna vedrana katharina
Bojana
ilovebadboys
ninicha
Mala crna=)
Zizo´s Hood













Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Cursors

petak, 15.06.2007.

Još malo pa gotova škola,tj.nastava...A,nama je danas bilo dobro u Trefu(slavilo se)...

Prvo da vam se zahvalimo na velikom broju komentara za prošli post...roflkissthumbupDuže vrijeme vam se nismo javljale,jer smo imali previše obaveza oko škole,pa evo sad našli malo vremena i za post...deadsmijehzujoKao što znate zadnji trzaji su školskih dana,muke i svega ostaloga dobrog i lošeg što nas veže za školu.... Stoga su neki navalili na učenje,a nekima se to jednostavno nije dalo,jer ipak ljeto i topli dani su tu pred namacool...Ja neznam u kojoj od tih dviju skupine ste vi,ali ja i Mony smo pola-pola,malo nam se da,a malo ne...Iako mi još sa sigurnošću neznamo s čime ćemo proći ovaj naš fazanski razred,jer trebamo još dobiti neke testove i odgovorat(i to sljedeći tjedan)rolleyesyes.....Nadam se da ste vi svi ostali zadovoljni svojim uspjehom i da si nećete kako kaže naša raska pokvarit ljetoheadbangrolleyespuknucuInače kod nas vam nema ništa posebno novo,zafrkancija u školi,na putu do škole i nazad i ostalo,uživamo u Trefu ovih dana i tako,sve divno i bajno osim nekih ocjena i toga što smo prva smjena te i sutra idemo u školu,ali zato smo sljedeći tjedan,zadnji u ovoj školskoj godini druga smjena....winknaughtyDanas smo vam se mi i društvance dogovorili da ostanemo u Trefu do 14:10 i tada idemo kući s tim busom,jer smo slavili malo Miškin rođendankisswaveBilo je odlično,sve super,osim što su mogli staviti malo bolje pjesme,našlo se tu par dobrih,ali ono,ne kužimo zašto petkom kad trebaju biti najbolje pjesme,onda budu skoro,pa sve neke bezveze....nutzujoMene(Mare) su moje cupej fjendice čekale da odgovaram kemiju(a,bila sam sva nervozna zbog toga->Sandra ne boj se,haha-znaš ti o čemu pričam,ako budeš čitala ovo),i kad sam se ja riješila te muke kad sam napokon odgovarala kemiju i riješila se jednog pitanja s kojim me mučila(HVAJA ANI P. što mi je pomogla s odgovoromkiss)mi smo krenuli u Tref,svi smo nekako dijelili neke radosti,DADA MI JE BILA SRETNA ŠTO NE IDE NA POPRAVNI iz matke,A JA ŠTO SAM ODGOVORALA KEMIJU,MATEA ŠTO JOJ JE ROĐENDAN I IMA 5 IZ MATEMATIKE,a neki i nisu bili sretni i to zbog ljubavi,tj.dečkanamcorludzujo....Mi koji smo bili sretni smo ostali u TrefuroflSve je krenulo s jednom Cedeviticom koju smo skoro svi naručili,nas hm,da nas jedno,ma neznam nam broj,oko 8 tak nešto....Dalje se prešlo na Babmi,Juicevotku,i Blackypartyhehe...rofl,iako ja nisam htjela ništa alkoholno oni su naručili za meneludzujodeadcool....Dolazili su nam mnogi poznanici i prijatelji iz razreda koji su bili u Trefu,sa svima smo malo popričali,i malo zapjevali,a ja sam imala prekrasan pogledcerekroflrolleyesI tome svemu došao je kraj,ali smo onda morali kući,i to smo išli okolo jer se ona tam cesta radi pa sam kući došla čak u pola 4,headbang,dakle od pola 7 do pola 4 smo bili "u školi",ali vrijedilo je...Sutra je opet novi dan,novi predmeti se zaključuju,neke nove osobe su s nama u subotu u školi(one koje nisu s nama u smjeni) i tak,a sljedeći tjedan smo druga smjenaroflthumbup(svaki dan smo rekali ići u Trefpartythumbup),onda treba odgovarat njemačkinutzujoblabla....I tak,do sljedećeg javljanja ljudi uživajte i nemojte se previše zamarati oko škole(kao što to radimo mi,pa vam to govorimo iz iskustva)hehe...wavekiss

|Reci nešto 104| Print| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.