Mony i Mare iživljavanje! - ekonomistice :)))) - Blog.hr
< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Sad su tu,sad ih nema?

by ...sHe...

Opis bloga

ma zanimljiv i cool,hehe;)s dosta priča iz naših
teen života...

GLASAJTE ZA NAŠ BLOG:

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr





O nama

Ime(na):Monika i Marijana
Škola:Obrtničko-industrijska Županja
Zanimanje:Ekonomist
Volimo:Rukomet(i Džombu)cerek,izlaske(iako ne izlazimo previše),atletiku(osobito trčanje) i navijamo za Dinamo
Slušamo:Sve osim metala i rockanaughty








Blogeri:)

Dada
Tihana:)
Ana
..usne boje vina..
Ivana
moj svijet u kojem zivim samo ja
anna
T€x..=)...
dinamovka17
_My_Lifestyle_
squaw
...spaljena mare...
marina_kc
PuKlA kO KoKiCa
_(*buby love rock*)_
enna vedrana katharina
Bojana
ilovebadboys
ninicha
Mala crna=)
Zizo´s Hood













Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Cursors

subota, 02.06.2007.

iživljavanje!

Hehe koji naslov,a šta ćete,to vam je današnja mladežsmokinthumbup...Danas smo vam mi imali glupa i dosadnu školuheadbangblablamadzijevRano smo se ustali...U školi smo prva dva sata pisali test iz Hrvatskog nakon što smo prije imali po tri 5-minutna...Nije loše prošlo,a Mony(sad je ona štreberica),to bolje napisala,jer ona zna one naglaske,ili jednostavno ima više sreće....Pod odmorima je bila uobičajena,rekli bi dosadna subotnja atomosfera(osim što sam ja dobivala neka glupa pitanja od nekih osoba)lud...No,dobro...Dođe nama naše Dada u razred i donese neke letke iz trgovine i mi odma za naš stol i riješavaj križaljkenut,bilo je to brzo gotovo,ali budući da ja i Mony nismo znali šta da radimo od dosade,mi smo malo počeli šarati po tome,a na početku toga je bila slika nekog cvijeta....I na kraju uzmem ja nečiju olovku na stolu(tko zna i čiju) i počnem šarati,i kaže Mony:"Ajmo mi to išarat da se ovaj cvijet ne vidi?"luddeadnutwinkcoolHhehe,i mi naravno krenemo u akciju uništavanja togaroflMis mo vam fino šarali po tome,a Mony je stalo mijenjala olovke,jer nije mogla naći neku da joj odogovara,jer su stalno pucali špicevi,i malo,malo ona probije taj papir,i na kraju kad sam joj dala "svoju" olovku,kaže ona:"Ajmo se malo iživit"(ili tak nešto),i slomi i taj špic,uništi olovkunutrolleyesyes,a koja luda,malo bezveze priča koju smo odlučili podijeliti s vama,jer je nama bila komičnaroflsmokinthumbupdeadyeswink

Ajde,pozdrav ljudi(do nekih pametnijih priča)roflsmijeh
Pozdrav svim našim prijateljicama i prijateljimakissroflwink

|Reci nešto 223| Print| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.