...ovo su moji frendovi i frendice....

Image and video hosting by TinyPic

...ovo je josipa...moja B.F.F.

Image and video hosting by TinyPic

...ovo smo ja i đoka.....




Image and video hosting by TinyPic
ovo je denis moj B.F.F.

Image and video hosting by TinyPic
inače nije ovako retardiran

Image and video hosting by TinyPic
ovo je tonkica cool cura ide u b razred

Image and video hosting by TinyPic

barica tj. barbara i ja

Image and video hosting by TinyPic

miki je ovaj sa stolicom on je novi u razredu doso ove godine matković sjedi na stolici,laslo na stolu,a karlo tu sa strane

Image and video hosting by TinyPic

ovo je bero..........ma dobar je on.........al nekad je tako zbunjen

Image and video hosting by TinyPic

opet bero............vidi se da se sam sliko...................h.h.h.h.

Image and video hosting by TinyPic

evo i kate......................ma nema se sta za rec ciganka i po

Image and video hosting by TinyPic

moj razred...........zapravo tu je i b razred............hh.....ekskurzija prosle godine bas smo opiceno ispali.......

Image and video hosting by TinyPic
evo karlo kad bas tolko oces

Image and video hosting by TinyPic

ana........osmasica............ma ona je bas cool......haha..ma stvarno bas je fora

Image and video hosting by TinyPic
ovo je andrea.........isto osmasica........i ona je bas fora..............hhhhhhhh

MALO RETARDUSA S EKSKURZIJE

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

uuuuuuu koe zderacine

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

to se nesmije

Image and video hosting by TinyPic








Image and video hosting by TinyPic

dvije josipe.....................hhh...........bas su cute

Image and video hosting by TinyPic

nana kul cura isla sa mnom u razred al steta sto je osla u laslovo

Image and video hosting by TinyPic

ovo je anja......denis ju zove alja.....haha.......ona je jako al bas jako kul cura ..........al st eta sto ide sad iz osnovne.........kmekme
al ja joj saljem veliki pozdrav..........haha

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

  svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

ovo je moj...već ne znam koji blog...al ovaj ću redovito upotrebljavat....h.h.h.h.h....
...ostavljajte komove...i uživajte....


Flash Clocks

malo o meni

font size=4>Image and video hosting by TinyPic
ime:monika
prezime:nije bitno
god:14
mjesto:osijek
volim:
izlaske
frendove
decke-hhhhh
.............
ne volim
cajke
lazljive,umisljene osobe
kazne
skolu

............




Image and video hosting by TinyPic

ovo sam ja ....kad sam bila mala....hhhhhhh...bas sam cute....hhhhh

Image and video hosting by TinyPic



MALO O EKSKURZIJI

Image and video hosting by TinyPic

ja i đoka...bas smo cute ispali

Image and video hosting by TinyPic

denis i đoka....uu to cu cigani ciganski ruzni,
poremeceni,opiceni,unfalidni
,retardirani....haha

Image and video hosting by TinyPic

mawi anđelcic i mawi wrazicak....hhh...ana i julija

Image and video hosting by TinyPic

bara i đoka.....no coments

Image and video hosting by TinyPic

nas troje.....koji cigani

Image and video hosting by TinyPic

nasa bara i nas bero

Image and video hosting by TinyPic

bara,bero i kata

Image and video hosting by TinyPic

simic i bero

Image and video hosting by TinyPic

darac....slika se samo kad su u pitanju blogovi

Image and video hosting by TinyPic

denis i đula....ma dobri su oni kumovi

Image and video hosting by TinyPic

talaja......ma dobar je on

Image and video hosting by TinyPic

kata.....ma to je ciganka....al posvojena

Image and video hosting by TinyPic

bero....ma zbunjika

Image and video hosting by TinyPic

jopili po cesti

Image and video hosting by TinyPic

koje smo mi ciganke

Image and video hosting by TinyPic

ja i josipa....bas je fora ispala slika

Image and video hosting by TinyPic

nas mal puno....hhh...bas je cool

Image and video hosting by TinyPic
ovo je sam za katu.....ma bas su cool ispali


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by </font></p>

<!-- Drugi box kraj --></div>



<div style=

petak, 09.05.2008.

Slavni petak

Jeeeeeeeeeee.........napokon petak......idemo u grad.......sretanwinkzujosmijehbit ce pre kul........onak doro......jedva cekam.............onak doro..........idemo na sladoled i po gradu........ma bit ce pre ludo........jea......hvala na komovima al mozete jos ne malo nego punooooooooooooooo...........h.h.h.h.h.h.h.h.h.h.h.h.h.e ljudi pozdrawljam was i swe was puuuno wowim hhhhhhhhhhhhh..............pozz đoki i denisu,i kati i bariwavewavewavemahmahmahkisskiss



| komentiraj! (1) | isprintaj | # |