travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (2)
Rujan 2008 (2)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (25)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by MeNTaLkA :)

Opis bloga

puno najzanimljivijih traceva i opisi iz nasih zivota!

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

melissa

[URL=http://dvijeludacheizsusjedstva.blog.hr moj drugi blog....[/URL

Mony, Dady i Laura

ime: monika
nadimak: mony
prezime: nije bitno
dan kad je starcima pao mrak na oči:8.8.
horoskopski znak: lav
razred: 7.e
naj frendice: Darija, Laura, Marija, Matea, Katarina...
naj Frendovi: Mateo, Bakula, Jokić, Steković...
volim: papati ( čokoladu najviše), luna park, tračati, shopping, svoje frendove....
ne volim: ribu, voće, povrće, i još puno toga...
Ljubav: uuuu zauzeta




Ime: darija
nadimak: dady, veki
prezime: nije bitno
datum rođenja: 28.6.
horoskopski znak: RAK
razred: 7.e
naj frendice: Monika, Laura; Lucija, Marija; Tea; Kety; Andrea, Tamara...
naj frendovi: Fićo, Bakula, Mateo,Zeljko, Matej, Grbavac...
volim: lunapark, čokoladu, nutelu, shopping, tulume, plesat, ....
ne volim: matematiku, njemački, školu, lektiru, jedinice...
ljubav- hmm...u sretnoj vezi
my msn_ dady-286@hotmail.com

ime: Laura
nadimak: Žwax
prezime: nije bitno
dan kada me donjela roda: 22.12
horoskopski znak: jarac
razred: 7.b
naj frendice: luc, mony ,dady, dupla, mija, marina ...
naj frendovi: husarić, jerković....
volim: jagode, rock-metal, izlaske, zajebanciju,A POSEBNO JEDNOG DEČKA
ne volim: vaniliju, umišljene i bahate ljuda....
ljubav: sretno pojebana
my msn: araminta-legolas@hotmail.com




10 MUŠKIH BEDASTOĆA:

1. Ako si ljubazna prema njemu
misli da si u njega zaljubljena.
2. Ako nisi ljubazna prema njemu,
misli da si umišeljna.
3. Ako se šminkaš, misli da ga pokušavaš zavest.
4. Ako se ne šminkaš, misli da si jadnica.
5. Ako se prepireš sa njim, misli da si tvrdoglava.
6. Ako zašutiš u prepirki, misli da si glupa.
7. Ako ga ne voliš, pokušava te posjedovati.
8. Ako ga voliš, pokušavt će te ostaviti.
9. Ako ne želiš spavati s njim, kaže da ga ne voliš.
10. Ako želiš spavati s njim, kaže da si laka





ŠKOLSKA VIDEOTEKA
*jedinica- "ni kriv ni dužan"
* dvojka- "obračun s ocem"
*trojka- "imati i nemati"
*četvorka- "nedodirljivi"
*petica- "rijetke ptice"
*ispit- "konačni obračun"
*pisanje testa- "ne okreći se, sine"
*put do ploče- "na vatrenoj liniji"
*profesori- "svakog gosta tri dana dosta"
*imenik- "slagalica strave"
*markiranje- "preko ograde"
*mali odmor- "prohujalo s vihorom"
*roditeljski- "bal vampira"
*škola- "kuća luđaka"
*sat razredne zajednice- "pobuna u kokošinjcu"
*jedinica na kraju školske godine- "čiča miča ne sretna je priča"
*odlikaš dobio jedinicu- "zalomilo se"
*treća jedinica u jednom danu- "raspad sistema"
*kašnjenje na sat- "ptica trkačica"
*školsko zvono- otkucaji života"

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost content.php?page=blogpost&files=img166/5410/picture235wx8.jpg" title="QuickPost">Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!src="http://imageshack.us/img/butansn.png" alt="QuickPost" border="0"> Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ŽwaxFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost monikaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost DADY I ŽWAX
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Best friends 4everFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost fićoFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost zeljkoFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostbakulaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost neki sopničariFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostdorotićkaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost melisa i darijaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost iva i monikaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost zeljkoFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost monikaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost melisaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost darijaFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost mony i iva

utorak, 29.04.2008.

izlet u vukovar!!!!

u petak smo išli na izlet u vukovar!......sretanyessretanyessretanyessretan...... krenoli smo oko sedam u jutro, smo još spavali....... u busu je bilo super išli smo u busu na kat!thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup ........kad smo stigli prvo smo išli u muzej, pa u restoran! hrana je bila bangnonoheadbangmadcry, pa skoro uopće nismo niš jeli crynjamicrynjamicrynjamicry, a bili smo jako,jako gladni! yescryyescryyescryyescryišli smo i u bolnicu i na groblje, bilo je fakat super sretansretanyes, al ipak je u busu bilo najbolje! sretansretansretanyesyesyesyes igrali smo bocu istine i ...................¨!
vratili smo se oko deset sati, malo prije!
neznam kaj da pišem, bilo je tak suuuuppppeeeerrrr!
pozz svima!

- 21:11 - komentiraj... (9) - printaj - reFrEsh..

srijeda, 23.04.2008.

...

kak je jucer bilo dosadnooooo u skoli!!!! glupa raska je cijeli sat (sro) pricala neke gluposti a nitko ju
nije dozivljavo!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbang
onda smo pisali test iz zemljopisa- najgluplji test koji je ona ikad sastavila.
uglavnom cijeli se razred dogovarao oko odgovora , a zenska nam nije nis rekla , sam je
klimala glavom.ludludludlud
joj...jedva cekam petak...idemo na izlet u vukovar!!!
jupiiiiiii!!! nadam se da ce na biti super!!!!!sretansretansretansretan
i za kraj veliki pozz najboljem 7.b

žwax

- 09:22 - komentiraj... (45) - printaj - reFrEsh..

utorak, 22.04.2008.

Novi postek

hey ljudi!!!!wavewavesad imamo skolu popodne fuck the skola!!!!!!yesyesyes.........pisemo test iz geografije fuck the geografija!!!!! ..............yesyesyes ,,,jucer je bilo tak dosadno!!! padala je kisacrycrycrycrycry.....al smo poslije isle igrati bagminton!!!! ispricavam se verici al nisam ja kriva sto te cijeli svijet mrzi!!!!!!


xxxx

by:MONIKA
big pozzzz!!!!!!!wavewavewave

- 12:38 - komentiraj... (11) - printaj - reFrEsh..

ponedjeljak, 21.04.2008.

neznam koji da naslov stavim...

OMG TAK MI SE NE DA ICI U ŠKOLU... DOSADNO JE A UOSTALOM DANAS IMAMO NJEMAČKI.!!!crycrycry
JEDVA ČEKAM KAD ČE OVA ŠKOLSKA GODINA ZAVRŠITI, JER MI JE VEĆ DOSTA ŠKOLE.
SVI PROFAČI MISLE DA JE NJIHOV PREDMET NAJVAŽNIJI!!!!ludludlud
POZDRAVLJAM SVE FRENDICE IZ MOG RAZREDA I S NJEMAČKOG.mahmahmah
A POSEBAN KISSICH JEDNOM DEČKU!!!kisskisskiss

ŽWAX

- 10:08 - komentiraj... (4) - printaj - reFrEsh..

petak, 18.04.2008.

evo, novi post!

joj hvala bogu napokon vikendsretansretansretansretan..... ovaj tjedan mi je bio tak bezveze, dosadan, kaj se škole tiče, al doma mi je bilo super jer mi je sestra u novom vinodolskom thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup..... danas je super dan, zato što je petak !!!yesyesyesyesyes...... monika i ja smo išle u dubec, pa malo i do McDonaldsanjaminjaminjaminjaminjami, pa smo išle po mariju i vozile se po sesvetama u busu!
ona cura što nam prijeti da bi se tukla s nama nek kaže ime ak je tak hrabra!!!
ostavljajte nam puno komm.
pozz cjelom 7.e i 7.b!!!! wavemahwavemahwavemahwave
darijamahwave

- 21:51 - komentiraj... (28) - printaj - reFrEsh..

srijeda, 16.04.2008.

ovo svi moraju pročitat

1.Ne tuguj za onim što je prošlo,ne traži ono što ne može biti,ne plači za onim što mora otići,ipak će proči,jer ja te volim!!!

2.Ako izgubim ja tebe,izgubit ćeš i ti mene,al višše ćeš ti izgubiti,nego ja,jer mene će voljeti mnogi kao ti,al tebe nitko kao ja!!!

3.Kad prođeš mostom pogledaj u rijeku,to su moje suze koje za tobom teku!!

4.Ne tražim život cijeli,tražim samo jedan dio,jedan minut tvog života,jedan pogled oka tvog,za jedan otkucaj srca te molim,shvati već jednom da te volim!!

5.Ako radost postoji onda je to susret s tobom...ako postoji bol onda je to život bez tebe..ako postoji netko koga sad najviše želim onda si to TI!!!!

6.ŽIVIM-jer su to oni htjeli!!VOLIM-jer sudbina nam svima to dijeli!!PATIM-jer volim ono što nikad neće bit moje!!

7.Volim YOUR EYES,zato što su VERY NICE,malčice LOOK AT ME poslije toga DON`T FORGET ME..srce mi tik-tak FOR YOU because I LOVE YOU..

8. Ovakav je plan:da te volim jedan dan..ali dan je ipak vrijeme kratko,a voljet tebe baš je slatko..bolje meni bez tog plana,pa te volim SVAKOG DANA!!!

Ne tuguj za onim što je prošlo,ne traži ono što ne može biti,ne plači za onim što mora doći,ipak će proći,jer ja te volim!!


Ako izgubim ja tebe,izgubit ćeš i ti mene,al više ćeš izgubiti ti nego ja,jer mene će voljeti mnogi kao ti,al tebe nitko kao ja..


Kad prođeš mostom pogledaj u rijeku,to su moje suze koje za tobom teku!!!

Ne tražim život cijeli,tražim samo jedan dio,jedan minut tvog života,jedan pogled oka tvog,za jedan otkucaj srca te molim,shvati već jednom da te volim!!


by: zwax

- 17:07 - komentiraj... (30) - printaj - reFrEsh..

i neke fora izjave

· The bitterest tears shed over graves are for words left unsaid and deeds left undone.
· I cry for the time that you were almost mine, I cry for the memories I've left behind, I cry for the pain, the lost, the old the new, I cry for the times I thought I had you
· Not all scars show, not all wounds heal Sometimes you can't always see The pain someone feels
· Whats the sense of wishing for something when I always just wish it away?
· Every night i talk to the stars pretending its you.. it acts just like you tho.. far away and never replies to my questions
· Why do people tell you to believe in what you want to but then tell you not to believe in the one true thing you do believe in?
· Times a precious thing to waste, but friends are more precious
· Kiss me im emo!
· The sad truth is that most evil is done by people who never make up their minds to be good or evil.
· The saddest aspect of life right now is that science gathers knowledge faster than society gathers wisdom.
· Do not assume that he who seeks to comfort you now, lives untroubled among the simple and quiet words that sometimes do you good. His life may also have much sadness and difficulty, that remains far beyond yours. Were it otherwise, he would never have been able to find these words.

- 17:06 - komentiraj... (4) - printaj - reFrEsh..

evo vam neke pjesmice

Our Love
Loves memory has traced our outline in this place.
But will the spider remember, or the sun?
Did the water capture our faces in permanence?
Does the wind create us anew as it blows?
Did the shadows from the trees record our passage beneath them?
Our secret been revealed.
Yet I have told no other.
I write these words in silence, in mute testimony
To what once was.
But our image remains alive in this place.
It can not be removed.
You, me,
We then,
Were here.
We saw the day and hoped for tomorrow.
We caught a brief glimpse of love's promise.
We were not liars,
But thieves of time.
For now time has now forgotten us,
Yet our memory lingers, and love remembers
This place that was ours.

Falling Away
I am bored with love
and it's passionless limbs
that drape over my bed
in a lethargic state of impotence
while wearing the same red heart
my soul picked up hitchhiking
off highway serendipity

Now here we are
alone in togetherness
trying to build dreams
with two by fours and glue,
but even a home
won't tie us together
when our hearts live alone

Poetic vows cliched
into nothingness
like all words do, eventually
and we allowed
our bodies to become
another pair of hollow shadows
that make love to a wall
instead of each other
and we wonder why
the roses are dying

Your Lies
Funny when things never change
Even when you say they will
But while your off s(rewing her
My life is standing still

You tell me that you love me
When I go to leave
You tell me I'm your only one
And I let myself believe

I know that you are using me
But you'll never let me go
I know that you don't love me
I know I'm just for show

I don't know If I can stand
To see you love another girl
You know that you broke my heart
You know that your my world

But while your standing by my side
I'll believe your lies forever
Cause everything seems so perfect
When we are together

Autumn Times
Autumn breeze frigidly touches ailing dreadful lives
Harshly darkness quietly surrounds the broken souls
Mellow serenades that once played between hearts
Pathetically have transformed into bitter sad songs

Somewhere beyond the flossy clouds
Cupid has lost his romancing arrows
Plays sad sonorous tunes on his bow
Dedicated to all weepy lonely hearts

Howling chilly wind blows through the mist
Sounds of sorrow spread allover the place
Fuzzy humid air submerges the inner lust
Lives decay slowly as the autumn leaves fall...





- 17:05 - komentiraj... (0) - printaj - reFrEsh..

ti curo "moj nadimak" baš nas briga za tvoje mišljenje i odi seri negdje drugdje a ne nama po blogu! beljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbeljbelj

mony, dady, laura

- 15:29 - komentiraj... (6) - printaj - reFrEsh..

Kakav dosadan dan

Hej ljudovi! Danas je bilo tak dosadno u školi!rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes..... al sad je ok!.... nas dvije( Monika i Darija) smo radile pizzu njaminjaminjaminjaminjaminjami..... baš je bila dobra! u školi je sve super, ocjene su ok! sretansretansretansretansretan, al neki profesori su.......bangbangbangbangbangbang, joj kad samo pomislim da je sutra četvrtak, najrađe ne bi išla u školu. Njemački, 2 sata povjesti crycrycrycrycrycry, pa još i fizikabangbangbangbang...... a pišemo test iz povjesti tuzantuzantuzantuzan.Imamo i jednu ljepu vijest - trudna sam sretansretan....... ha,ha,ha,ha,halazelazelazelazelazelazelazelaze
to bi bilo sve za danas!
veliki pozz svima koji posjećuju naš blog!wavemahwavemahwavemahwavemahwavemahwave šaljemo vam jedan veliki kisssss!!!!!!!

mony i dady

- 15:11 - komentiraj... (1) - printaj - reFrEsh..

neznam ko je slayer , al za njega

odgovor na ono preglupo pitanje je , bar je tak mislim, svinja

- 12:07 - komentiraj... (4) - printaj - reFrEsh..

ondasod ej kak essi

ajme danas mi je tak grozan dan, moram ucit svapski a neda mi se!!!headbangheadbangheadbangimam frofu koja je totalna glupaca!!!ludludlud
e ovom prilikom da pozdravim jednog frenda koji ima odlican ukus za glazbu, baxa(malog), e tip je lud, totalno spaljen. mahmahmahmahmah
no btw saljem velike pozdrave svima koji slusaju rock i metal!!!!!
danas smo imali kemiju i bilo je tak dosadnoooooo, onda sam saznala da sam dobila sulju iz fizike i pala u depru!!!
e koma!!! kak mrzim fiziku, tj. mrzim sve predmete u skoli, a da ne spominjem kak mrzim profesore.

no dosta o skoli, ja se nadam da ce neke cure koje su osnovale klub obozevatelja -------- dogovotit oko tog decka, tak da ne bi bilo šore. e al kad god se u mom razredu neka cura zaljubi u nekog jos se barem jedna zaljubi u tog istog, to je nevjerojatno.

i tak... neznam kaj da još napišem...
pozz svima!!!!!!
žwax

- 11:50 - komentiraj... (2) - printaj - reFrEsh..

utorak, 15.04.2008.

Hay ljudeki!

hvala bogu, utorak je gotov, bar kaj se škole tiče!!!!.......yessretanyessretanyessretanyes imali smo prokleti njemački i najdosadniju fiziku bangbangbangbangbang...... dady i ja ćemo si na majce stavit iste natpise, pa ak imate kakav prijedlog, jer mi se ne možemo odlučit !eekeekeekeekeekeek.
joj sad papamo sendviče sa šunkom njami njaminjaminjaminjami.......i pijemo coca-colupartypartypartypartyi pušimo bijeli malborosmokinsmokinsmokinsmokin ha,ha,ha,ha lazelazelazelazelazelazelaze,........ joj na radiu je tak dobra pjesma pa sam počela pjevat ko ludapjevapjevapjevapjeva.
sad ću vam napisat neš o naj glupljoj profi u školi:
dančevićka- baba je luda, mrzim je nek si jebe mater pička jedna!!!!!....burninmadburninmadburninmadburninmad
btw znamo ko je princeza, jedna poruka za nju: fakat to od tebe nismo očekivale, bila si nam ok!, zapravo i sad si luda si i otkačena, super,al mislim kakvi su to komm.?????? to što smo mi pisale o Verici nije u redu od nas, al mislim curo ona nije tak jadna i dobrica kakva se čini!

- 15:13 - komentiraj... (5) - printaj - reFrEsh..

par slikica iz 7.e

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPostFree Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

- 14:24 - komentiraj... (2) - printaj - reFrEsh..

ponedjeljak, 14.04.2008.

Novi postek

danas smo imali školu u jutro, totalna koma! ......Al je poslje škole bila jebenica!!!!!!!thumbupthumbupthumbup dady i ja išle u Mcdonald s njaminjaminjaminjaminjami..... na kraju sam samo ja papala, zato jer je u megiću ponestalo cik-cak krumpirića, pa ona nije htjela jest ništa drugo!bangbangbangbangbangbang....... al si je na kraju ipak kupila jednu milkovu čoksu!!!!!...... joj; danas smo dobile neopravdane burninmadburninmadburninmadburninmadburninmad zato kaj smo markale vjerkas! ( mrzimo ovu novu profu).......kasnije namjeravamo ić u lunić. yessretanyessretanyessretan!!!!!
kad sam pročitala neke komm. skoro sam se bacila sa šestog kata!!!!bangbangbangbangludludludludmah
molimo princezu da se javi i ostavi svoje pravo ime.wavewavewavewave
ti si curo bolesnayesyesnutnutnutnutyesyes, a čini se i sljepa pored zdravih očiju!!!!!!nononononononono

xxx

pozz cjelom 7.e i curama s njemačkog!!!!!

MONIKA

- 15:54 - komentiraj... (2) - printaj - reFrEsh..

nedjelja, 13.04.2008.

Joj kak je brzo prošao vikend...... Danas je bio fakat super dan...... Monika i ja smo išle na box, bilo je ok, al malo dosadno........ Kasnije smo išle u luna park, ali bilo je jako vruće, pa smo otišle i na sladoled....... poslje smo se šetale i srele Danijela, kak se promjenio!!!......
Joj znate kak sam sretna, sestra mi ide na tjedan dana, negdje sa svojim razredom!!!!sretanwavesretanwavesretanwavesretanwave
ne znam kaj bi više pisala pa evo jedan pozz cijelom 7.e, Žakuli, Luc, (curama s njemačkog), ..... wavewave

- 19:17 - komentiraj... (0) - printaj - reFrEsh..

subota, 12.04.2008.

joj kak je dosadno!!!

bok svima! isse kak je danas dosadno, pada kiša i nemrem ići van . poludit ću!!!headbangheadbangheadbangheadbangheadbang
koma, pjevapjevapjeva!!!! uglavnom, danas moje frendice imaju tekmu tak da im držim fige i šaljem pozdrave!wavewavewave
btw. stavile smo novu pozadinu, nadamo se da vam se sviđa, ak ne možete nam ostaviti komentare!
al obavezno nam komentirajte blog!!!!(pogotovo ti luc!!!)
pa ... neznam...šaljem svima veliki pozz a posebno jednom dečku.sretansretansretan

- 14:38 - komentiraj... (2) - printaj - reFrEsh..

petak, 11.04.2008.

joj, napokon je došao i petak!!!!!!!!!!

Isse, danas mi je bio tako dosadan dan, petak mi je dan koji mi najdulje prolazi, svi sati su tako dugački...headbangheadbangheadbang
profesori odugovlače, i svi su tako živčani, to je navjerojatnoburninmadburninmadburninmad. imala sam glazbeni i pisali smo test uz koji smo gledali film koji nam je dao sve odgovore... tolko o tome da su profesori pametni.
super da je petak , sutra ću dugo spavati i neću ništa raditi cijeli dan.sretansretansretan
hah pa to je to...
veliki pozz svima wavewavewave

- 18:46 - komentiraj... (0) - printaj - reFrEsh..

četvrtak, 10.04.2008.

NAŠI BEST FRENDOVI

BASTALIĆKA-ona je super cura , voli se zajebavati i šaliti a pogotovo s dečkima. nekad voli šefovati ali samo malo. super je to što volimo istu mjuzu
BAKULA-super je frend, pravi mali kriminalac, voli se zezat,ludirat, glupirat...fakat je zakon!!!
DUPLA- pa...ona je super isto se voli zajebavat i ludirat. malo je povučena al sve najbolje . zna čuvat tajne
GLAVIČKA-luda je , kao i svi iz mog razreda
FAZLIĆI-oni su fakat super blizanci, vole se svađati, super nam je kad se zajebavaju, pogotovo mateo pod engleskim, s njima nikad nije dosadno
HUSARIĆ-ha best frend, super je obožava zajebavati profesore i glupirati se
GOVORUŠIĆ-fakat kul bosanac, stalno se zajebava i glupira, super je ...
KETY-super frendica koja je otišla u sopnicu, bila je fakat super ...
LUC- laurina best frendica , superrrrr je , čuva tajne , i zajebava se , voli se svađati...sve najbolje
MATEA- zakon cura , koja nas je napustila kada je otišla u sesvetska sela, uvijek je tu kad je trebaš, iako mala zamjerka na njeno nepoštivanje dogovora
MAJA- luda cura , zaljubila se u jednog malog ludog, i tak...luda je i opičena
MARINA- ha,njoj tu i tam treba psihić , al sve 5, nikad ne uči njemački kao ni svi ostali, zakon je
STIPIĆ- mali plavi al pali, monikin bivši
STIPE- žirafa, visok je 2 metra al je fakat super frend
ŠIMOVIĆ- ok je al je glup , i opičen, dariji bivši kojeg mrzii!!!!
VIDA- ha, jedna luda , opičena, zabavna, ludacha...šalim se, sve super,zna čuvat tajne
ZELJKO- super frend, laurin bivši, obožava se majmunirati, zajebavati...

Mony, Dady i Laura

- 12:07 - komentiraj... (11) - printaj - reFrEsh..

???

bokic ljudi. danas je cetvrtak, jedan od najglupljih dana posto imam dosadni , glupi tehničkiheadbangheadbangheadbang profesor koji nam predaje tehnički je totalni idiot .
stalno nesto priča o europi i ekonomskoj računici... i bla bla bla... pjevapjevapjeva
jučer je bio jedan od dosadnijih dana nista posebno se nije dogodilo u skoli , osim sto se par cura zaljubio u mog best frenda husarića. evo pa tima dvijema curama šaljem pozdrave ... i nadam se da ce barem jedna od njih biti s njim.mahmahmah
i tak ... to je to... veliki pozz svima... luc , miji , marini , basti , vidi , ani , maji , danki , mariji , ... i ako sam nekog zaboravila naek se na ljuti. pozzmahmahmah

- 09:27 - komentiraj... (3) - printaj - reFrEsh..

srijeda, 09.04.2008.

bla - bla....

jučer je u školi bilo super, sve osim dvije jedinice iz tehničkog cry
cijeli dan smo se zajebavali, a navodno su se kuretićka i josipa potukle.
jučer smo imali vjeronauk bang svi mrzimo ovu novu profesoricu burninmad, fakat je glupa. kad će se vratiti nataša????
ne znam kaj da više pišem, pa ću onda pozdravit svoj cjeli 7.e, a posebno lauru, luciju, fazliće, filipa, bakulu, ivu, kety, mateu, zeljka, ivana, mateja...

- 09:10 - komentiraj... (2) - printaj - reFrEsh..

petak, 04.04.2008.

napokon petak...

napokon je došao petak...malo predaha od glupe škole. danas je bilo baš dosadno, imalo smo dosadan zamljopis , pa još gluplju matematiku...i tak. sve u svemu bilo ja jakoooo dosadno. crycrycrymoja raska ... koja je pa blago je reći malo smušena ludludlud danas bila jako naporna .
mislim da mi je ovo bio jedan od najdosadnijih sati zemljopisa.
i nista...završio je i taj dan...
sutra idem bratiču na firmu i nadam se da mi neće biti dosadno... pošto je meni sve više manje dosadno u životu.
pa to je to...ne znam kaj da više napišem...
veliki pozz luc,miji,dupli,maji,danki,mariji,basti,vidi,ani i naravno rajićki....sretansretansretan

- 13:36 - komentiraj... (2) - printaj - reFrEsh..

četvrtak, 03.04.2008.

i tako je prošo još jedan dan...

ciao ljudi. danas je u školi bilo jako dosadno, imali smo dosadniiiiiiiiiiiiiiiiii NJEMAČKI .profka me jako naživcirala , bash je glupa !!!! headbangheadbangheadbang uglavnom bio je to još jedan dosadni dan u školi.
pisali smo test iz jedne jakooo dosadne lektire. biti će dobro ako dobijem 3 , ali šta je tu je, nadam se nekoj boljoj ocjeni.
nažalost sutra imam još jedan glupi predmet(iako su svi glupi) a to je likovni. nadam se da mi neće dati sulju zato sto joj nisam napravila neku sliku.
i...to..je...sve...ne znam sta da jos napišem..
šaljem jedan veliki pozdrav luciji,dariji,moniki,marini,dupli,ani,danki,maji,vidi,basti,miji, jankovićki!!!
pozz

- 18:18 - komentiraj... (2) - printaj - reFrEsh..

prošao je još jedan dosadan školski dan!!!

danas smo imali skraćenu nastavu, bilo je ok! cjeli dan smo se zajebavali, imali smo dva sata dosadne povjesti i pisali smo test iz književnosti, ali svi već jako dobro znamo ocjene!!!! jedna petica ( štreber jakov) i 15 jedinica ( mi svi ostali)! poslje škole monika i ja smo išle s Matejom i Lukom u lunić u dubravi, niš posebno, bezveze!
danas smo se posvađale s najglupljom curom u cijelom Zagrebu, koja kučka, svi ju ionako mrze.
mrvelj ju je u utorak pito za furanje, kak se zbrukala pred cjelom školom kad joj je on reko 1. april!!!!! ... ha...ha....ha...ha
( dolje možete vidjet i njenu fotku)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost ( KAK JE RUŽNA, a tak bahata!!!!)

- 15:33 - komentiraj... (7) - printaj - reFrEsh..

naš prvi post

hey people! napokon imamo novi blog!
nadamo se da ćete nam ostavljat puno komentara i pohvala!

xxx

Mony, Dady i Žwaxy

- 09:14 - komentiraj... (0) - printaj - reFrEsh..

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.