booooo!!!! I'm a monster!!!!

srijeda, 13.07.2005.

Sutra sam na Curacau!

Zdravo narode! Napokon sam nasla nesto vremena za novi post! Ovih dana bila
sam jaakoooooo zauzeta sa spremanjem prtljage. To vam je jedna od gorih stvari
putovanja! Morala sam baciti toliko toga jer inace mi ne bi stalo u putnu torbu!
Zivcana sam cijeli dan! Sutra imamo let za Curacao i moramo biti na aereodromu
oko 1 popodne. Pitam se samo kako cemo uspijeti sa 2 pasa i jednom mackom+4
putne torbe... Bogu hvala sto se selimo iz ove shitne drzave.
Danas sam zvala na telefon neke frendice iz Italije. Kako su bile sretne sto su me
cule! Jako im nedostajem, a i one meni! Pogotovo jedna Rumunjka, Elena, koja zivi
u Italiji vec dosta vremena. Ona mi je bila naj frendica . Cura je strava, zna se
zabavljati i simpa je.
Pocela sam strebat holandski jezik. Vec znam reci "ja sam" : ik ben :) HA HA HA
HA. Tezak je...
Ej, zaboravila sam reci da je u petak neki uragan ovdije. Jos jednom Bogu hvala
sto se selimo!!! Cujemo se, narode. Ja cu vam javiti kako je na Curacau.

Evo, ovo vam je Curacao.


- 22:53 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>